Ďalšie otázky

353 33 0
                                    

*Oliver*
'Ahoj Oliver.'-začul som Barbossov hlas. Podišiel som k stolu.
'Viete prečo som tu?'
'Samozrejme. Hľadáš odpovede. Áno som tvoj strýko'-uškrnul sa-'a čo chceš vedieť ďalej?'
'Prečo ste mi nič nepovedali? A to preto ste ma nevyhodili na nejaký pustý ostrov?'
'Nemusel som. Bol som tvojmu otcovi niečo dlžný, tak som sa schválne vyhol ostrovom.'
'Ako ste vedeli že som to ja?'
'Vyzeráš ako tvoj otec.'
'A prečo ste môj strýko? Nevyzeráte ako súčasť rodiny.'
'Prestaň mi vykať. Raz som zachránil krk tvojim rodičom. A teraz ak ma ospravedlníš, zdvíhame kotvu.'

*Thea*
Oliver mi povedal jeho príbeh. Veľa z toho nebolo, lebo si toho veľa nepamätal. Bezcieľne som sa prechádzala po Meste. Nakoniec som zamierila na mólo. Prvá bola Perla, potom nejaké lode ostatných pirátov čo tu kotvili a na konci bola Pomsta Kráľovnej Anny. Išla som až tam. Tu vzadu sa mólo veľmi nepoužívalo, len keď už nebolo kde kotviť. Dosky tu boli trochu prehnité a niektoré nalomené. Bol zázrak že sa niekto zatiaľ neprepadol. Zbadala som postavu schádzajúcu z lode. Keď som sa lepšie prizrela zistila som že to bol Oliver.
'Ahoj, čo tu robíš?'-skočila som pred neho.
'Č-čo tu ty robíš?'-vykoktal.
'Prechádzam sa. Teraz ty.'
'Hľadám.....Pomôžeš mi?'
'Ak mi povieš koho hľadáš.'
'To zistíš.'-uškrnul sa.
Chvíľu som si ho skúmavo prezerala. Keďže sa nudím a bavia ma robiť sprostosti tak som za.
'Okej, čo plánuješ?'
Vysvetlil mi jeho plán. Prikývla som z diabolským úsmevom. Aj keď nemám ťažkú robotu, ale ten koniec sa mi páčil najviac.

Vyšla som po mostíku na palubu. Na korme bol len Scrum a ešte dakto.
'Nazdar Scrum, mám sa spýtať kedy zdvíhate kotvy.'
'Onedlho. Prečo sa pýtaš?'
'Jack je zvedavý.'-pohni Oliver.
'Dobre už to vieš, tak vypadni.'-povedal ten druhý.
'Je tma nevidím na mostík.'-vyhovárala som sa.
'Choď sama alebo ti pomôžeme do vody.'-na korme som zbadala tretiu postavu. Približovala sa ku Scrumovi. Meč mu dal pod krk.
'Kde je Barbossa?'-povedal pomerne hlasno. Scrum sa zľakol.
'V kaju-te...'-zašepkal.
'Ďakujem.'-odložil meč a usmial sa. Mne bolo tiež do smiechu. Ten Scrumov výraz.

Vošiel do kajuty. Ja som počkala vonku.

O pár minút vyšiel von.
'Máš odpovede?'
'Áno. Ale aj niekoľko otázok.'

Prišli sme k Perle. Išla som si ľahnúť do kapitánskej kajuty a Oliver do podpalubia.

𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Where stories live. Discover now