Časť 33.

19 3 5
                                    

Yeji pov

Prišla som domov a spravila som si veci do skoly. Vážne som nevedela čo mam zvyšok dňa robiť. Prácu som si na tento týžden zrušila takže mám voľno. Fakt som sa nudila. Zavolala som Kazuhe či nemôže isť von. Povedala že môze isť až okolo piatej a teraz sú len tri hodiny takže furt mam dve hodiny voľne. Sadla som si na gauč a pustila som si telku.

Prešla hodina a pol a ja som sa pomaly chystala von. Obliekla som si dlhé rifle, krátke tričko a mikinu. Obula som sa a išla som von. Vonku bolo užasne prijemne. Mali sme sa stretnuť pred obchodným centrom. Prišla som na minútu presne čo sa mi veľmi často nestáva. Kazuha tam už stála a rozprávala sa s niakou babou a chalanom. Prešla som k nim. "Ahoj Yeji,, usmiala sa keď som prišla. "Ahoj,, usmiala som sa. "Yeji toto je Mina a Soobin,, povedala a ja som nastavila ruku. Chalan mi ňou potriasol ale dievča nie. Pozerala na mňa divne. Nechápala som to ale nevšimala som si ju. Iba pozrela na Soobina a Kazuhu a odišla. "No tak kam pôjdeme?,, spýtala sa Kazuha. "Ja neviem,, zasmiala som sa. "Tak sa asi niekam prejsť ked je tak pekne,, povedala Kazuha. "Okay,, povedala som. "Babi môžem isť s vami nemam čo robiť,, spýtal sa Soobin. Kazuha pozrela na mna. "Jasne kludne,, usmiala som sa. "Okay,, povedal a išiel za nami. Prechádzali sme sa po meste a hľadali sme niečo kde by sme si mohli posedieť. Nakoniec sme prišli ku kaviarni do ktorej som často chodievala. Sadli sme si a objednali sme si kavu. "Vy ste spolužiaci?,, spýtala som sa. "Hej,, usmiala sa Kazuha. Doniesli nám kávu. "To chce spoločnu fotku,, vykríkla Kazuha a vytiahla mobil. Vyzerala niako takto.

Rozprávali sme sa o hocičom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rozprávali sme sa o hocičom. Ludia v Kórei sú važne milý. Hocikoho spoznám je to milý človek až na pár vynimiek. Pipla mi správa. Iba som vytiahla mobil a rozprávala som sa dalej. Pozrela som na Instagram. Písal mi Beomgyu. "Kazu?,, oslovila som ju. "No?,, spýtala sa. "Pamätas si ešte Beomgyuho zo starej skoly?,, spýtala som sa. "No hej,, povedala Kauzha. "Prečo?,, spýtala sa. "Ja som ho stretla po toľkých rokoch,, povedala som a ona vypleštila oči. "Neverím,, povedala. "Myslím to smrtelne važne mam jeho Instagram a ešte si ma aj pamätal,, povedala som. "Myslíte Choi Beomgyuho?,, spýtal sa Soobin. Pozreli sme nanho. "Ano presne toho,, povedala som. "Tak toho poznám aj ja,, povedal Soobin. "Odkial?,, spýtala som sa. "Chodíme spolu na spevacky ale sme aj tak trochu kamaráti,, povedal Soobin. "No tak to Yeji s ním chodila,, povedala Kazuha. "Nechodila!,, vykríkla som. Všetci pozreli na nas. Začervenala som sa a pozrela som na Kazuhu. "Nechodili sme spolu,, povedala som. "Tak prepač,, povedala Kazuhu. Chvílu sme sa ešte rozprávali a potom sme išli zaplatiť. "Ideme sa ešte niekam prejsť?,, spýtala sa Kazuha. "Môžme,, povedali sme so Soobinom naraz a zasmiali sme sa. "Tak podme do parku,, povedala Kazuha a išli sme. Sadli sme si na lavičku. Rozprávali sme sa ako ide život. "Soobin ty tiež rád tancuješ?,, spýtala som sa. "Milujem tanec,, povedal. "Tak to ste si s Kazuhou podobný,, zasmiala som sa. "To teda,, zasmiala sa Kazuha. Ešte chvílu sme kecali ale potom sa začalo stmievať. "Okay na dnes stačilo,, zasmiala sa Kazuha. "Okay tak ahoj,, objala som ju. Ja a Soobin sme išli rovnakým smerom a Kazuha opačným. "Kde byvaš?,, spýtal sa. "Blízko obchodného centra,, povedala som. "Ja tiež,, usmial sa. Nevedela som o čom sa máme rozpravať. Bolo mi trápne. Odjakživa som nevedela rozprávať s chalanmi. Začalo pršať. "Sakra ja dáždnik nemám,, povedala som. "Ja mám,, povedal a vytiahol z vrecka dáždnik a roztvoril ho. Nechápem ako niektori ludia môžu nosiť všetko. "Si záchrana,, usmiala som sa. Prišli sme k nákupnému centru. "Ja idem tam,, povedal a ukázal na uličku. "Ja tam,, zasmiala som sa a ukázala som na opačnu ulicu. "Okay tak rád som ťa spoznal Yeji,, usmial sa na mňa. "Ja tiež,, usmiala som sa. "Nechaj si dáždnik ja to prejdem,, povedal a podal mi ho. "Nie nechaj si ho ty,, povedala som ale on už isiel cez cestu smerom k jeho ulici. Ja som išla smerom domov. Prišla som domov a prave začinal fakt obrovky lejak. Zamkla som byt a vyzliekla som si mikinu. Isla som sa osprchovať a išla som si lahnuť do postele. "Bože Yeji život nie je len o chalanoch uživaj si to že si sama,, povedala som si keď som už milionty raz myšlienkami zabludila na chalanou. Ale v tomto hroznom období by som potrebovala niekoho kto by stál furt pri mne. Nakoniec sa mi podarilo zaspať.




Soobin


Mina

I Find YouWhere stories live. Discover now