Yeji pov
Išla som z Kazuhinej školy. Ostala ešte tam lebo si chcela niečo dotrénovať. Išla som ešte nakúpiť niake potraviny a išla som domov. Odomkla som byt a následne zamkla. Vyzliekla som si bundu a išla som vyložiť nákup. Potom som si zobrala veci na prezlečenie a išla som do sprchy. Osprchovala som sa a išla som si spraviť večeru.
Zjedla som a išla som umyť riad. Potom som si sadla na gauč a zapla telku. Zapla som si správy a pozerala do mobilu. Isla som na IG. "IU pridala novú fotku,, prišla mi správa. IU je sólistka ktorú mam veľmi rada.
Položila som mobil a pozerala som telku. Cinkla mi správa. Vzdychla som si a zobrala som mobil. Otvorila som správu.
"Okay tak toto bolo divné,, povedala som si a položila som mobil na stôl. Vypla som telku a prezliekla som sa do pyžama. Lahla som si do postele a išla som spať. Ešte pred tým som si nastavila budík na 6:00 aby som stíhala.Laurel pov
Ráno som sa zobudila na budík a s Yunou sme sa išli naraňajkovať. Spravili sme si cereálie s mliekom a ked sme zjedli išli sme si spraviť hygienu. Potom sme sa išli prezliecť do uniform a počkali sme na Yeonjuna ktorý nas viezol do školy.
Odviezol nás pred školu. Všetci traja sme vystúpili, zobrali tašky a išli sme do skoly.
Yeji pov
Začal mi zvoniť budík. Rozospato som ho vypla a vstala som z postele. Spravila som si raňajky a najedla som sa. Potom som spravila rannú hygienu a išla som sa prezliecť do uniformy. Tak som zapla telku a pozerala som. "Včera okolo pol noci bolo kúsok od parku nájdene telo dalšieho študenta",, počula som moderátorku. Vypleštila som oči. "Prečo sa tu musí vraždiť prave ked sem prídem na školu?,, spýtala som sa sama seba. Vypla som telku, zobrala mobil a dala som ho do tašky. Dala som si bundu, zobrala som tašku, kľúče a išla som z bytu. Vyšla som von a išla som smerom k parku. Prišla som k parku a pozrela som na mobil. Bolo 7:15. Sadla som si na lavičku a pozerala do mobilu. Bolo už 7:20 ale nikde som Jungkooka nevidela. "Ak to je zas niaky jeho vtip tak ho v škole zabijem,, povedala som si pre seba. Bolo 7:30 a on nikde. Kašlala som nanho a išla som do školy. Prišla som do školy a dala som si veci do skrinky. Chcela som ist za Jungkookom a vynadať mu ale nechala som to tak. Išla som do triedy. Laurel už sedela na mieste tak som isla k nej. "Ahoj,, pozdravila som ju. "Ahoj,, odzdravila ma. Sadla som si vedla nej a vyložila som si veci na lavicu. Potom som sa otočila na Laurel. Vybrala som mobil a ukázala som jej Chat s Jungkookom. Laurel na mňa pozrela. "Mysliš si ze?,, začala som a Laurel prikývla. "Musíme isť za ním cez prestávku,, povedala Laurel ked zazvonilo. Začala prvá hodina a my sme sa už nemohli rozprávať.
Asi v strede hodiny sa ozval školský rozhlas. "Hwand Yeji, Park Jimin, Min Yoongi a Kim Taehyung do riaditeľne prosím,, ozvalo sa. Pozrela som na Laurel. Vstala som. "Len choď Yeji,, povedala učitelka a dalej vysvetlovala učivo. Ja som išla do riaditeľne. Nevedela som absolútne čo sa deje. Zaklopala som a vošla som dnu. Stáli tam už chalani a za stolom sedela riaditeľka. "Ahoj Yeji,, pozdravila ma a ja som sa postavila vedľa Jimina. "Deje sa niečo?,, spýtala som sa. "Neboj sa nič si nespravila len,, zosmutnela. "Len?,, spýtala som sa. "Musim vám všetkým oznamiť čo sa stalo,, povedala riaditeľka. Všetci sme ju sledovali. "Dnes ráno mi volala mama jedného študenta ktorého v noci zavraždili,, povedala riaditeľka a mne búchalo srdce ako o život. "Kto bol zavraždený?,, spýtal sa Yoongi aj ked odpoveď už zjavne každy z nás vedel. "Jeon Jungkook,, povedala riaditeľka a mi sme sa na seba pozreli. Zakryla som si ústa. Aj ked sme sa rozišli nebolo mi všetko jedno. "Je mi to moc ľúto viem že ste si boli blízky,, povedala riaditeľka. "T-to je vporiadku,, povedala som. "Môžeme isť?,, spýtal sa Taehyung. "Ano jasne chodte,, povedala. Vyšli sme pred riaditeľňu. Čo ak Jungkook vedel kto to je? Preto chcel so mnou hovoriť a preto ho zabili. Ale prečo mi to nepovedal cez správy? "Yeji si vporiadku?,, chytil ma za ruku Tae. "Nie ja som vpohode,, povedala som a išla som smerom do svojej triedy. "Yeji važne si vporiadku?,, dobehol ma Jimin. "Ja ano len včera večer mi Jungkook písal že sa chce stretnuť že je to súrne,, povedala som. Jimin na mňa prekvapene hladel. Ukázala som mu konverzáciu s Jungkookom. "Mysliš si ze Jungkook vedel kto to je?,, spýtala som sa. Jimin prikývol. "Musím isť,, povedala som a každy sme išli do svojej triedy. Vošla som dnu. Sadla som si na svoje miesto práve ked zazvonilo. Laurel na mňa hned pozrela. "Čo sa stalo?,, spýtala sa. "Jungkooka zabili,, povedala som a Laurel na mňa vystrašene pozrela.
YOU ARE READING
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...