Sme na mori už 3 dni. Keď sme sa nalodili dostala som pirátsku šabľu, takú akú má Jack. Potom ešte nejaké drobnosti.
Zatiaľ len zvyknem pozorovať okolie na lodnom koši a občas som vyčistila delá. Pintal a Raggeti na mňa občas zazerali že čo tu chcem.
Liezla som na lodný kôš. Popritom som sa obzerala. Úplne hore bol nádherný výhľad. Zbadala som loď.
'Loooď na obzoree!'-zakričala som dole.
'Aká vlajka? A na ktorej strane?'-kričal niekto zdola.
'Z pravoboku.'-zakričala som naspäť, vybrala som ďalekohľad z koša a zaostrila som. Keď som zbadala vlajku ďalekohľad mi skoro vypadol. Zliezla som dole.
'Aká je to vlajka?'-spýtal sa Gibbs.
'Je Barbossova. Vlajku Edwarda Teacha nezmenil a plaví sa pod ňou.'
'S tou loďou nechceme mať nič.'-povedal všetkým Gibbs-'Prudko naľavo.''Choď odniesť kapitánovi rum.'-otočil sa na mňa. Zliezla som až do najnižšieho podpalubia. Musela som prejsť popri chrápajúcich pirátoch, sudoch s bušným prachom a zásobách až som prišla k plesnivým dverám. Otvorila som ich a vošla som. Našla som jednu plnú fľašu a odišla som.
Zaklopala som na kapitánsku kajutu a vošla som. Jack mi bol otočený chrbtom a skláňal sa nad mapou a počítal vzdialenosť.
'Prečo sme sa vychýlili z kurzu?'-spýtal sa a ani sa neotočil.
'Zbadali sme Barbossovu loď.'-odpovedala som a podala mu fľašu.
'Kam teraz ideme?'-spýtala som sa.
'Ostrov Vrakov. Počula si o ňom?'
'Samozrejme, ale nikdy som tam nebola. Vždy som bola len na Tortuge.'
'Aaa rum.'-len teraz zbadal fľašu a otvoril ju.-'Môžeš ísť.'Vyšla som z kajuty. Všetci piráti splašene pobehovali po palube a Gibbs vykrikoval-'Na plné plachty! Pohnite! Ak nás tá búrka dobehne môžme sa rozlúčiť zo životmi.'-obzrela som sa a zbadala som veľké tmavé mraky.
'Thea nečum toľko hore a choď pomôcť Cottonovi s kormidlom. Keď pôjdeme na plné plachty bude mať čo robiť aby ho udržal.'-otočil sa na mňa.
'Už idem.'-vybehla som rýchlo po schodíkoch na kormu lode a zbadala Cottona. Jeho papagáj vykrikoval-'Príííliš siilllnyyyy vieetorrr..... Príííliš siilllnyyyy vieetorrr...'Chytila som kormidlo a snažili sme sa ho s Cottonom udržať.
'Jaaa leettiiim....Zachrrrrááňň saa ktoo môžeeešš.'-papagáj uletel lebo loď sa práve nebezpečne nahla. Búrka nás rýchlo dobiehala.'To nestihneme.'-kričal Raggeti. Mal pravdu.
Z kapitánskej kajuty vyšiel opitý Jack Sparrow.
'Čo sa to...deje...máme opitú loď?'-mrmlal a tackal sa po palube.
'Zviňte plachty nemôžeme prísť o sťažeň.'-rozkázal Gibbs keďže náš kapitán mal čo robiť aj sám zo sebou.Búrka nás dobehla. Plachty sme mali zvinuté a plavili sme sa bez nich. Loď sa nebezpečne nakláňala.
Jack sa pri jednom naklonení šmykol tak že narazil do sťažňa.
'Čo to? Kde to?.... Gibbs!'-zrazu bol akýsi triezvy.
'Áno pán kapitán?'-kričal na neho Gibbs. Bol na opačnej strane paluby a držal laná od plachty aby im neodletela. Pri búrkach sa stáva že sa laná pripevnené o loď odviažu. Pritom sa stáva že sa plachta odtrhne a odletí a loď je potom bez plachty.'Pustite ma ku kormidlu.'-kapitán k nám pribehol a vzal si kormidlo do rúk.
Ja som sa vrhla k zábradliu aby ma neodfúklo.
Cez hustý dážď som zbadala obrysy skál a pevniny.
'Útesy!'-oznámila som kapitánovi.
'Sme na mieste.'-uškrnul sa a vytiahol svoj kompas. Šikovne prekormidloval popri útesoch a vošiel do zálivu. Búrka mierne ustávala.Perla sa v zátoke hladko kĺzala po hladine. Zdalo sa že búrka tu ani nebola. Vôbec tu nepršalo a nefúkal taký silný vietor.
Nechápala som ako je to možné, ale som sa radšej nič nepýtala. Raz sa to predsa dozviem.
Zakotvili sme. Ostrov vrakov bola v podstate zátoka a v strede bolo niečo ako veža z potopených lodí.
Vyšla som na mólo a zatočila sa mi hlava.
'Máš zemskú chorobu.'-oznámil mi Pintal.
'Na to som prišla aj bez teba.'-odsekla som mu a bežala na koniec móla...Vchádzali sme do nejakej miestnosti. Nie všetci len tí čo nešli do krčmy. Boli sme to ja a Jack.
'Nazdar Jackie.'-za nami bol pirát v červenom kabáte a veľkom klobúku.
'Nazdar...oci.'-vypleštila som na nich oči....
YOU ARE READING
𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔
FantasyThea je obyčajné 15 ročné dievča žijúce v Tortuge. Ako väčšina detí na spomínanom ostrove je buď sirotou, alebo netuší, kto sú ich rodičia. Thea sa už dávno zmierila s myšlienkou, že sa jej zbavili ako s kusom odpadu. Ako každý, má svoj sen. Tým je...