Laurel pov
Keď som to počula myslela som že zle počujem. Bol to jediný človek krorý možno niečo vedel a zabili ho. S Yeji sme si sadli k lavici. "Mal mi to povedať cez správy,, povedala Yeji. "Možno sa bál,, povedala som. "Ale čoho?,, spýtala sa Yeji. "Možno videl niečo čo nemal,, rozmýšlala som. "Ale to ho museli zabiť?,, spýtala sa Yeji. "Povedal by ti kto je vrah,, povedala som. "No dobre ale,, ošivala sa Yeji. "Nevravela si že ti na ňom už nezaleži?,, spýtala som sa. "No hej ale tak ked zomrie niekto asi týžden na to čo sa s ním rozídeš neni ti všetko jedno,, povedala Yeji. "Chápem,, povedala som. "Kiežby sa čas dal pretočiť,, vzdychla si Yeji. "Suhlasím,, povedala som. "Ideme za chalanmi?,, spýtala som sa. "Okay,, povedala Yeji. Vyšli sme s triedy a išli sme smerom k ich chodbe. Na chodbe sme stretli Yunu. "Deje sa niečo?,, spýtala sa. Prešla som k nej. "Jungkooka zabili,, pošepkala som jej. "O nie,, zakryla si usta rukou. "To je mi ľuto Yeji,, povedala a išla ju objať. "Dakujem,, povedala Yeji a pretrela si oči. "Kam idete? Môžem isť s vami?,, spýtala sa Yuna. "Kludne, ideme za chalanmi,, povedala som. "Okay,, povedala Yuna a išli sme. Stáli na chodbe no už z diaľky sa dalo poznať že sa niečo deje a že to nie sú oni. Prišli sme k nim. Pozreli na nás. Yoongi vyzeral naštvaný až smutný, Taehyung sa opieral o stenu a vyzeral zlomený a Jimin sa tiez opieral o stenu a pozeral do prazdna no na jeho pohľade sa dalo vyčitať že ho to zlomilo. Chapem ich. Boli si blízky s Jungkookom. Bol členom ich skupiny a určite to s nimi otriaslo. "Je mi to ľuto chalani,, povedala smutne Yuna. Yoongi jej prikývol. Asi to malo byť niečo ako Ďakujeme. Pozrela som na Jimina. "Vpohode?,, spýtala som sa. Pozrel na mňa. "Hej,, povedal a zas pozrel znova inam. "Je mi to fakt ľuto,, povedala som. "Nečakala som takyto zvrat,, povedala som. "To je vporiadku,, povedal. Nevedela som čo robiť. Boli úplne ako bez života. Pozrela som na nich. "Yeji je mi fakt ľúto čo sa stalo,, povedal Taehyung. "Važne je to vporiadku,, povedala. Pozrela som na Jimina. Jeho pohľad hovoril za všetkých. Uprimne? Takého to som ho za 6 rokov ešte nevidela. Nikdy by som nepovedala že si boli s Jungkookom až tak blízky. Teraz mi ich prišlo strašne ľuto. Postavila som sa pred Jimina. Pozrel na mňa zo zdvihnutím obočim. Objala som ho. Vyzeral byť prekvapený. "Je mi to ľuto,, povedala som. "Laurel prosím ťa to je vporiadku,, povedal. "Viem aké to je ked stratiš niekoho blízkeho,, povedala som smutne. "Mysliš Minnie?,, spýtal sa. Prikývla som. Minnie je teda bola moja staršia sestra. Zomrela ked mala 13 a od vtedy som nebola veľmi štastná. "Myslím že sa budeme môcť isť pozrieť na Jungkooka na políciu,, povedal Jimin. Odtiahla som sa. "To by som chcela,, povedala som. Viem že už neuvidíme niaky zázrak ale aspoň by ma to mohlo niako posunúť. "Tak dnes po škole,, povedal Jimin. Prikývla som. Zazvonilo na hodinu a s Yeji sme sa rozbehli na vyučovanie.
Prešlo vyučovanie a išli sme na obed. Zjedli sme obed a išli sme si po veci. "Yuna musiš isť domov sama lebo ja idem s Jiminom a Yeji na políciu,, povedala som a Yuna prikývla. Počkala som na Yeji a Jimina a išli sme smrom k polící. Vošli sme dnu. Jimina tam zjavne už poznali ked tam mal otca. Povedal ze sme sa prišli pozrieť na Jungkooka a také veci. Pán ktoremu to Jimin hovoril povedal ze nemôžme ho vidieť ale on nám rád odpovie na každu otázku. Postavila som sa k nemu. "Bol zavraždený?,, spýtala som sa. "Ano našli sme ho okolo pol noci v parku,, povedal. "Bola to taká istá smrť ako pri ostatných?,, spýtala som sa. "Ano dobodaný,, povedal. Pýtala som sa ho ešte par vecí. Nakoniec sme odišli. "Povedal si že ho môžme vidieť,, povedala som. "Myslel som že ano,, povedal Jimin. Išli sme smerom ku škole odkial každy mal isť svojou cestou domov. Spomenula som si na šifru nájdenú v starom dome. "Nepoznaš niekoho kto je fakt dobrý v riešení niakych hádanok?,, spýtala som sa Jimina. Zamyslel sa. "Poznám jedného takého,, povedal. "Okay tak zajtra by si ma k nemu mohol zaviesť?,, spýtala som sa. "Kludne,, pokrčil plecami Jimin. "Okay,, povedala som. Potom už každy išiel svojou cestou domov.
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...