Ve bugün sevgililer günü.Ben daha doğrusu biz Güneş ile beraber Meriç ve Kerem'e sürpriz yapıcaz.Bu yüzden sabah ben erkenden kalkıp Güneş ile buluştum.Ama evden çıkmadan önce Meriç'e not yazdım ki meraklanmasın."Sevgilim bugün biraz Güneş ile işimiz var.Uyanınca beni ara lütfen"yazmıştım.Arabama binip Güneş'lerin evine gittim.Güneş'i ben alıcaktım çünkü kendisi arabasını çaldırdı.Güneş'e "kapının önündeyim"diye mesaj attım.Saedece beş dakika sonra arabaya bindi."Evet.Mekan işini hallettim.Bizim süslememizi zorda olsa kabul ettiler."dedi Güneş."neden zorda olsa?"diye sordum."Alyoşum amcamın hani bahçesi kocaman bir kafesi varya bugün için orayı kapattırdım.ilk başta "yapamayız"diye mızmızlandılar ama sonra mekan sahibi amcam olduğunu ve istersem onları tek bir telefonla kovdurabiliceğimi söyledim.Onlarda kabul ettiler"dedi."sen resmen adamları tehdit etmişsin Güneş'im.Neyse ben alıcağımız bütün malzemeleri ayırttım.Şimdi onları alıcaz.Sonrada sen bana aartık yolu tarif edersin"dedim.
Yarım saat sonra malzemeleri alıp mekana geçtik.Tam iki saat boyunca mekanı hazırladık.Sonrada ben Meriç'i,Güneş'te Kerem' aradı."alo sevgilim.Bizim Güneş'le işlerimiz bitti.Şimdi starbucksa gidicez.Sende gelir misin?.Ama beni yalnız mı bırakıcaksın.Hem Güneş kerem'ide çağırıyor.Tamadır.AVM'de buluşuruz.Akasya'ya gitmeyi düşünüyoruz.Tamam.Bende öptüm.Görüşürüz."telefonu kapatır kapatmaz hızlıca arabaya bindik.Onlardan önce akasyaya vardık ve onlara hediye baktık.İkimizde öce Nike'ın mağazasına girdik,oradan Nike Air Jordan alıp direk zaraya girdik.Oradan da ben Meriç'e sweatshirt aldım.Güneş'te gömlek aldı.Tam mağazadan çıktık ki aynı anda telefonlar çaldı."Alo.Geliyoruz sevgilim.Mağazadan çıktık şimdi.Tamam geliyoruz hemen."dedim ve telefonu kapattım.Güneş ile beraber hızlıca AVM'nin dışarısına starbucksa girdik.Yarım saat ya da bir saat kadar orada oturduktan sonra Meriç ve Kerem dolaşıcaklarını söyleyip yanımızdan kalktılar.Ama Meriç geri dönüp yanıma geldi."Sevgilim lütfen hızlı olun.Size bir sürprizimiz var."dedim."Tamam papatyam.Yirmi dakika sonra otoparktayız."dedi ve yanağımdan öpüp gitti."Kesin bizim girdiğimiz mağazalara girip ne aldığımızı çalışanlara sorup bize aynılarını alıcaklar."dedi Güneş.Bizde bu sırada çoktan otoparka gelmiş aldıklarımızı bagaja koyuyorduk.Tam yarım saat sonra geldiler ve sanırım tahmin ettiğimiz oldu.Onlarda Nike ve Zaraya girmişlerdi.Meriç benden arabanın anahtarını alıp sürücü koltuğuna geçti.Bende yanına oturdum.Bir saat sonra Güneş ile süslediğimiz mekana geldik.Arabadan inip Meriç'in yanına gittim ve "sevgilim şimdi sizin gözlerinizi bağlamamız gerekiyor"dedim ve gözlerini kırmızı bir flörle bağladım.Meriç'in elini tutup onları bahçeye çıkardık ve gözlerini açtık."iki dakika sizi bekleticez.Siz bu sırada şurada ki beyaz ekanın önündeki armut koltuklarına oturun ama yan yana değil."dedim ve Güneş ile beraber bilgisayarın durduğu masaya geçip onlar için hazırladığımız video yu açtık ve yanlarına oturduk.Videoları izledikten sonra Meriç bana döndü ve "seni seviyorum papatyam"dedi ve dudağımdan öptü.Kendimi geri çekip "o zaman hediye zamanı"dedim ve hediyemi Meriç'e verdim.Onlarda bize hediyelerini verdiler aynı anda açtık ve "Güneş dediğin doğru çıktı"dedi gülerek.Meriç'te bana aynı renk ayakkabı ve aynı sweati almıştı.Beraber harika bir gün geçirdik.Saat 20.00 olduğunda eve gitmek için kalktık ama biz Güneş ile aldığımız dört kalpli balondan ikisini aldık.İki tanesini ben iki tanesini de Güneş almıştı.Beraber arabanın yanına geldiğimizde alkış sesleri duyduk ve "vaow kızım sevgililer gününü kutluyor.Keşke daha erken gelseydim de bozsaydım sürprizini"dedi annem."Meriç iyileşmissin.Atakan öldürememiş sizi off"dedi annem.Ona dönüp"Amacın ne ya senin.Çık artık hayatımdan istemiyorum seni.Senden nefret ediyorum anne"diye bağırdım ve arabaya bindim.Benim hemen arkamdan Meriç'lerde bindi ve yola çıktık.Eve gelince ben direk duşa girdim."off bunca derdimin ortasında bi sen eksittin"diye söylendim.Regl olmuştum ve karnım çok ağrıyordu.Banyodan çıktığımda direk yatağa girdim."sevgilim.Hasta mısın?Neyin var?"dedi Meriç."Regl olmuşum.Hem başım ağrıyor hem de canım çok tatlı istiyor"dedim."Tamam o zaman ben zaten Bartu ile buluşucaktım.Bir şey olursa hemen ara beni.Tamam mı"dedi Meriç ve odadan çıktı.Yorganı tekrar başıma kadar çekip uyumaya çalıştım.Ama maales ki baş ağrım yüzünden uyuyamadım.Karnımın ağrısı birazda olsa geçmişti.Yataktan kalkıp Ekim'in odasına doğru ilerledim.Kapıyı açıp "Ekim şey regl olmuşum ve başım çok kötü ağrıyor.Rica etsem bana ilaç verebilir misin?"diye sordum.Odasındaki koltuk salıncaktan kalkıp ilaç ararken "Burada bi yerde ilacım olması lazım.Peki karnın falan ağrıyormu?"diye sordu."karın ağrım biraz daha az ama başım çatlıyor"dedim.Elinde bir ilaçla yanıma geldi."Şansına benimde son kalmış.Gerçi benim çok ihtiyacım olmuyor.Eğer başının ağrısı geçmezse ve yine karın ağrın çok olursa söylersin"dedi Ekim.Tamam anlamında başımı aşağı yukarı salladım ve hızlı adımlarla Meriç'in odasına gittim.Ağrı kesiciyi içip kendimi tekrar yatağa attım.Kapı açılma sesiyle korkarak uyandım."Papatyam benim.Sana hem ağrı kesici hem de bir sürü tatlı aldım"dedi.Başımın ağrısı birazda olsa hafiflemişti."Yaa teşekkür ederim.Canım hala tatlı istiyor"dedim.Aklıma ben ilk regl olduğumda Bartu'ya söylediğim gün geldi.Ona da canım aşırı derecede tatlı istiyor demiştim ve bana bir sürü şey almıştı."evden çıktığımdaa Bartu ve Güneş'e mesaj attım.İki üç saat boyunca sesnin sevdiğin bütün herşeyi arayıp aldık."dedi Meriç.Bu sırada bana kutuların bir tanesinden pasta çıkarmıştı."al bakalım papatyam"dedi ve pastayı bana uzattı.Gece boyunca ben Meriç'in aldıklarının yarısından fazlasını yemiştim.Aslında benimle beraber o da yedi.Beraber yatana kadar hem sohbet ettik hem de aldığı tatlıları yedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN VE BEN +18
RomanceUludağ'da cinayet işlendiği sırada ilişkileri yeni başlayan Alya ve Meriç'i güzel bir macera bekler Alya Meriç'in evine yerleştiğinde ise kendi ailesinden görmediği sevgiyi Meriç'in ailesinde görür ve bu Alya'nın içinde bir hüzün oluştursa da Alya...