Mina
Kendall-al éppen a Super Freaky Girl-re ráztuk a nappali közepén amikor megszólalt a telefonja. Lehalkítottam a zenét. Ahogy beszélt arra tippeltem, hogy Bella kereste.
- Csajszi, ez egyre inkább a te napod! – Dobta az asztalra a készüléket.
- Miért?
- Bella azt mondta majd csak Beverly Hills-ben tudunk találkozni a gála előtt, szóval most Te meg én szépen elmegyünk ruhákat venni a díjátadóra!
- Komolyan?! De annyi ruhám van...egyik sem lenne jó?!
A gardróbhoz siettem és megmutattam neki a választékot. Kendall keresztbefont karral és „Ugye nem gondolod komolyan?!" nézéssel meredt rám.
- Oké, értem a célzást. Menjünk shoppingolni! – Forgattam meg nevetve a szemem és Kendall szólt a testőrének a fuvar miatt.
Villámgyorsan elkészültünk és lelifteztünk a földszintre. Izgatottan üldögéltem az autóban és volt egy olyan sejtésem, hogy nem a H&M-be megyünk. A kocsi leparkolt egy Versace butik előtt.
- Kendall, nekem nincs pénzem egy Versace ruhára! – Néztem rá kétségbeesve.
- Nekem viszont van. Amúgy ne parázz, ezeket a ruhákat általában kölcsönözni szoktuk és annak az árát most én állom!
- Te bolond vagy! Nem fogadhatom el!
Mintha meg sem hallotta volna szállt ki a kocsiból én pedig szaladtam utána. Beléptünk a boltba, ahol szebbnél szebb báli ruhák és kiegészítők sorakoztak. Maga a hely is úgy nézett ki, mint egy öt csillagos szálloda előtere. Kendall előre ment az eladót keresni én közben gyönyörködtem a kínálatban. Egyszer csak megakadt a szemem egy ruhán. Levendula színű, minden centin csillogó darab, vékony pántokkal és karközépig érő ujjakkal. Még a nyálam is kicsordult rá, azonnal beleszerettem.
- Azt hiszem a barátnőm meg is találta, amit keresett. – Hallottam meg Kendall hangját, aki az eladóval az oldalán lépett mellém.
- A hölgynek kiváló ízlése van. Passzol az alakjához, kiemeli a bőrszínét és a barna haját. Leveszem Önnek és felpróbálhatja!
A kedves eladó közelebb jött és óvatosan levette a ruhát a báburól, majd beakasztotta a próbafülkébe.
Kendall maga után húzott és belökött az ajtón, mert én még mindig a ruha hatása alatt voltam.
- Gyere ki, ha felvetted, addig én is választok valamit!
- Öhm, oké...- Hebegtem és öltözni kezdtem.
Úgy festettem, mint egy tündérhercegnő, aki nem is ebből a világból származik. Kiléptem a fülkéből, Kendall még a többi ruha között válogatott.
- Milyen? – Kérdeztem és nem tudtam levakarni az arcomról a vigyort, mert borzasztóan tetszettem magamnak.
- Atyaég! Mina! Ez egyszerűen tökéletes!
- Ugye? Szerintem is. Annyira gyönyörű!
- Elcsomagolná a barátnőmnek, kérem? – Fordult Kendall az eladó felé.
Kendall több ruhát is felpróbált, végül egy fekete, keresztbe pántos ruha mellett döntött, derekánál ezüstös díszekkel, a szoknya része hosszú, formás lábait alig takarva ért a földig elöl és hátul.
- Csodásan nézel ki! – Dícsértem meg.
- Köszi! Na gyere, válasszunk cipőt is!
KAMU SEDANG MEMBACA
Hope is a dangerous thing
Fiksi PenggemarMina hatalmas vágya teljesül amikor Budapestről New York-ba költözik, hála állásnak ahol tolmácsként dolgozik. A művelt ám kissé introvertált lány új embereket ismer meg, új élményeket szerez, végre több időt tölthet imádott unokatestvérével. Ő mag...