13.Bölüm Krizler

24 4 2
                                    

Size daha önce geçirdiğim krizleri anlatmışmıydım?Ben küçüklüğümden beri sinir krizi geçiriyorum.Bunun için ortaokulu yurt dışındayken öğretmenlerin benim için hazırladığı online derslerle ve sınavlarla bitirdim.Ortaokul dönemim full Londra'a da geçirdim.Ben sinir krizi geçirdiğimde önceden çok kısa süreliğine hafıza kaybı geçiriyordum.Ama en son geçen sene kontrol için tekrar Londra'ya gittiğimde doktorum bana kalıcı hafıza kaybımın olma ihtimalinin çok yüksek olduğunu söylemişti.Ben tek sinirlendiğimde kriz geçirmiyorum.Daha çok sinirlendiğimde önce sinirden ağlıyorum ve bu durum kriz başlangıcı bende.

Benim alarmım saat 06.00'da çalmasına rağmen Meriç hala uyanmamıştı.Yukarı çıkıp okul kıyafetlerimi giydim.Okul çantama bir kaç test kitabı ve bugünkü olan derslerin defterlerini koydum.Okul kitaplarımın hepsi okuldaki dolabımda.Hızlıca resim çantamı hazırlayıp aşağı indim.Çizim defterimi koltuğun üstünden alıp çantama koydum ve Meriç'in yanına gittim."Sevgilim bu kadar uykucu olma"dedim.Ben böyle diyince beni kendisine çekti ve Meriç'in üstüne düştüm.Bu durum benim ufak ama bütün evin rahatça duyabiliceği bir çığlık atmama neden oldu.Merdivenlerde ilk önce Ekim,sonra Menekşe teyze ve Emre amca göründü.Meriç'in üstünden hızlıca kalktım."çocuklar iyi misiniz?"dedi Menekşe teyze."iyiyiz.Sadece ayağım takıldı ve düştüm"diye hızlıca söyledim.Meriç kulağıma doğru "ayağının takılıp düştüğüne sen de inanıyor musun sevgilim"dedi."saat kaç bu arada?"diye sordu Ekim."07.00"dedik herkesle aynı anda.Ekim birden hızlıca yukarı çıktı."Kesin o adamla buluşucaktı"diye söylendi Meriç."o zaman bende üstümü değiştiriyim.Sonra da gelinimle size kahvaltı hazırlarız"dedi.Menekşe teyze.Bana gelinim diye hitap etmeleri hoşuma gidiyordu."Hazırlarız tabiki annecim"dedim.Ben bunu dedikten sonra belimde bir el hissettim.Meriç arkamdan bana sıkıca sarıldı."O zaman bende üstümü değiştirip geliyorum"dedi ve boynumdan öpüp gitti.Salonda tek kalmıştım.Menekşe teyze gelene kadar ben herkese sandviç hazırlamaya başladım."Kızım beni niye beklemesin beraber hazırladık"dedi Menekşe teyze.Onun ardından Meriç,Ekim ve Emre amca geldi."Kendinize niye hazırlamadın Alya"dedi Ekim."Hazırladım ama bizim erken çıkmamız gerekiyor.Bu yüzden yanıma aldım."dedim."Aaa evet bugün çocuklara üniversite için sınav yapıcaktım.Onu unuttum ben.Gerçi bizim çocuklar sınava girmeden de ben onları üniversiteye sokarım ama"dedi Emre amca."Daha yeni okulu açtın zaten.Hemen sınav mi olurmuş Emrem"dedi Menekşe teyze.Onlar konuşurken biz çoktan evden çıkmıştık.Meriç arabaya doğru ilerlerken çoktan elindeki sandviçi bitirmişti."Keşke her gün bundan yesem"diye mırıldandı.Biz arabaya bindiğimiz de Emre amca da evden yeni çıkıyordu.Okula vardığımızda hızlıca sınıfa girdik.Bizden hemen sonra biyoloji hocası elinde ki sınav kağıtlarıyla sınıfa girdi."Evet çocuklar şimdi üniversite için hazırlık sınavı olucaksınız.Önden arkaya verin "dedi.

*****
Sınav tam iki saat sürmüştü.Sonuçları öğleden sonra sanırım açıklanacak.Sınavı yine en erken bitiren bendim.Bütün sınavlarda en erken ben bitirip hep yüksek alıyordum ve sınıftakiler bu durumdan nefret ediyordu.Sınav kağıdımı teslim edip aşağıya indim.Benden 5 dakika sonra Güneş ve Meriç bitirmiş olucak ki yanıma geldiler.Ve onlardan hemen sonrada Bartu geldi.Okulun kafesinden kahve alıp masaya oturduk.Sınav sayısal ve sözel olarak ikiye ayrılmıştı.Herkes farklı sınav oluyordu.Bana sözel bölüm gelmişti."Sınav çok kolaydı.Umarım istediğim bölümü kazanırım."dedim."Kesinlikle çok kolaydı ya.Tabi sana kesin sözel geldi diye böyle konuşuyorsun"dedi Bartu.Hepimiz ona güldük."Oğlum bana sayısal geldi yaa.Matematiği çok kolaydı,fizik de kolaydı ama yani biyoloji ve fen aşırı zordu"dedi Bartu.Her zaman ki gibi yine isyanlardaydı.Şimdiki dersimiz İngilizceydi.Bu ders fazla yazı yazmıştık.Ders bittiğinde Meriç ile beraber sınıftan çıktık."nihayet senin resimlerinden birini bitirebiliceğim sevgilim."dedim Meriç'e.Beraber resim sınıfına girdik ve ben Meriç uyurken çizdiğim resmine devam ettim.Resmi bitirdiğimde Meriç'e döndüm.O ise elimdeki deftere bakıyordu."yine kendin gibi harika bir resim yaptım sevgilim"dedimEşyalarımı topladım ve beraber sınıftan çıktık.Bizim hemen arkamızdan Bartu ve Güneş'te geliyordu.Bartu birden Meriç'in sırtına atlayınca ikisi de yere düştü.Biz Güneş'le büyük bir kahkaha attık."Oğlum ne yapıyorsun ya.Çocuk musun"dedi Meriç."Alya yapınca çocuk olmuyor ama biz eniştemize yapınca çocuk oluyoruz"dedi Bartu.Güneş'le daha çok güldük."ya tamam yeter güldürmeyin"dedi Güneş."Gülmede kaldır o zaman"dedi Bartu.Meriç elimi tuttu ve ayağa kalktı."Annemin kafesine gidelim mi?"dedi Güneş.Hepimiz olur dedik.Biz tam arabaya biniyorduk ki Emre amca bizi durdurdu."Alya kızım sana birşey söylemem lazım."dedi."Kötü birşey mi var"diye sordum."Şimdi telefon geldi baban sabah vefat etmiş sana da ulaşamamışlar"dedi.Bir anlığına dengemi kaybettim."B-ben bugün okula gelmesen olur mu?"dedim."tabiki de kızım"dedi Emre amca."bende seninle geliyorum"dedi Meriç itiraz edicektim ama buna izin vermezdi.Eve vardığımızda ben hızlıca odama çıkıp kapıyı kilitledim.Gözyaşlarımi daha fazla tutamıyordum.Tamam babamla kavgalı olabilirim ama küçükken annemden gizli hep yanıma gelirdi.Meriç odanın önüne gelip kapıyı açmaya çalışıyordu."sevgilim aç şu kapiyi lütfen"diyordu.15 dakika sonra zil çaldı.Merdivenlerden telaşla çıkma sesleri geliyordu."Alya benim Güneş aç şu kapiyi lütfen."diyordu.Ellerim titremeye başladı,daha sonra da vücudum.En son hayır diye bağırdım ve dengemi kaybedip yere düştüm."Başka anahtar yok mu Meriç"diye bağırdığını hatırlıyorum Bartu'nun.Odanın kapısı açıldı ve Güneş büyük bir çığlık attı."Bartu hemen ambulansı ara!"dedi Meriç ve beni kucağına aldı.Sonra sesler kesildi ya da ben hiçbir şey duymuyorum.

Saatler Sonra

Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım.Kolumda serum takılıydı.Bana ne olduğunu hatırlamıyordum.Tek hatırladığım okuldan çıktığımızdı.Başımda dehşet bir ağrı vardı.Meriç uyandığımı fark edince hemen yanıma geldi."sevgilim beni hatırlıyorsun değil mi?"diye sordu."hatırlıyorum.Bir tek okuldan sonrasını hatırlamıyorum"dedim.Biz Meriç'le biraz daha konuştuktan sonra odaya önce Ekim, Menekşe teyzem,Emre amca,Bartu ve Güneş girdi.Hepsinin sorusu aynıydı "beni hatırlıyor musun"En son odaya Meriç doktorla beraber geldi.Doktor bir kaç kontrol yaptıktan sonra eline küçük bir iğne aldı ve ayaklarıma dokundurdu.Fakat ben hiçbir şey hissetmiyordum.Ayaklarımı hareket ettiremiyordum.Doktor kontrolleri yaptıktan sonra Meriç ile beraber odadan çıktılar.2-3 dakika sonra Meriç odaya tekrar girdi."Ayaklarımı bir süre kullanamicam sanırım"dedim."evet maalesef ama burada babamın bir tanıdığı var.Fizik tedavi için istersen ona gidelim"dedi.Olur anlamında başımı aşağı yukarı salladım.Yanıma gelip beni kucağına aldı."Arabaya kadar kucağımda mi gitmek istersiniz yoksa tekerlekli sandalyede mi prensesim"dedi."hımm kucağınızda gitmek istiyorum"dedim.Önce yanağımı sonra da dudağımı öptü.Arabaya kadar beni kucağında taşıdı.Beni dikkatlice arka koltuğa koydu.Güneş'te benim yanıma oturdu.Ön koltuğa da Bartu oturdu.Önce Güneş'i sonra da Bartu'yu eve bıraktık.Eve geldiğimizde Meriç beni dikkatlice kucağına aldı.Eve girdiğimizde beni salondaki uzun koltuğa yatırdı ve yanıma oturdu."ben seni hak edicek ne yaptım ya.Hastayken bile çok tatlı duruyorsun"diye mırıldandı Meriç.Kapı çaldığında Ekim koşarak kapıyı açtı.Gelen Deniz'di.Elinde papatya buketi vardı."çok geçmiş olsun Alya"dedi yapmacık bir hüzünle.Yüzüne sadece bakmakle yetindim.Deniz ve arkadaşını nişanında Meriç'in odasında bastığımda Deniz beni tehdit etmişti fakat onu takmamıştım."Aa his geldin Deniz oğlum"dedi Menekşe teyze.Deniz onlara cevap vermedi.Ekim ve Deniz konuşurken bizde Meriç'le sosyal medyaya bakıyorduk.Evin içi sessizdi.Menekşe teyze sessizliği bozarak "Deniz akşam yemeğe kalır mısın?"dedi."Birkaç yapmam gereken işlerim var ama sizin için kalırım"dedi."Selen hanım Deniz içinde bir servis hazırlayın"dedi Menekşe teyze.Deniz'in telefonuna mesaj gelince Deniz sırıtarak mesaja baktı.Emre amca büyük ihtimalle yine benim kitaplarımı okuyordu.Daha doğrusu klasik roman serimi."herşey hazır efendim"dedi Selen abla Menekşe teyzeye.Bu sırada da Emre amca merdivenlerde gözüktü.Meriç beni kucağına alıp masaya götürdü ve dikkatlice sandalyeye oturttu.Yemekte benim sevdiğim şeyler vardı fakat benim hiç iştahım yoktu.Yine de yiyebildiğim kadar yedim.Yemek boyunca Meriç hep Deniz'i izledi.Yemek bittiğinde"herşey çok güzeldi.Ben artık odama çıkıp uyusam iyi olucak"dedim Meriç birden OLMAZ diye bağırdı."Yani tek başına kalmana izin veremem.Bu yüzden benim odamda kalıcaksın"dedi.İtiraz edemedim.Zaten Meriç'le uyumayı özlemiştim.Bir süre daha masada oturup sohbet ettikten sonra Meriç beni kucağına alıp odasına çıkardı.Odamdan pijamalarımı alıp giymeme yardımcı oldu.Beni dikkatlice yatırdıktan sonra yanıma uzandı ve başımı göğsüne yasladı.Saçlarımdan öptü.Bende ona sıkıca sarıldım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

SEN VE BEN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin