Sirény

399 42 2
                                    

Plavíme sa 10 dní. Cestou sme na žiaden pustý ostrov nenarazili, tak sme nášho zajatca nemohli vylodiť. K zajatcovi ma nepustili. Chcela som sa dozvedieť jeho príbeh ako sa dostal k vojakom a ako sa volá. Barbossa mi povedal že mierime do Zátoky. Ja tam nechcem ísť. Rodinné stretnutie.
'Thea, poď sem.'-zakričal na mňa Barbossa od kormidla. Práve som liezla po lanách a on ma musí vyrušiť.
'Čo je?'-namrzene som sa ho spýtala, keď som zoskočila na palubu.
'Blížime sa na miesto, kde sídlia Sirény. To že si dievča je jedno Sirény nie sú Morské Panny. Tu máš zapchaj si uši.'-podal mi nejaké riasy.
'To myslíš vážne?'-vyzeralo to slizko a smradľavo.
'Nemám tu vatu do uší a nebuď fajnovka.'-nerada som to vzala do ruky a zapchala si uši. Barbossa urobil to isté. Onedlho vyšla z podpalubia celá posádka a aj oni si zapchali uši. Zrazu som začula nejaké mrmlanie čo sa podobalo na spev. Nepočula som jasne lebo som mala tie riasy v ušiach. Niekoľko nešťastlivcov, čo si nestihlo zapchať uši skočili cez palubu a plávali smerom k spevu. To mrmlanie som počula stále hlasnejšie a hlasnejšie až som si musela zapchať uši. Z mrmlania potom vznikol strašný kvílivý zvuk. Ten zvuk mi pripomenul že máme zajatca, ktorý nevie ani čo sa deje. Schmatla som za hrsť rias a utekala k celám. Spustila som sa po rebríku a pribehla k cele. Bol schúlený v rohu a zapchával si uši. Ruku s riasami som prestrčila cez mreže a zakričala som mech si to napchá do uší. Načiahol sa za nimi a odokryl si jedno ucho. Tiekol mu stiadiaľ pramienok krvi. Tvár skrivil od bolesti. Aj by som mu pomohla ale nemala som kľúč. Keď tak uvažujem, mala. Vytiahla som zbraň a strelila do zámku. Dvere som vyrazila a pomohla mu napchať si tie riasy do uší. Naznačila som mu otázku "Si v pohode?". Prikývol. Zvuk stále silnel a silnel až nakoniec prestal. Len tak, zrazu. Vybrala som si riasy z uší a zajatec tiež. Neviem ho teraz inak nazvať.
'V pohode?'-spýtal sa ma.
'Áno. A tvoje uši?'
'To nič nie je. Ďakujem ti za záchranu. Volám sa Oliver'-usmial sa a podal mi ruku.
'Thea.'-ruku som prijala.

𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora