Bugün kaç gündür kapalı olduğunu saymayı bıraktığım okulun ilk günü.Bu yüzden sabah saat 06.00'da kalktım.Tam bir saat boyunca kitap odamda kitap okudum.Meriç sanırım saat 07.30'da kalkıyordu.Bende hazır o uyuyorken çizim kalemimi ve defterimi alıp aşağı indim.Odasına girdiğim de tahmin ettiğim gibi hâlâ uyuyordu.Odasında ki koltuğa oturup Meriç'i çizmeye başladım.Resim taslağını oluşturmam yarım saat sürmüştü.Resme daldığım için Meriç'in uyandığını fark etmedim."Beni mi çiziyorsun sevgilim?"diye sorunca birden korktum."Evet seni çiziyorum ama bitiremedim."dedim.Meriç yatağından kalkıp yanıma geldi."Bu resmi bitirince bana verirsin"dedi ve yanağımdan öpüp giyinme odasına gitti.Ona tabiki de resmi vermicektim çünkü saklıcam.Bende kendi odama gidip okul formalarımı giydim.Formamız gri bir etek,beyaz gömlek ve okul ceketi.Gömleğin içine istediğimizi giyebiliyoruz.Ya da gömleği gitmeyip başka bir şey giyebiliyoruz.Neyse odama gidip formamı giydim.Gömlek yerine önden bağlamalı crop giydim ve crobun üstüne ceketimi giydim ve çantamı alıp odadan çıktım.Ben aşağı indiğimde Meriç çoktan kahvaltıya başlamıştı.Herkese günaydın diyip Meriç'in yanına oturdum."Sevgilim sen gelmeyince tabağını ben hazırladım."dedi.Bütün aile sabah güzelce kahvaltı ettik.Aile diyorum çünkü onlar artık benim de ailem.Biz Meriç ile masadan kalktığımızda Emre amca da hemen arkamızdan kalktı.Biz arabaya bindiğimiz de ikimizin de telefonları aynı anda çaldı.Beni Güneş, Meriç'i ise Bartu arıyordu."Alo.Yoldayız Güneşim.Tamam okulda görüşürüz."dedim ve kapattım.Meriç telefonu benden iki dakika sonra kapamıştı.Önümüzde Emre amcanın arabası, arkamızda ise Bartu'nun arabası vardı.Üç araba hızla bahçeye girince okul bahçesindekiler korkup köşelere geçti.İlk önce Emre amca arabasından indi.Bahçedeki öğrencilere selam verip okula girdi.Ondan hemen sonra biz Meriç ile beraber indik ve Bartu'da bizimle aynı anda indi.Güneş bizi görünce hemen yanımıza geldi ve ben nefessiz kalana kadar bana sıkıca sarıldı."Sadece bir günümüz ayrı geçti ama hemen özledim"dedi.Bende ona sarıldım."Artık sınıfa çıkabilir miyiz? Sınıfa sanırım yeni bir kız gelmiş"dedi Bartu."Yeni kız mı?Eskilerin kavgaları bitmiyordu şimdi biraz daha eklendi"dedi Meriç.Sınıfa çıktığımızda yeni kızı kapıda gördük."Merhaba ben Kardelen.Sınıfa yeni geldim.Baban bana okulu gezdirmen için seni bulmamu söyledi.İsmin Meriç değil mi?"dedi yeni kız.Meriç konuşmadan ben hemen konuştum."Evet ismi Meriç.Sana bunu sanırım Rıza bey söyledi ama Rıza bey Meriç'in babası değil"dedim.Yeni kız bana sinirle bakıyordu."Sen bence yeni sınıfından birine sor.Çünkü A şubesi seninle beraber 21 kişi oluyor ve sınıfta 21 kişiye yeticek sıra yok."dedi Meriç."Sen kaçıncı sınıfsın? Gözüme pek bir küçük geldin"dedi Güneş."11"dedi yeni kız.Bartu bunu duyunca büyük bir kahkaha attı "İyi de burası 12/A.Sen o zaman 11/A ya gidiceksin ve 11. sınıflar iki kat altta"dedi Güneş."Yaa öyle mi.Pardon o zaman ben kendi sınıfımı bulutum.Şey Meriç bana yardımcı olur musun?"dedi Kardelen."Eee bizim okulun sahibi yani babamla görüşmemiz gerek"dedi ve bana döndü."Sevgilim hadi gel de babama su kullanılmayan odayı ne yapacağımızı soralım."dedi ve elimi tuttu "Bir dakika siz s-sevgili misiniz?Ama ben senin için bu okula geldim ve bana Selin sevgilisi yok demişti"dedi Kardelen ve yalandan ağlamaya başladı.Meriç'in elini daha sıkı tuttum."Sevgilim sakin ol"dedi.Kızı orada bırakıp okulun kütüphanesine doğru ilerledik.Bizim okulun kütüphanesinde genellikle Beyza Alkoç gibi yazarların kitapları ve hepsi ciltli.Ben tam kütüphaneye girmiştim ki zil çaldı.Heo beraber sınıfa girdik.İlk dersimiz edebiyattı.Normalde edebiyat derdini severim ama bu sever çok sıkıcı geçmişti.Ders bittiğinde okulun kafesine indik.Kahve alıp boş bir masaya oturduk.Karnıma birden dehşet bir ağrı girdi.Belli etmemeye çalıştım ama sanırım Bartu bir sorun olduğunu anladı."Alya iyi misin?"diye sordu Bartu."Hayır değilim ağrı kesici var mı?"diye sordum.Bartu oturduğu sandalyeden kalkıp yanıma geldi ve kulağıma doğru "regl mi oldun? Yanında ped var mı?Yoksa veriyim.Siz ikiniz çok unutkan olduğunuz için yanımda taşıyorum."dedi."yanımda ped var mı hatırlamıyorum birazdan bakarım"dedim."O zaman hadi sınıfa geçelim"dedi Meriç.Biz merdivendeyken zil de çalmıştı."Şimdi ki ders fizik mi?"diye sordu Bartu."Evet neden ki"dedi Meriç.Bartu derin bir if çekti."Dersi seviyorum ama hocasını hiç sevmiyorum ya Umarım Nalan hoca yoktur"dedi.Onlar sınıfa geçtiğin de bende lavobaya girdim ve şansıma regl olmamıştım.İşim bitince hemen sınıfa girdim.Bartu arkasını dönüp"prenses üzgünüm ama hepsini kullanmışsınız"dedi."Boşver zaten olmamıştım."dedim."Bugün atölyeye mi gitsek.Hem ne zamandır gitmiyoruz ve yakında yarışmalar da başlar."dedi Güneş."Dün zaten Murat hoca gruba yazmış.Bugün yeni hir kaç gruo gelicekmiş.Seçim yapmamız lazımmış."dedim."o zaman çıkışta direk oraya gidiyoruz.Ya da önce eve uğrayıp rahat kıyafetler alalım."dedi Bartu.Hepimiz olur dedik.İkinci ders boş geçmişti.Okulda telefona izin verdikleri için biz arka dörtlü olarak full telefona baktık.
Okul bugün çokta güzel geçmedi.Normalde hergün farklı bir olay olurdu.Planladığımız gibi çıkışta önce eve gittik.Ben yanıma almak yerine hızlıca üstümü değiştirdim.Siyah bir eşofman,beyaz askılı bir crop ve üzerime siyah hırka giyip hızlıca evden çıktık.50 dakika sonra atölyenin önündeydik.Atölyede ki işlerimiz tahminimden daha uzun sürdü.Eve saat 22.30'da geldik.Arabadan inerken "Meriç baksana evin ışıkları yanmıyor."dedim."annem ile babam misafirliğe gidicekti.Ablam da ya onlarladır ya da Deniz'ledir."dedi.Eve girdiğimizde ben direk yukarı çıkıp sıcak bir duş aldım.Duştan çıktığımda kalın pijamalarımı giydim çünkü hava akşama doğru soğumaya başlamıştı ve şuanda da dışarı çok soğuk.Aşağı indiğimde Meriç bir yandan ıslak saçlarını kuruluyor,bir yandan da masa hazırlıyordu.Daha doğrusu televizyonun önünde ki küçük sehpayı hazırlıyordu."Sevgilim dolapta yemek bulamadım.Selen hanım da evde değil.Bu yüzden ikimize soslu makarna yaptım"dedi.Atölyeye gittiğimizden beri hiçbir şey yememiştik."O zaman bende izlemek film seçiyim.Ama gerçi bizim daha önce bitiremediğimiz bir dizi vardı.Ona devam edelim mi?"dedim.Olur anlamında başını aşağı yukarı salladı.İzliceğimiz diziyi türkçe altyazı yapıp açtım.Beraber makarnalarımızı yiyip dizi izledik.Meriç bir ara diziye daldığı için bende yukarı çıkıp odamdan çizim eşyalarımı alıp aşağı indim.Aşağı indiğimde Meriç hala diziyi dikkatle izliyordu.Bende bu sefer karşısına oturup onu çizmeye başladım.Resmin taslağını çizmem bir saat sürdü.Ben resmin taslağını bitirdiğimde Meriç çoktan uyuyakalmıştı.Bende defteri ve kalemleri kenara bırakıp yanına uzandım.Telefonumdan alarm kurup başımı Meriç'in göğsüne yasladım.Beraber koltukta sabaha kadar uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN VE BEN +18
RomanceUludağ'da cinayet işlendiği sırada ilişkileri yeni başlayan Alya ve Meriç'i güzel bir macera bekler Alya Meriç'in evine yerleştiğinde ise kendi ailesinden görmediği sevgiyi Meriç'in ailesinde görür ve bu Alya'nın içinde bir hüzün oluştursa da Alya...