Časť 23.

24 3 8
                                    

Yeji pov

Ráno som sa zobudila celá uplakaná a opuchnutá. Vôbec sa mi nechcelo vstávať. Nakoniec som sa k tomu donútila a vstala som z postele. Spravila som si raňajky a najedla som sa. Potom som išla do kúpeľne a pozrela na seba do zrkadla ako zle na tom som. Vyzerala som hrozne. Vlasy strapaté, opuchnuté a uslzené oči. Učesala som si vlasy a dala som si niaky krém na oči. Povedala som si ze dnes presedím celý deň doma a napíšem šéfke že nemôžem isť pracovať. Napísala som šefke a sadla som si na gauč. Pustila som si film. V strede filmu mi zazvonil mobil. Stopla som film a išla som to zdvihnuť. Bola to Kazuha. "Ahoj môžeme isť von po tej party si zmyzla a odišla si dost skoro a neviem čo sa stalo takže potrebujem ťa vidieť,, spustila na mna Kazuha. "Kazuha ja nemám náladu isť von,, povedala som. "Och a nemôžem prisť k tebe prosím,, povedala a prisahám že ešte aj robila za mobilom psie oči. "Hm tak fajn,, povedala som. "Ďakujem,, povedala a zrušila. Sadla som si späť na gauč ale už sa mi nechcelo pozerať tak som pozerala Instagram. Potom som sa išla prezliecť. Ešte som si zmyla krém s oči.

Prešlo asi 15 minút a mne už volala Kazuha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prešlo asi 15 minút a mne už volala Kazuha. Isla som jej otvoriť a išli sme hore. Zavrela som dvere a sadli sme si na gauč. "Deje sa niečo?,, spýtala sa keď pozrela na moje oči. Stále som mala trochu napuchnuté oči. "Zle som spala,, pozrela som do zeme. "Ja viem že klameš,, povedala Kazuha. "Mne môžeš povedať všetko vieš o tom však,, pozrela mi do oči. Nemohla som to udržať. "To všetko Jungkook,, rozplakala som sa. Kazuha na mňa prekvapene pozrela. "Podviedol ma,, plakala som. Kazuha ma objala. "To je mi moc moc lúto,, povedala. "Ďakujem,, povedala som. "Počuvaj mali by sme sa isť odreagovať napríklad čo keby sme išli na babskú jazdu?,, usmiala sa Kazuha. Musela som sa usmiať. "Fakt mám ist takto?,, zasmiala som sa a ukázala som na svoju tvár. "To upravíme,, zasmiala sa. "Vždy vieš ako ma prehovoriť,, povedala som. "Nechceš zavolať aj niake svoje iné kamarátky napríklad celkom som si rozumela s Yunou čo bola u Jungkooka na party,, povedala Kazuha. "Ak môžem,, povedala som. "Jasne,, usmiala sa. Zobrala som mobil a zavolala som Laurel. "Ty žiješ?,, zasmiala sa ked zdvihla. "Ha ha veľmi vtipné,, povedala som. "Príd o pol hodinu k nákupnému centru aj s Yunou,, povedala som. "Em,, počula som. "To bol príkaz nie návrh,, povedala som. "Um okay,, zrušila. Spravili sme niečo s mojimi očami a namalovali sme sa. Zobrali sme kabelky, peniaze a išli sme. Za par minút sme boli pred centrom lebo ja to nemám daleko. Na asi 10 minút tam prišla aj Laurel s Yunou. Zakývali sme im. Prišli k nám a pozdravili sme sa. "Čo si potrebovala?,, spýtala sa Laurel. "Laurelinka ideme na babskú jazdu,, usmiala som sa. "Ešte že som to predpokladala a zobrala som si peniaze,, zasmiala sa. "Tak podme na to,, povedala Kazuha a išli sme dnu. Myslím že toto bude super deň.

Nakupovali sme dlho boli sme kupovať oblečenie, vseliake doplnky a podobne babské hovadiny. Porozprávala som im co sa včera stalo. Potom sme sa rozhodli že pôjdeme do kina. "Čo keby sme išli na horor?,, spýtala sa Kazuha. "No ja neviem,, povedala som. "Kludne,, pokrčila plecami Laurel. "No ja tiež neviem,, povedala Yuna. "Tak podme bude sranda,, povedala Kazuha. "Okay,, povedali sme jednohlasne. Kúpili sme si listky, popcorn a išli sme do sály. Vybrali sme si asi horor ktorý bol jeden s tých strašidelnejšich. Aspoň pre mna. Film trval asi 2 hodiny. Film skončil a my sme si chceli isť kúpiť niečo na pitie. Po dlhom váhani sme sa zhodli na káve. Išli sme do najbližšej kaviarne vonku lebo nechceli sme isť do nákupného centra. Sadli sme si a objednali sme si. Objednali sme si zo sebov lebo sme sa chceli isť ešte prejsť. Zachvilu nám kávu priniesli. Zaplatili sme a išli sme preč. Prechádzali sme sa až kým sme nestretli nežiadanych ludí. Pred nami sme zbadali troch chalanou. Jungkook, Jimin a Yoongi. Chceli sme sa im vyhnuť no nikde sme nič nevideli. A nebolo tu tak veľa ludi. Museli sme to pretrpieť. Všimli si nás. "Čaute,, pozdravil nas Jimin. "Čau,, povedala Kazuha, Yuna a Laurel. Ja som pozerala vražedne na Jungkooka. "Ahoj Yeji,, usmial sa. Skoro som otvorila ústa. Jedine že by.... Bol opitý a nepamätal by si to. No to sa mi nechce veriť. "Ako sa opovažuješ mi povedať len Ahoj?!,, vykríkla som. "Ale prosím ta Yeji klud,, povedal. "Prestaň ani sa ku mne nepribližuj,, povedala som a chalani vyzerali prekvapene. Uškrnula som sa. "Rozchádzame sa,, povedala som s úskrnom. Prekvapene na mňa pozrel. Laurel sa uškrnula. Kazuha a Yuna si zakryli ústa. "Zbohom,, povedala Laurel a chytila ma za plecia. Odišlis me od nich. "Som na teba hrdá,, povedala s úsmevom Laurel. Usmiala som sa. "Myslím že som sa rozhodla správne,, povedala som si.

I Find YouWhere stories live. Discover now