Mina
Féltem, hogy a lábaim felmondják a szolgálatot, amíg Sebastian asztalához érünk. Képtelen voltam egyenesen járni, próbáltam nagy levegőket venni, nehogy bepánikoljak. Anthony hátrapillantott párszor, hogy lássa egyben vagyok-e még.
- Szevasz haver! – Vidáman köszöntötte barátját. Sebastian meglepődve pattant fel a helyéről.
- Anthony! Nem tudtam, hogy itt leszel! – Baráti ölelést váltottak. – Örülök neked! Mi a helyzet?
- Én is neked! Minden rendben, köszi! Szeretnék bemutatni valakit! – Előléptem Anthony takarásából, aki a derekamat enyhén megtámogatva tolt oda Sebastian elé. A férfi arcáról nem tudtam leolvasni semmit, mint ha mosolyogna is meg nem is. Én igyekeztem a lehető legkevésbé zavarban lenni. – A hölgy itt Mina és nagy csodálód!
Sebastian elnevette magát.
- Bizonyára túlzásba esel, rajtam nincs mit csodálni. Nagyon örülök, Mina!
Ahogy kimondta a nevem, libabőrös lettem.
- Részemről a megtiszteltetés! És Anthony nem túloz, tényleg hatalmas csodálód vagyok. Mármint a munkásságodnak! – Tettem hozzá zavartan.
Tenyerünk összeért és egy pillanatra sem szakítottuk meg a szemkontaktust.
- Ez nagyon kedves tőled, Mina! – Oké, ha mégegyszer kimondja a nevem, itt helyben elájulok. – Rajtad inkább van mit csodálni, igazán szép ez a ruha rajtad! És persze Te is szép vagy!
Megnyalta az alsóajkát és tekintete végigsiklott a testemen. Nem tudtam leplezni, hogy mennyire heves reakciót vált ki belőlem, a mellkasom fel-le ugrált biztosan feltűnt neki. A kezem még ekkor sem engedte el.
- Köszönöm! Te is jól nézel ki! Gratulálok a jelöléshez!
- Köszönöm! Na, és honnan ismeritek egymást Anthony-val? – A hangulat végre oldódni kezdett és Sebastian közvetlensége megnyugtató volt.
- Nos, ez a kedves fiatalember szó szerint belém esett. – Nevettem el magam Anthony-ra mutatva. – Az egyik parkban voltam futni, mikor véletlen fellökött.
Sebastian az első mondatra összehúzta a szemöldökét, de a második mondat után kisimult az arca.
- Már kiengeszteltelek! Meghívtalak eg drága volt proteinshake-re! – Anthony mérgesen vágott közbe.
- Igazi úriember, mint mindig. – Csóválta a fejét Sebastian. – Egy ilyen elragadó hölgy két protein shaket érdemelt volna! Csalódtam benned, barátom! – A szám elé tettem a kezem, hogy ne törjek ki még nagyobb nevetésben. Közben az visszhangzott a fejemben, hogy „elragadó"...
- Kösz a tanácsot, mester! – Forgatta meg a szemét Anthony.
- Ne bántsd szegényt, több mint engesztelés, hogy bemutatott Neked! – Őszinteségemre Sebastian zavartan túrt a hajába.
- Ha tényleg ennyire örülsz, a gála után ihatnánk valamit és beszélgethetnénk, ha van kedved.
Derűsen rám mosolygott és alig tudtam felfogni, amit az imént mondott.
- Az szuper lenne!
Csilingelést hallottunk a színpad felől, ami azt jelentheti, hogy kezdődik a díjátadó.
YOU ARE READING
Hope is a dangerous thing
FanfictionMina hatalmas vágya teljesül amikor Budapestről New York-ba költözik, hála állásnak ahol tolmácsként dolgozik. A művelt ám kissé introvertált lány új embereket ismer meg, új élményeket szerez, végre több időt tölthet imádott unokatestvérével. Ő mag...