Üç Hafta Sonra
Evet herşeyin üstünden tam üç hafta geçti.KIsaca size üç hafta da ne olduğunu özetliyim.Babam yoğun bakıma alındı ve ben hiç üzülmedim.Annem hergün "kızım ne olur hastaneye gel"diye bana yalvarıyor.Daha bir kere bile gitmedim.Ama yarın babamı ziyarete gitmek istiyorum.Neyse bugün harika bir gün.Çünkü Ekim'in nişanı var.Sabah erken saatte kalkıp hazırlıklara başladık.Tören evin bahçesinde havuz başında olucak.Şuanda Ekim için gelen iki kuaför Ekim'in saçını ve makyajını yapıyor.Ben akşam çok sevdiğim kısa askılı pembe bir elbise giyiceğim.
Alya'nın giydiği elbise
Ekim'in giydiği elbise
Ekim'in saçı ve makyajı bittiğinde bahçedeki hazırlıklarda bitmiş,yavaş yavaş misafirler gelmeye başlamıştı.Makyözler odadan çıktıktan hemen sonra odaya Meriç ve Menekşe teyze girdi."Kızım çok güzel olmuşsun dedi ağlamaklı bir ses tonuyla Menekşe teyze "Ama beni de ağlatıcaksınız"dedi Ekim ve Meriç'e döndü."Nasıl olmuşum ablacığım?"dedi.Meriç gözlerini benden alamıyordu.Gözlerini benden ayırmadan "çok güzel olmuşsun"dedi.Ekim ve Menekşe teyze ufak bir kahkaha attılar."Hımm.O güzel olan ben miyim yoksa papatyan mı?"diye sordu Ekim."ikiniz de harika olmuşsunuz"dedi Meriç."hadi kızım aşağıda Deniz seni bekliyor.Hem misafirlerde gelmeye başladı"dedi Menekşe teyze ve Ekim ile odadan çıktılar.Bende tam çıkıyordum ki Meriç kolumdan tutup beni durdurdu ve kapıyı kilitledi."Bugün biraz fazla güzel olmamış mısın acaba?"dedi etkileyici sesiyle."Ama herkes bizi bekliyor"dedim."Bizi değil ablamı ve Deniz'i bekliyorlar"dedi.Beni kapı ile arasına aldı.Yüzüme yaklaştı.İlk önce yanağımdan öptü ve sonra dudağımdan.Bende ona karşılık verdim.20-30 saniye boyunca öyle durduk.Meriç kendini geri çekti ve elimden tuttu."Sanırım ablamlar bahçeye çıkıyor.Hadi gel bizde inelim"dedi.Biz bahçeye çıktığımızda herkes dans ediyordu.Meriç durdu ve bana döndü "bu dansı bana lütfeder misiniz sevgili papatyam?"dedi."Elbette"dedim ve ellerimi boynuna doladım.Bir süre böyle dans ettikten sonra Meriç kulağıma doğru"papatyam bence artık yüzük takma kısmına geçelim.Çünkü baksana Deniz yine ortalardan kaybolmuş"dedi.Etrafıma bakındım ve Deniz'i göremedim.Meriç'e dönüp"bence de"dedim.Ve Menekşe teyzemlerin yanına gidip söyledik.Onlarda onaylayınca Meriç mikrofonu aldı ve "evet sevgili misafirler.Yüzük takma kısmına geçiyoruz maalesef"dedi.Deniz Meriç'i duymuş olucak ki hemen bahçeye çıktı.Arkasından da arkadaşı Asya çıktı.
*****Saatler Sonra
Size nişanı özetliyim.Yüzükler takıldıktan sonra full dans ettik.Ekim ve ben hep sevdiğimiz şarkıları açtırdık.Ve tabiki de Deniz ve Asya ortalardan sürekli kayboldular.Nişan aslında 22.30 da bitmişti ama Ekim bahçedeki bütün herşeyi toplattığı için saat 01.00 di.Ayaklarım bütün gece ayakta durmaktan ve koşturmaktan çok kötü ağrıyordu."Şu takım elbiseler yerine pijamalarımızı giysek daha iyi"diye mırıldandı Meriç.Elbisemi sandalyenin üstüne koyup yatağa girdim.Bugün sarhoş olurum diye tahmin ediyordum ki olmadım."Deniz'i hiç sevmiyorum.Sanki her an ablamı üzücekmiş gibi duruyor."dedi Meriç."Bence iyi çocuk.Hem ablanı da çok seviyor."dedim.Meriç'e yalan söylemek zorunda kalmıştım.En son ben eve girdiğimde Deniz ve Asya'yı Meriç'in odasında resmen basmıştım.Bunu ona şimdi söyliyemezdim."İyi çocuk mu? Bütün gece Asya denen kızın yanındaydı.Çok yakındılar.Üstelik ara sıra lavabo bahanesiyle ikisi de eve girip çıktılar.Kesin ablamı aldatıyor bu şerefsiz"dedi."Yani evet bende fark ettim ama bence yakın arkadaşlar"dedim ve ikinci bir yalan söylemiş oldum."Babandan haber aldın mı?Yarın onu görmeye gidicek misin sevgilim?"diye sordu."Evet yarın babamı görmeye gidicem.En azından ölmeden vedalaşmak istiyorum."dedim.Konuyu kapatıp arkamı döndüm.Gözlerimk kapatıp biraz da olsa uyumak istiyordum.Meriç beni tekrar kendine döndürdü ve başımı göğsüne yasladı.Gözlerimi tekrar kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN VE BEN +18
RomanceUludağ'da cinayet işlendiği sırada ilişkileri yeni başlayan Alya ve Meriç'i güzel bir macera bekler Alya Meriç'in evine yerleştiğinde ise kendi ailesinden görmediği sevgiyi Meriç'in ailesinde görür ve bu Alya'nın içinde bir hüzün oluştursa da Alya...