Laurel pov
Ešte chvilu sme boli vonku a potom sme išli s Yunou domov. "Nemôžem uveriť čo Yeji spravila,, povedala Yuna. "Rozhodla sa správne,, povedala som. "Súhlasím,, povedala Yuna. "Kto vie ako by to dopadlo kebyže ich Yeji nevidí,, povedala Yuna. "No presne,, povedala som. Prišli sme domov a išli sme do mojej izby. "Čo budeme robiť zvyšok dňa?,, spýtala som sa. "Netušim,, lahla si na postel Yuna. Pípol mi mobil. "Pozrieš mi prosím kto mi píše,, požiadala som Yunu lebo môj mobil bol bližšie k nej. "Jasne,, zobrala môj mobil. "Neviem kto to je maš ho uloženého ako .....,, zasmiala sa Yuna. "To je pán Park Jimin,, povedala som a zobrala som mobil.
"Ten človek je pekne otravný,, povedala som. "Čo chcel?,, spýtala sa Yuna. "Isť von,, povedala som a položila som mobil. "Aj tak nemáme čo robiť,, povedala Yuna. "Ale ja s ním nechcem isť von,, povedala som. "Vpohode ani mne sa moc nechce chodiť s chalanmi von,, povedala. Vtom mi znova cinkol mobil. "Bože čo zas chce!,, povedala som a zobrala som mobil. Toto však nebol Jimin. Nebol to nikto koho som poznala. Bolo to neznáme číslo. Otvorila som správu. "To je neznáme číslo,, povedala som. Yuna ku mne pribehla.
"Myslíš si že je to vrah?,, spýtala sa vystrašene Yuna. "Je to možne ale potrebujem zistiť kto je tá obeť,, povedala som. "Nechceš sa s ním alebo s nou stretnúť že nie,, vystrašene sa spýtala Yuna. "Je to jediná možnosť ale je to príliš riskantné,, zamyslela som sa. "Už dlho chcem niečo spraviť,, povedala som. "No potrebujem pomoc,, povedala som.
Yeji pov
Prešiel deň a ja som si išla lahnúť. Ešte pred spaním mi prišla správa od Laurel že sa zajtra stretneme o 7:30 pred školou. Odpísala som že okay a išla som spať.
Ráno som sa zobudila a vstala som z postele. Naraňajkovala som sa, obliekla som si uniformu, spravila hygienu, zobrala veci do školy a išla som. Vonku bolo príjemne a svietilo slnko na to že bol október. Prišla som ku škole kde už bolo pár študentov. Sadla som si na lavičku a čakala na Laurel. Dnes hneď po vyučovaní sa mám stretnúť s Kazuhou pred školou lebo sa ide spýtat na to vystúpenie. Zachvílu som videla ako ku škole ide Laurel, Yuna a Jimin. Prišli k lavičke kde som sedela. "Vidíme sa po škole,, zakričala Yuna a išla dnu. Laurel a Jimin si sadli ku mne. "Potrebujem sa vás niečo spýtat,, povedala Laurel. Ja a Jimin sme s nej nespúštali oči. "Bola som sa pozrieť do opustenej chaty nad lesom a videla som niečo čo by chcelo preskúmať no bez pomoci to nedám,, povedala Laurel. S Jiminom sme pozreli na seba. "Laurel neni to nebezpečne?,, spýtala som sa. "Nie je to najbezpečnejšie ale musím sa tam pozrieť,, povedala som. "Laurel je to nebezpečne a moc riskantné,, povedal Jimin. "Fajn tak pôjdem sama,, povedala Laurel. "Na to zabudni,, povedal Jimin. "Nemôžeš isť sama,, pridala som sa. Pozrela na nás. "Pomôžeme ti ale ak sa hocičo pokazí bežíme odtial však Yeji,, povedal Jimin a pozrel na mna. Prikývla som. "Okay takže po obede pred školou,, povedala Laurel. "Ja musím ešte niečo vybaviť,, povedala som. "Tak počkame ta tu,, povedala Laurel a išli sme do školy. Pri skrinkách sme sa odpojili od Jimina a išli sme do svojej triedy.
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...