friends

142 8 0
                                    

Mina

A lakásba érve feljebb vettem a termosztáton a hőmérsékletet és megengedtem a csapot a kádban. Öntöttem bele a fürdősót és tusfürdőt. Kellett idő mire a bőröm megszokta a forró vizet, de rendkívül jól esett. Anthony tanácsát képtelen voltam megfogadni, folyamatosan Sebastian járt a fejemben. Elképzeltem ahogy megpillantom a gálán elegáns öltönyben, ahogy először találkozunk, kezet fogunk, hallom élőben a hangját, érzem az illatát...sokáig álmodoztam a kádban fekve. Megmostam a hajam is, köntösbe csavartam magam és S.O.S videóhívást indítottam Kendall-al.

- Szia Mina! Mi ilyen sürgős?! Baj van?!

- Nem fogod elhinni kivel találkoztam!

- Csak nem...?! – Gondolom azt hitte, Sebastiannal futottam össze.

- Majdnem! Anthony Mackie! – Vigyorogtam, Kendall pedig értetlen arccal meredt a kamerába.

- Nemár! Tudoood! A Sólyom! Ő az új Amerika Kapitány! – Kendall-nak végre leesett és elkerekedtek a szemei.

- Ja, tényleg, már tudom! De mesélj, hogy találkoztatok?

- Futni voltam délután, nem vettük észre egymást és véletlenül fellökött. Engesztelésül meghívott egy italra. Nagyon rendes pasi, annyi mindenről beszélgettünk...és nem tudom miért, de elmeséltem neki, hogy oda meg vissza vagyok Sebastian-ért.

- Tessék?! És mit reagált?!

- Képzeld, azt mondta, hogy bemutat neki a gálán!!! – Sikítottam fel.

- Mi a picsa?! Úristen! – Kendall szintén örömkiáltásokban tört ki.

- Biztosan csak álmodom! Kendall, találkozhatok vele! El sem hiszem!

- Szóhoz sem jutok, basszus. Nem álmodsz, fogadd el, hogy ilyen nagy mázlid van!

- Nélküled ez nem történt volna meg! Ott büszkélkedtem neki, hogy Veled mehetek a díjátadóra.

- Cuki vagy, de ez a minimum! Örülök, hogy ott leszel velem!

- Imádlak!

- Én is téged!

- Megyek aludni mert holnap meló. – Bigyesztettem le a szám. – Viszont csak két nap, aztán csapatjuk!

- Úgy-úgy! Jóéjt, csajszi!

- Puszi!

Boldogan dőltem el a kanapén és próbáltam lenyugodni. Hajszárítás után megírtam a szüleimnek is a történteket, kíváncsi leszek, hogy reagálnak.

Végig forgolódtam az éjszakát, teljesen be voltam zsongva. A hétfő és a kedd körülbelül csigalassúsággal telt el. Kedden munka után hazasiettem a bőröndömért és már indultam is tovább a reptérre, mivel hat óra hosszú az út, lesz este tíz, mire megérkezem Los Angeles-be. A jegyem már előre megvettem, a becsekkolás is hamar megvolt és a gép időben felszállt. Szeretek repülővel utazni, minden alkalommal kivételes élménynek élem meg.

Az út nagy részét átaludtam az elmúlt két nyugtalan éjszaka miatt. Los Angeles fényeit megpillantva nagyon izgatott lettem.
Kendall-al ismét boldogan borultunk egymás nyakába a találkozáskor.

- Szia csajszi! Üdvözöllek Los Angelesben!

- Szia! Azt hittem már sosem érek ide, pedig végig szunyáltam az utat. – Egymásba karolva indultunk kifelé a reptérről.

Hope is a dangerous thingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora