Finale az kaldı yazışmalar çok olmaz büyük ihtimalle. Final için aklımda birkaç fikir var çok heyecanlıyım bir yandan hiç bitmesin istiyorum kitap ama sonsuza kadar süremez sonuçta.
Bu kitap eğlence amaçlı bir denemeydi zaten. Bu bittiği zaman aklımda yayınlamak istediğim bir sürü fikir var yani kitap bitince gitmiyorum (söz veremem).
İyi okumalarrrrr <333333
-Theo-
Arabadan sonunda indiğimizde uzun süre oturmaktan götüm ağrımıştı. Küçük bir esneme hareketiyle arabadan indim. Diğerleri de indiğinde şoför bize son kez acırmış gibi bakıp arkasına bakmadan uzaklaştı. Ne yani son beş dakikada üç kez tartışma çıkartıp adamın kafasını sikmiştik sadece. Bahçeye girdiğimde bavulum hala elimdeyken evi inceledim. Yazlığa benziyordu ve kesinlikle fotoğraftakinden çok daha büyük gözüküyordu. Güzel bir yerdi. Bir saniye sonra Kira yanımda belirdi.
"Selam. Diğerleri nerede?" diye sordum.
"Bilmiyorum. Malia en son bahçede sincap kovalıyordu Derek'te peşinden ona bakmaya gitti."
Sincap mı kovalıyordu? Malia'dan beklenecek hareket. Çok umursamamaya karar verdim. Birazdan gelirdi zaten. Bu sırada diğerleri biraz arkamda evi inceliyorlardı. Konuştuklarını duyunca onlara odaklandım.
Scoty "Ev çok büyükmüş. Rahat sığarız buna."
I "Benimki daha büyük."
Scoty "Amına koyduğum-"
Sti "Asıl benimki en büyük kesin boşu."
Scoty "Sen benim boyuma gel bir o zaman sik kapıştırırız."
Sti "Önemli olan boy değil işlev aslan parçası."
Li "Terbiyesiz herifler! Hiç utanmıyor musunuz bir çocuğun önünde pipi muhabbeti yapmaya?"
Scoty "Çocuk olduğun anca mı aklına geldi?"
Sti "Seni de bilmiyoruz sanki sarı pipili."
Li "Sensin sarı pipi, götüm!"
Sti "Annenle doğru konuş Liam! Ağzına biber sürerim bak!"
Bunlar yine pipi muhabbeti mi yapıyorlardı? Hemde bensiz?? Hemen aralarına katılmam gerekiyordu. Hoş sohbete katılacakken aralarında Liam'ın da bulunduğunu görüp duraksadım. Benim masum bebeğimi kirletmelerine izin veremezdim.
"Ne diyorsunuz siz azgın herifler?! Liam kaç aralarından bunlar yer seni."
Üzerime koşan Liam'a kollarımı iki yana açıp sarıldım. Bir yandan diğerlerine korkunç bakışlar atıyordum. Stiles ise çoktan kollarını göğsünde birleştirmiş, kavga moodunu açmıştı. Bende bu kavgayı devam ettirmesem olmazdı tabi.
I "Kanka pick me misin?"
Liam Isaac'e orta parmak çekti.
"Yine başlıyoruz." diyen Scott derin bir nefes aldı.
Parmaklarını havaya kaldırıp üçten geriye doğru saymaya başladı. Ona ayak uyduran Isaac saklanacak yer bulamayıp olduğu yere çömelmişti. Yazık boyundan saklanamıyordu da garibim. Scott son parmağını indirdiği anda Stiles konuşmaya başlamıştı.
"Öyle olsun Liam, o yokken ben vardım bir kere Theo daha dün ki bok."
Gözlerimi devirdim ve kollarımın arasındaki sarışına daha sıkı sarıldım.
"Sensin dünki bok. Sevgilimle aramı açma."
"Senim sevgilinse benimde oğlum. Onu kaçırdığından beri beni unuttu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour [] thiam
HumorThiam, sterek, scisaac, malira Allah ne verdiyse ortaya karışık. Thiam diye başladığım, içinde thiam dahil her ship olan, yazarken çok eğlendiğim, yeni arkadaşlar edindiğim ve güzel anılar biriktirdiğim bu kitaba hoşgeldiniz. Eğlence amacıyla yazılm...