Yeji pov
Prešlo niekoľko týždnou od toho ako sme boli v tej chate. Laurel sa od vtedy odmietala baviť s hocikým okrem Yuni. Povedala že nam ublížila a už by sme sa s ňou nemali rozprávať. Nakoniec sme jej s Jiminom dohovorili a presvedčilj sme ju. Dnes o druhej u nas v škole ma vystupovať Kazuha. Dosť sa na to tešim. Práve máme poslednú hodinu Kórejčinu. Zazvonilo a všetci si zbalili veci. Zbalila som si učrbnice a išla som si veci odložiť do skrinky. Rýchlo som išla na obed aby som stihla predstavenie. Naobedovala som sa a išla som do telocvične. Boli tam už niaky študenti. Myslím že nebol dobrý nápad aby to bolo dobrovolné lebo nepríde určite vela študentov. Prišla som k učitelke ktora bola pri šatni kde by sa mala pripravovať Kazuha. "Mohla by som isť za kamarátkou?,, spýtala som sa. "Kludne poď,, povedala učitelka ktora ma zjavne mala na háku. Vošla som dnu kde stála Kazuha v niečom čo vôbec nevyzeralo baletne. "Nie som síce expert ale toto nevyzerá baletne,, zasmiala som sa a zavrela som dvere. "Viem že nie ale zmenila som to,, zasmiala sa. "Vieš chcela som tancovať balet ale nestihla som tu choreografiu upraviť tak to bude Hip Hop,, zasmiala som sa. "Aj tak to vyzera podla mna užasne,, zasmiala som sa.
Outfit
Dajme tomu že to vyzeralo niako takto
"Tak ďakujem,, povedala Kazuha. "Je čas mala by si isť,, usmiala sa Kazuha a ja som prikývla. Vyšla som zo šatne a išla som späť do telocvične. V rohu som zbadala Laurel, Yoongiho a Jimina. Išla som za nimi. "Ahoj,, pozdravila som ich. "Ahoj,, odzdravili ma. Oprela som sa o stenu. "To bude vystupovať Kazuha?,, spýtala sa Laurel. "Ano,, prikývla som. Zachvilu zhasli svetlá a na podium alebo čo to bolo prišla Kazuha. Potom na nu zasvvietli svetlá. Zacala hrat hudba a ona začala tancovať.
Dajme tomu že ta choreografia vyzerala takto s jej outfitom a v telocvicni😂nenašla som lepšie video
Laurel sa počas tancu začala smiať. Myslela som že to je kvôli Kazuhe tak som sa na ňu pozrela. Vyzeralo to že sa smiala na Yoongim. "Pôjdeš si po autogram však,, smiala sa. "Prestaň Laurel len som povedal že pekne tancuje,, prevratil očami Yoongi. Laurel išla vybuchnuť smiechom. Nevšimala som si ich. Kazuha dotancovala a všetci zatlieskali. Ona s poklonila a niaky študenti išli za nou a mohli ju pochváliť. Išla som tiež. Ked som prišla rozprávala sa s niakou babou. "OMG moc si to cenním,, počula som Kazuhu. "Nemaš zač bolo to užasne,, usmiala sa a odišla. Prišla som za ňou. "Nevedela som že k vám do školy chodí Karina s Aespi,, rozžiarila sa Kazuha. "Ani neviem kto to je,, zasmiala som sa. "Aespa je dievčenska skupina a jej členka Min Karina chodí sem na školu a toto bola pesnička Black Mamba od nich a pochválila ma,, rozpravala Kazuha v rýchlosti svetla. Zasmiala som sa nad ňou. "Bola si užasna,, pochvalila som ju a odišla som. Išla som za Laurel. "Yooongiii choooď,, smiala sa Laurel. Nechápala som o co ide tam som bola na mobile. "Min Yoongi!,, smiala sa nahlas Laurel. "Prestaň Laurel,, povedal. "Okay,, povedala a išla smerom ku pódiu. "Čo robiš?,, spýtal sa Yoongi a bežal za ňou. Laurel išla asi za Kazuhou.
Laurel pov
Prišla som ku Kazuhe. "Kazu rada by som ti predstavila nahoršieho chalana v dejnách tejto školy,, povedala som a skoro som vybuchla smiechom. Ukázala som na Yoongiho. "Ahoj,, usmiala sa nanho Kazuha. "Ahoj,, pozdravil ju. "Chcel som len že si bola dobrá,, usmial sa a ona mu usmev opätovala. "Ďakujem moc,, povedala. "Nemaš zač,, povedal a ťahal ma preč. "Ako si toto predstavuješ?,, spýtal sa. "Čo maš na mysli,, uškrnula som sa. "Najhorši chalan?!,, drgol do mňa. Zasmiala som sa. "Veď to si nie,, uškrnula som sa. Išiel za mnou. "Ale ja nie som najhorši,, protestoval. "Tak potom kto,, otočila som sa nanho. "Neviem nevravela si nahodou že najhorsi chalan v dejnách celého sveta je Soobin?,, spýtal sa Yoongi. "No aj ten,, povedala som a išla som dalej. Potom som zastavila a otočila som sa nanho. "A odkedy sa vlastne bavíme my,, usmiala som sa. "Netušim,, pokrčil plecami. Prižmurila som oči. "Okay,, pokrčila som plecami a isla som dalej. Zobrala som si veci zo skrinky a išla som domov. Prišla som domov a hodila som tašku na postel. Yuna v izbe nebola takže zjavne bola s Yeonjunom alebo v obyvačke. Isla som si robiť domáce.
Po sto rokoch dalšia časť. Moc sa ospravedlňujem ale mám toho veľa. Mám taky pocit že kým dokončim tento príbeh dám sem aj cely svoj playlist a v ňom je fakt veľa pesničiek a dúfam ze tento príbeh nebude mať 200 dačo kapitol.😂
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...