Časť 13.

31 2 0
                                    

Laurel pov

Prišla som domov. Hodila som tašku na postel a rýchlo spravila domáce. Keď som mala všetko hotové počula som dvere. Zišla som dole a videla som Yeonjuna. "Práve teba sa chcem niečo spýtať,, povedala som. Yeonjun vyzeral prekvapene. "Počuvam,, povedal. "Zaviezol by si ma večer pre moju kamošku kvôli bezpečnosti bude bývať u nás,, povedala som. "Um kludne,, povedal a odišiel do izby. Zobrala som mobil a napísala som Yune kedy pre nu prídem. Mobil som dala do vrecka mikiny a vyšla som z domu. Chcela som odísť ale niečo ma zastavilo. Vzdychla som si a vrátila som sa domov. Išla som do garáže a vytiahla som kolieskové korčule. Dala som si ich na nohy a odišla som z domu. Zachvílu som bola pred Jiminovim domom. Sadla som si na lavičku pred ich domom a čakala som. Keď stále nešiel zavolala som mu. "Kde si?!,, spýtala som sa ho. "Kde si ty?,, spýtal sa Jimin. "Pred tvojim domom už asi 20 minút,, povedala som. "Hneď som tam,, povedal a zrušil. Zachvílu vyšiel aj s kolieskovými korčulami v rukách. Sadol si ku mne a obul si ich. Postavila som sa. "Dúfam že si to ešte nezabudol,, zasmiala som sa. "Jasne že nie,, zasmial sa aj on a postavil sa. "Heh kam pôjdeme?,, spýtala som sa. "To Ešte neviem,, povedal a pomaly sme isli po ulici. "Poď za mnou,, povedal za chvílu a ja som išla. Zachvílu sme prišli na lúku neďaleko tej starej chaty. Jimin si sadol na trávu a ja vedla neho. "Prečo si ma zobral sem?,, spýtala som sa. "Ty si to tu nepamätaš?,, spýtal sa Jimin. "Jasne že pamätám,, povedala som. Sem na túto lúku sme chodili s Jiminom keď sme mali tak 12-13. Ale chodili sme tu večer pozerať na hviezdy. Vtedy som bola iná. Ešte milá a stále som sa usmievala. No po tom čo mi zomrela staršia sestra som sa zmenila. Som tichá, pre všetkých divná, nepochopená, drsná a podobne. Chvílu sme ešte pozerali na oblohu. "Dáš si kávu?,, spýtal sa Jimin. "Okay,, povedala som a postavila som sa. Odkorčulovali sme do niakej kavierne. Sadli sme si ku stolu keď k nám zrazu prišla Yeji. "Čo?,, spytala som sa prekvapene. "Ahojte,, pozdravila nas. "Čau,, povedala som. "Čo to bude?,, spýtala sa Yeji. "2 krát latte,, povedal Jimin. "Hneď to bude,, povedala Yeji a odbehla. "Ty si vedel že tu pracuje?,, spýtala som sa. "Ano minule som sem prišiel a stretol som ju tu,, povedal Jimin. Yeji zachvílu doniesla kávu a sadla si k nám. "Nemaš pracovať?,, spýtala som sa. "Vidiš tu snaď vela ludí?,, spýtala sa Yeji. "Najprv som si povedala že to nemôzete byť vy pretože Laurel a Jimin spolu vonku pripadalo mi to nemožne,, zasmiala sa Yeji. "To si nás ešte nevidela pred niekolkými rokmi boli sme spolu vonku stále,, zasmial sa Jimin. "OMG to fakt?!,, spýtala sa Yeji. "Ano,, zasmial sa Jimin. "Ako ste sa vlastne spoznali?,, spýtala sa Yeji. "Poviem ti uplne nahodne,, povedal Jimin. "Zrazili sme sa na korčuliach,, povedala som a ukazala som na svoje nohy. "Aha takže vy ste teraz spolu na korčuliarskom rande,, zasmiala sa Yeji. "No tak to určite,, povedala som sarkasticky. "No spoznali sme sa tak že sme sa jednoducho zrazili na korčuliach a niako sme sa dali do reči vtedy som mal asi 11 rokov,, povedal Jimim. "Boli sme najlepši kamoši a keby si vtedy videla Laurel,, zasmial sa Jimin a ja som ho tresla po hlave. "Aká bola?,, spýtala sa Yeji. "Dokonca keď som sa hral na pocitači a ona chcela isť so mnou von skúšala všetko možne aby ma dostala von,, zasmial sa Jimin. "A nakoniec ma normálne pobozkala,, zasmial sa Jimin. To ma naštvalo. Postavila som sa. "Chceš ešte jednu?,, spýtala som sa a nastavila som ruku že ho tresnem po hlave. "Ano chcem ešte bozk,, povedal a zasmial sa. "Debil,, povedala som. Kým sa tam oni rozprávali o mne a našej minulosti s Jiminom ja som vytiahla mobil a pila som svoju kávu. Vtedy na mna vybehla najnovšia fotka na Yejinom profile. Bola tam ona a Jungkook. "Yeji vysvetlis mi toto?,, spýtala som sa a ukázala jej fotku. Celá očervenela. "To je Jungkook?,, spýtala som sa. Yeji prikývla. "Ja sa nehnevám ale aspoň to vysvetli,, povedala som. Yeji sa nadýchla.

I Find YouWhere stories live. Discover now