talkin'

114 5 0
                                    

Külső szemszög

Sebastian hazaérve saját lakásába gondolkodás nélkül állt neki eltűntetni az elmúlt három hónap nyomait. A bárszekrény feltűnően ki volt fosztva, a hűtő szinte üres, a sarokban porcicák. Így nem fogadhatja Minát.

A mosógép folyamatosan ment, egyik kezében porszívó, másikban portörlő. A lakás minden zeg-zugát kitakarította, hogy az méltó legyen szerelme érkezésére.

Közben el kellett intéznie pár elengedhetetlen telefonhívást a közelgő filmforgatásokkal kapcsolatban, nem kevés munka fog várni rá a következő években, Bucky Barnes még fontos szerepeket fog betölteni a MCU-ban, aminek egyszerre örült és egyszerre volt benne némi fenntartás, hiszen szeretné közben a magánéletét is élni és haladni a megfelelő irányba. Anthonyval való beszélgetése után alaposan elgondolkodott a jövőt illetően. Ha tényleg Mina az igazi – már pedig úgy érzi, ő az – szeretné, ha ezúttal eljutna a kapcsolat a házasság és a családalapítás szintjére. Furcsának érezte, hogy már ilyen korán elmélkedik ezeken, hiszen Minával hivatalosan pár napja vannak együtt. Időt kell hagynia arra, hogy kiderüljön működni tud-e a dolog hosszútávon.

Ma szintén nála tervezett aludni, örül, hogy egyelőre zavartalanul tudja alakítani a mindennapjait, viszont jól tudja, hogy pár hét múlva korántsem lesz ilyen rugalmas. Vajon miképp fogják megoldani a távolságot?

Gyorsan leállította magát mielőtt túlagyalná az egészet. Minden rendben lesz.

Hamar el is telt a nap, várta, hogy Mina jelezzen. Este 6 órakor jött egy sms. A telefonja hátterének beállította a reggel készített fotót az ölében pihegő lányról, pont úgy sikerült a kép, hogy felismerhető legyen, de csak annak, aki ismeri Minát.

Mina: "Hazaértem. Ha gondolod, jöhetsz. ;* "

Sebastian: "Indulok is, Hercegnőm! ;) "

Kevés „ottalvós" holmiját összepakolva kocsiba pattant és elindult New York belvárosa felé. Telefonja ismét megszólalt, Anthony kereste.

- Hali!

- Sebastian, mi a helyzet?

- Minden oké haver, épp Minához tartok.

- Látom össze vagytok nőve, de valamikor a haveroddal is lehetne közös programod!

- Csak nem féltékeny vagy?!

- Kicsit. Na de komolyan, holnap összefutunk?

- Összefutunk. Chris-t is hívjuk, ugye?

- Naná! Bár őt ugyanúgy el kell rángatni a szerelme mellől, mint Téged.

- Szarügy, nem tehetünk róla, hogy neked nincs.

- Ki mondta, hogy nincs?

- Mert van?!

- Ki tudja, ha eljössz a találkozóra megtudod! Na csá!

Reagálni sem volt ideje, mert Anthony addigra már letette a telefont.

Mina

Megvan a hátránya, ha az ember sok nyelvet tud, főleg, ha egy héten minden nap másikon kell gondolkodnia és beszélnie. Mielőtt oda szoktam érni, mindig felfrissítem az agyam és próbálok átállni az adott nyelvre, amire szükségem lesz. Ma nonstop japánul kellett tolmácsolnom, Sebastiannak írt sms-t is majdnem japánul írtam meg. Csodálkozott volna, az biztos.

Hope is a dangerous thingWo Geschichten leben. Entdecke jetzt