Saat sabahın altısı ve ben bütün gece uyumayıp telefondan deli gibi video izledim.Ve bugün okulumuz bizi bir haftalığına kayak yapmak için Uludağ ya götürücek.Valizimi ve sırt çantamı akşam hazırlamıştım.Bütün gece uyumadığım için çok uykuluydum.Yatağımdan zar zor kalkıp dolabımın önüne geçtim.Tam o sırada telefonuma mesaj geldi.Meriç yazmıştı.Bana Meriç mesaj atmıştı.Mesajı hemen açtım ve okumaya başladım.
"Günaydın güzelim.Birazdan evden çıkıcam ve okula gitmeden önce senide evinden alıyım mı diye sorucaktım.Belki benimle gitmek istersin diye düşündüm"Şuan da çok mutluyum.Meriç bana okula beraber gitme teklifi etmişti."
Tabiki isterim.On beş dakikaya hazır olurum"yazdım ve mesajlardan çıktım.Bir sürü kıyafetim olmasına rağmen dolabım boşmuş gibi kıyafetlerime bakıyordum.Bir iki dakika kadar bakındıktan sonra bol gri bir pantolon,uzun kollu beyaz çok az karın üstü bir crop ve mor kısa bir hırka giydim.Yüzüme çok hafif bir makyaj yaptım.Göz altlarım uykusuzluktan mosmordu.Göz altlarıma biraz kapatıcı sürdüm,çok sevdiğim şeftali tonunda olan allığımı da biraz sürdükten sonra dudaklarıma nemlendiricimi sürüp hızlıca makyaj malzemelerimi toplayıp sırt çantama geri koydum.Hızlıca beyaz şişme kısa montumu giydim,montuma uyumlu olsun diye aldığım beyaz beremi de taktıktan sonra valizimi ve sırt çantamı alıp evden çıktım.
Tam Meriç'e "evden çıkıyorum"yazıcaktım ki o benden önce davranıp "geldim"diye mesaj atmıştı. Bahçeye çıktığımda arabasında beni beklediğini gördüm.Beni görünce arabadan inip yanıma geldi.Valizimi bagaja koyduktan sonra kapımı açıp binmemi bekledi.Arabaya oturduğumda o da kendi koltuğuna geçti ve birkaç saniye yüzümü izledi ve "çok güzel olmuşsun"dedi.Yanaklarımın kızardığını hissederek önüme döndüm ve yola çıktık.Tam yirmi dakika sonra okulun önündeydik.
Arabadan indiğimizde bagajdan valizimi alıp yürümeye başlamıştım ki elimde başka bir el hissettim elime baktığımda bu el Meriç'e aitti.Sonra Meriç kulağıma "seni çok seviyorum"dedi.O an yüzümün olduğundan daha fazla kızardığını hissettim ve beraber el ele arkadaşlarımızın olduğu tarafa geçtik ve Güneş bizi görünce "eniştee almışsın sonunda kızı"diye bağırdı.Meriç Güneş'in söylediğinden sonra olduğu yerde durdu ve bana döndü.Ben daha "ne oldu"bile diyemeden Meriç beni kucağına aldı.Kulağıma doğru eğilip "Benim sevgilim yorulmasın"dedi.Valizleri de Bartu almıştı.Ben yüzüne şaşkınlıkla bakarken çoktan otobüsün durduğu yere gitmiştik.Uludağ a uçakla gidicektik ama havalimanına bizi okul otobüsü götürücekti.Öğretmenler ellerindeki listelerden kimin kiminle oturucağını söylüyordu.Ve bilin bakalım ben kiminle oturuyorum.Tabiki de Meriç'le.
Bunu kendisi ayarladığından çok eminim.Çünkü normalde ben listeye göre Atakan ile oturmam gerekiyor..Neyse Meriç elimi tutup beni otobüse bindirdi.Beraber koltuklarımıza geçtik.Ben sırt çantamda kablosuz kulaklığımı ararken kulağıma birşey takıldığını hissetim.Meriç'e dönüp baktığımda bana kendi kulaklığını vermişti.Telefonundan ikimizinde çok sevdiği "kabul olan tek duamsın"şarkısını açtı.Beraber havalimanına gidene kadar şarkıyı başa sarıp tekrar dinledik.Havalimanına geldiğimiz de teker teker kontrollerden geçip uçağa bindik.Biz yine Meriç ile beraber oturuyoruz.Ama kafama takılan bir şey var
.Okul bahçesinde bana söylediği "sevgilim"kelimesini beni öyle gördüğü için mi söylemişti?Meriç birşeyler düşündüğümü anlamış olucak ki "ne düşünüyorsun"diye sordu.Bende kafamı daha fazla yormadan o soruyu sordum"Okul bahçesinde bana sevgilim dedin.Gerçekten beni öylemi görüyorsun"
Bunu sorduktan sonra beni kendine çekti,saçlarımdan öptü ve "sen benim sevgilim değil misin.Tanıştığımızdan beri benden hoşlanmıyor muydun"diye sordu.Birkaç saniye yüzüne şaşkın bir ifadeyle baktım."Senden hoşlandığımı nerden biliyordun"diye sordum aslında kimin söylediğini tahmin edebiliyordum."Güneş söyledi" dedi ve tahminim doğru çıkmıştı.
Başımı onun göğsüne yasladım,ellerimle daha sıkı sardım onu ve sadece onun duyabileceği şekilde "sen benim sevgilimsin"dedim.Uçağımız havalandığında art arda üç film izledik,müzik dinledik ve yolun geri kalanını beraber sarılarak uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN VE BEN +18
RomanceUludağ'da cinayet işlendiği sırada ilişkileri yeni başlayan Alya ve Meriç'i güzel bir macera bekler Alya Meriç'in evine yerleştiğinde ise kendi ailesinden görmediği sevgiyi Meriç'in ailesinde görür ve bu Alya'nın içinde bir hüzün oluştursa da Alya...