Yeji pov
S Laurel sme išli do triedy a sadli sme si na miesta. Vyučovanie prešlo a mi sme isli na obed. Na obede som si písala s Kazuhou kedy príde. Napísala že za 5 minút je pred školou. Dojedla som a išla som si pre veci. Vyšla som pred školu a tam som už uvidela sedieť Kazuhu. Ona sa rozbehla za mnou. "Ahoj,, objala ma. "Ahojky,, objala som ju späť. "Tak poď,, povedala som a išli sme do školy. Viedla som ju smerom k riaditelni. "Dalšia nová žiačka?,, spýtala sa s úšrknom Irene ktorá sa so svojou bandov opierala o skrinky. "Nie Irene len kamoška,, povedala som a ani som na ňu nepozrela. Mala so mnou problém kvôli Jungkookovi ale už by nemusela mať. "Zaujímavé že tieto šikanátorky majú zmapovaného každého študenta,, zasmiala sa Kazuha. "Na tvojej škole je šikana?,, spýtala som sa. "Väčšinou držime ako tanečníci spolu ale nájdu sa aj šikanárory,, povedala Kazuha. Kazuha chodí na tanečnu školu a myslím že dostať sa tam bolo pre ňu dosť lahké ale aj tak to pre ňu veľa znamenalo. Prešli sme pred riaditelňu. Zaklopala som. "Ďalej,, ozvalo sa. Otvorila som dvere a vošli sme. "Dobrý deň,, pozdravili sme. "Ahojte baby,, povedala riaditelka. Sadli sme si na stoličky. "Toto je moja kamarátka,, chcela som dopovedať no Kazuha ma predbehla. "Nakamura Kazuha,, podala jej ruku. Riaditelka ňou potriasla a usmiala sa. "Chodim na tanečnu školu tu v Seoule a chcela som sa spýtať či by bolo možne vystupovať tu na vašej skole,, povedala Kazuha. Pozrela som na riaditeľku. Usmievala sa ako vždy ked som ju videla. "Iste že ano,, povedala a vybrala si zápisník. "Ale musím sa dohodnúť kedy,, povedala a zobrala si pero. "Budúci týždeň v štvrtok?,, spýtala sa Kazuha. "Mohlo by to byť,, povedala a zapísala si to. "Okolo 14:00?,, pozrela na Kazuhu a tá prikývla. Postavili sme sa. "Ďakujem veľmi pekne,, poklonila sa Kazuha. "Nemáte začo baby,, usmiala sa a my sme vyšli von. Zavrela som dvere a Kazuha ma objala. Bola uplne nadšená. "To je užasne budem mať vystúpenie pred tvojou školou,, zasmiala sa. "Ja sa ti divím že sa tak tešiš ja by som sa asi hanbila,, zasmiala som sa. Išli sme pred školu. Videla som Laurel a Jimina sedieť na mobiloch na lavičke. "Tak vidíme sa zase niekedy určite v následujúcich dňoch,, objala som ju. "Okay tak ahojky,, objala ma a išla svojou cestou. "Dávaj si pozoor!,, zakričala som za ňou. Ukázala mi palec hore a išla dalej. Ja som išla za Laurel a Jiminom.
Laurel pov
Yeji prišla za nami. Postavila som sa. "Ideme?,, spýtala sa nervózne Yeji?. Prikývla som. Pozrela som na Jimina. Sledoval nas. "Ideme,, povedala som mu. Postavil sa a išiel za nami. "Musime isť ešte ku mne domov,, povedala som. Nič nehovorili tak som to brala ako súhlas. Prišli sme k môjmu domu. "Nechcete si tu nechať veci?,, spýtala som sa. "Okay,, povedal Jimin. Zobrala som od nich tašky a išli som dnu. Vošla som do svojej izby kde na posteli s mobilom sedela Yuna. Pozdravili sme sa. Položila som tašky a zobrala som sluchadla ktoré sme mali vtedy s Yunou. Odišla som z izby a išla som von. "Môžme,, povedala som a isli sme smerom k lesu. Naš čas sa krátil. "Nechceme si zobrať niake baterky?,, spýtal sa Jimin. "To je výborný napad,, povedala Yeji a bolo vidno že je dosť nervózna. Nakoniec som súhlasila a vrátili sme sa k Jiminovi domov. Zobrali sme baterky a išli sme do lesa. Keď sme prišli k chate začalo sa pomaly stmievať. Otočila som sa na Yeji a Jimina. Podišla som k Yeji. "Nemusiš isť dnu,, povedala som jej. Podala som jej sluchadlo a druhé som si dala do ucha. "Cez toto sa vieme rozprávať,, povedala som. Yeji si dala tiež sluchadlo do ucha. "Skryješ sa za stromy a keby hocikto išiel upozorníš nas,, povedala som a Yeji prikývla. Išla smerom k stromom a ja som sa otočila na Jimina. "Dúfam že ty si pripravený,, povedala som a on prikývol. Išli sme k hlavnemu vchodu. Bolo odomknuté. Buď tu od vtedy čo som tu bola nikto nebol alebo je niekto vnútri. Asi kebyže je niekto vnútri počuli by sme to. Pomaly sme otvorili dvere. Vošli sme dnu. "Poď za mnou,, povedala som potichu a išli sme hore. Zastavila som v izbe kde bol stôl. Pozrela som hore. "Bud ma tam zdvihneš alebo tam vylezieš a vytiahneš ma hore,, povedala som. "Nie som odosť vyšší od teba,, zasmial sa. Dala som nanho vražedný pohlad. "Dobre musiš ten poklop otvoriť ty,, povedal Jimin. Prikývla som. Chytil ma za pás a zdvihol hore. Chytila som poklop a zatlačila som. Poklop sa pomaly otváral. Nakoniec sa mi podarilo ho otvoriť a Jimin ma zložil dole. "Fajn teraz ma tam musiš zdvihnúť a počkaj tu,, povedala som a chytila som baterku. Jimin ma zdvihol znova a ja som sa rukami chytila otvoru v strope a vyliezla som hore. "Čakaj tu,, povedala som. Zapla som baterku a poobzerala som sa okolo seba. Bola to klasická povala. Zatial nič zaujímavé. Všimla som si policu pri stene. Podišla som k nej. Nič v nej nebolo. Potom som si všimla na poličke vyrité niečo čo vyzeralo ako šifra. Vtedy som z vonku začula zvuky. Rýchlo som vytiahla mobil a odfotila som si šifru. "Laurel máme problém,, začula som. Rozbehla som sa k poklopu. "Musíme zmyznúť,, povedal Jimin. "Čo sa deje?,, spýtala som sa. "Neviem ale prišli niake autá,, povedal Jimin. "Ako mam sakra zliest?,, spýtala som sa. "Musiš sa chytiť, spustiť a ja ta chytím,, povedal Jimin. Chytila som sa poklopu a spustila som nohy. Vtedy sa mi ruky ale šmykli a ja som už už cítila že padnem dole ale Jimin ma zachytil. Vydýchla som si. Zložil ma dole ale práve v ten moment sa rozrazili dvere. "Ani hnúť,, do izby s pištolmi vleteli policajti. Oslepili nás svetlá. "Čo to sakra Jimin?!,, počuli sme no nevideli. Ked sme si zvykli na svetlo rozpoznala som Jiminovho otca. "Čo tu robiš?,, spýtal sa Jimina. "My sme hladali stopy,, povedal Jimin. "To neni tvoja práca Jimin!,, povedal jeho otec. Potom pozrel na mňa. "Vaša kamarátka bola vystrašená na smrť,, povedal. Pozreli sme na seba. "Kde je Yeji?! Je v poriadku?!,, vykríkla som. "Tvoja kamarátka je vporiadku ale nemyslím si ze si veľmi jej kamarátka ked si ju nechala vonku v tme samu,, povedal a ja som nanho vražedne pozrela no pripúštala som si chybu. "Teraz vás pekne odveziem domov a poviem všetko vašim rodičom,, povedal mi. Odviedli nás k autám a nasadli sme. "Je mi luto čo som spravila,, povedala som Yeji. Ona prikývla. Odviezli sme Yeji pred jej byt a ona išla domov. Ešte ju policajti poučili že uz sa takýchto vecí nemá zúčastnovať. Sedeli sme s Jiminom na zadných sedadlách a čakali sme kým prídeme pred môj dom. Zaprkovali pred mojim domom a moja mama vybehla von. Vystúpila som z auta a mama ku mne pribehla. "Preboha Laurel čo sa to deje?,, spýtala sa vystrašene. Vystúpil Jiminov otec a išiel za mojou mamou. Ja som išla dnu. Vyzula som sa a išla som do svojej izby. Na chodbe som stretla Yeonjuna. "Laurel čo sa stalo?,, spýtal sa. Ignorovala som ho a išla som do svojej izby. Yuna vyskočila na nohy a bežala na mnou. Hodila sa mi okolo krku. "Zbláznila si sa,, povedala. "Vieš ako som sa bála,, odtiahla sa. "Prepač,, povedala som a sadla som si na postel. "Chytili naš poliši,, povedala som. Vtedy do izby prišla moja mama. Sadla si na stoličku pri mojom stole a nadýchla sa. "Som veľmi sklamaná s toho čo si spravila,, začala hovoriť. "Jiminov otec mi povedal čo sa stalo a obaja dostanete trest,, povedala moja mama. "Maš zaracha,, dokončila. "Po škole rovno domov, nebudeš sa stretávať s nikím a Yeonjun na teba bude dozerať,, povedala a postavila sa. "Pre teba to Yuni samozrejme neplatí,, usmiala sa na Yunu. Odišla z izby a ja som si lahla na postel. Zobrala som mobil a zavolala Jiminovi. Zachvilu mi to zdvihol. "No čo ako si dopadol?,, spýtala som sa. "Mám zakázané sa s tebov stretávať,, povedal Jimin. "To nemysliš važne! Ja nemôžem chodiť s nikím von,, povedala som. "Otco povedal že ak ma s tebov niekedy uvidí budem mať problém,, povedal. Chvilu sme ešte volali a potom som sa išla osprchovať, najesť a išli sme spať.
1392 slov
Teraz som sa fakt prekonala. Je to jedna z najdlhšich častí. Dúfam že sa vám príbeh páči. Čo hovoríte na pesničku Cheshire od ITZY?? Podla mna je to užasna pieseň. Sama nieviem prečo som ju sem dala ale dala som😂
Ďakujem Sami0028 a Gregorita100 za veľkú podporu počas príbehu🙏 veľmi si to cenním❤️
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...