Laurel pov
Ráno som sa zobudila a bola som strašne vyčerpaná a nevystapatá. Nevedela som s čoho ale musela som vstávať. "Konečne posledny deň školy,, povedala som si. Dala som si raňajky a išla som si spraviť rannú hygienu. Obliekla som sa. Vôbec som nemala náladu na uniformu takže snaď jeden deň učku nezabije.
Zobrala som si tašku a zišla som schodami dolu. Obúvala som sa keď za mnou pribehol brat. "Dobre ráno,, povedala som mu. "Zveziem ťa,, povedal a dal si mikinu. "Ďakujem,, povedala som a zobrala som si veci. Nastúpila som do auta a oprela som si hlavu o okno. "Vpohode?,, spýtal sa Yeonjun. "Ani nie,, povedala som. "To bude dobre uvidiš,, povedal. Pousmiala som sa. "Nemyslím si ale ďakujem za podporu,, povedala som. Zastavili sme pred školou a vystúpili sme. Yeonjun zamkol auto a išli sme. Vošli sme do školy a Yeonjun išiel svojim smerom. Ešte pred tím mi ukazal palce hore. Pousmiala som sa. Zobrala som si veci zo skrinky a išla som do triedy. Yeji už bola v triede a bola na mobile. Sadla som si k nej. "Ahoj Laurel,, usmiala sa a objala ma. "Ahoj,, povedala som ale vôbec nie tak stastne ako ona. Odtiahla sa a pozrela na mňa. "Deje sa niečo?,, spýtala sa. "Ano,, povedala som. "Čo sa stalo?,, spýtala sa. "Yuna je preč,, povedala som a Yeji si zakryla ústa. "Preboha,, povedala. "Asi tak,, povedala som. Zazvonilo na hodinu no učiteľka nechodila. Prešlo 10 minut a v triede bol strašny hluk. Vtom do triedy vošla niaka učiteľka. "Prepačte ale vaša učiteľka rieši dôližitu vec takže musíte počkať,, povedala. "Zachvílu sme príde dozor,, povedala a odišla. "Poďme sa tam pozrieť,, povedala som Yeji. "Prečo by sme to robili?,, spýtala sa Yeji. "Poď,, povedala som a ťahala som ju von z triedy. Vysli sme na chodbu a poobzerali sme sa. Bol tam celkom hluk takže sme išli smerom ku skrinkám. Pozerali sme z rohu. Stali tam niaky učitelia, riaditeľka a niaky ludia v čiernom. "Kto sú ti ludia?,, spýtala sa Yeji. "Neviem,, povedala som. Snažila som sa započuť ich rozhovor. "Je nám veľmi ľúto čo sa stalo no my s tým nevieme nič urobiť,, povedala riaditeľka. "Karina chodila na vašu školu takže by ste niečo mali robiť,, povedal jeden muž v čiernom. "Ale čo mame robiť volali ste na políciu?,, spýtala sa riaditeľka. "Volali sme vyhlasili pátranie,, povedal ten muž. "Tak potom nie je čo riešiť,, povedala riaditeľka. "Karina bola členkou K-popovej skupiny je nutné vedieť všetko a jej smrť by otriasla celím svetom,, pridala sa žena v čiernom. "Sú to pracovníci s SM enetertaiment,, povedala som. "Karina zomrela?,, spýtala sa Yeji. "Neviem zajvne ju ešte len hľadajú,, povedala som. "Neviem čo od nás chcete ale niesom ochotná vám pomôcť a sama nieviem ako,, povedala riaditeľka a išla smerom k nám. S Yeji sme rýchlo odtial ušli. Skryli sme sa na záchody. "To bolo tesné,, povedala Yeji a oprela sa o stenu. "Začína to isť do tuhého,, povedala som. "Laurel?,, spýtala sa Yeji. "Hm?,, odpovedala som. "Ja sa začínam trochu báť,, povedal Yeji. "Uplne ťa chápem,, povedala som. "Mali by sme isť,, povedala Yeji a ja som prikývla. Skontrolovala som či je chodba prázdna a ked som si bola istá tak sme išli smerom ku triede. "Kde ste boli dievčatá?,, spýtala sa učiteľka ktorá medzitim prišla do triedy. "Zabudli sme si odložiť veci,, povedala som. Učiteľka prižmurila oči no potom si nas už nevšimala. Sadli sme si na miesto a počuvali sme učiteľku. Vyučovanie skončilo a my sme išli na obed. "Kam ideme všade je obsadené,, povedala Yeji. "Pôjdeme ku starším,, povedala som. "Ku staršim?!,, spýtala sa Yeji. "No,, povedala som a ťahala som ju k stolom kde sedeli študenti s vyšších ročníkou. "To bude trápne,, mrmlala si Yeji. "Neboj sa je tam môj brat bude to vpohode,, povedala som. Prišli sme ku stolu kde sedel brat s jeho spolužiakmi. "Ahoj môžme si prisadnuť?,, spýtala som sa. Yeonjun pozrel na kamošou. "Kludne,, pokrčil plecami a my sme si sadli. Yeji bola celá vyklepaná. "Klud,, zasmiala som sa. "Som hanblivá vieš o tom,, povedala potichu Yeji. "Oni si nas ani nebudú všímať,, povedala som. Zjedli sme obed a vstali sme. "Laurel počkaj ma pred školou pôjdeme autom,, povedal Yeonjun a ja som prikývla. S Yeji sme išli ku skrinkám kde bol strašny rozruch. Jedna baba bola opretá o stenu a po lícach jej stekali slzy. Dalšia baba stála pri nej a pozerala dookola. Potom niečo pošuškala tej čo plakala. Viac som si ich nevšimala dokým za mnou tá čo plakala neprišla. "Potrebujem sa s tebov porozpravať,, povedala. Nechápala som čo môže chcieť no prikývla som. Išla som za ňou. Zastavili sme na chodbe. "Vieš niečo o tom že Min Karina zmyzla?,, spýtala sa a oprela sa o stenu. "Dozvedela som sa o tom dnes,, povedala som. "Važne?,, spýtala sa a prižmúrila oči. Nechápala som o čo jej ide. "Park Jimin mi povedal ze ma o teba obavi že si v poslednej dobe príliš divná,, povedala. "Takže Jimin hej?!,, to už som bola naštvaná. Takže Jimin si vymýšla takéto hovadiny?! "Ano Jimin,, povedala. "Takže si myslite že som zabila a uniesla Karinu?!,, spytala som sa. "Presne tak,, usmiala sa tá baba. "Tak to vás sklamem lebo ja to nie som,, povedala som a bola som na odchode. Vtedy ma strčila a ja som padla na zem. Z nosa mi začala tiecť krv. Postavila som a pozrela som na ňu. "Určite si to ty pretože nikto iný nie je taky ako ty si na vraha uplne stavaná,, povedala ta baba. "Kto vlastne si?,, spýtala som sa. "Volám sa Wonyoung a som s Karinou veľka kamarátka,, povedala Wonyoung. "Prečo by som zabíjala slávnu osobnost?,, spýtala som sa. "To mi povedz ty,, povedala Wonyoung. Vzdychla som si. "Nie som vrah,, povedala som. "Neverím ti!,, kričala Wonyoung a rozbehla sa po mne. Vtedy tam prišla učiteľka. "Čo sa to tu deje?!,, kričala. "Zabila si mi kamarátku!,, kričala Wonyoung a zhodila ma na zem. Dala mi pästou do nosa no učiteľka ju odo mna dala preč. Wonyoung plakala. Uplne ju chápem uniesli jej kamarátku no nemusela po mne takto vybehnuť. Tvár aj oblečenie som mala od krvy. Po lícach mi stekali slzy. Rozbhela som sa pre veci a vybehla som von zo školy. Všetci sa na mňa pozerali. Bežala som k Yeonjunovom autu. Sedel vnútri a bol na mobile. Vtrhla som dnu. Pozrel na mňa. "Preboha Laurel čo to?!,, vykríkol a ja som neodpovedala. "Poďme domov,, povedala som. Prikývol a naštartoval. Oprela som sa o okno. Neviem čo sa to deje vo svete no jedno viem. Nečaka nas nič dobré.
Dalšia časť na svete. Dúfam že vás príbeh baví a páči sa vám. Ak nemáte čo čítať tak vám odporúčam pribehy od kamarátky itzzILoveKpop <33 to bude všetko ďakujem za podporu<333
DU LIEST GERADE
I Find You
Science FictionYeji je 17 ročné dievča ktoré sa po hádke rodičou odstahuje do Kórei a nastupuje na novú školu. Na jej starej škole ju všetci brali ako neviditelnú a jej to vyhovovalo. No keď sa jej prihovorí jedno dievča jej život sa zmení. Laurel je 16 ročné die...