Epilóg

365 31 2
                                    

Nalodili sme sa na Perlu. Jack hneď pribehol ku kormidlu a začal ho hladkať. Ja a Angelica sme vyšli za ním na kormu.
'Tak a čo teraz?' Spýtala som sa.
'Keďže Tortuga je zničená, nenavštívime New Providence?' Spýtal sa Jack.
'Prečo nie?' Uškrnula som sa. Jack sa usmial a nastavil kurz k ďalšiemu pirátskemu útočisku.

Podišla som k Oliverovi.
'Hm..Oliver...Nedá mi neopýtať sa...Keď Davy Jones hovoril, že ma...zabije...akosi si zbledol. Prečo?'
'Ja..Len...Záleží mi na tebe.' Usmial sa. Usmiala som sa tiež.

*na druhý deň*
Sedela som na streche krčmy. Vedľa mňa sedeli Oliver, Will a Thea. Po zničení Jonesa sme šli všetci do New Providence. Potrebovali sme vyložiť zajatcov z Jonesovej posádky a ešte aj obyvateľov Tortugy.
'Neodpluješ teraz s Barbossom?' Spýtala som sa Olivera.
'Nie. Aj tak patrím do inej posádky. A nemyslím si, že ma má ktovieako rád.'
'Nevieš ako to bude teraz s Angelicou a jej posádkou?' Spýtala sa ma Ria.
'Tá loď, ktorou sme sa plavili doteraz si vezme Angelica. A jej stará posádka sa k nej pridá. Plus aj nejakí nový, lebo po dvoch bojoch za sebou má pomerne veľké straty.'
'A čo bude s tebou?' Spýtal sa ma Oliver.
'Nejaký čas sa budem plaviť s Jackom a potom Angelicou. A potom keď už budem môcť byť kapitánka si zaobstarám svoju vlastnú loď a budem sa plaviť pod pirátskou vlajkou.' Usmiala som sa.
'Dúfam, že ma vezmeš do svojej posádky.' Uškrnul sa Oliver.
'Aj mňa.' Pridala sa Ria.
'Keby si ma dala na post Prvého Dôstojníka možno by som sa pridal aj ja.' Uškrnul sa Will 'Ale nie, len žartujem. Pridal by som sa pridal k tvojej posádke aj keby som schytal úlohu plavčíka.' Usmial sa. Na to sme sa všetci zasmiali.

'Pirátsky život je najlepší. Aj keď väčšinou nebezpečný, ale človek je pri tom voľný.' Vyhlásila som.
'Pravda.' Zasmiali sa všetci ostatný.

Zadívali sme sa na obzor a sledovali zapadajúce slnko. Videli sme ako obloha mierne zružovela a nakoniec očervenela. Posledné lúče sa odrazili od hladiny, až nakoniec slnko zmizlo za horizontom.

The End

Ďakujem za podporu počas celej knihy :) Zo začiatku to vyzeralo bledo a chcela som túto knihu vymazať, ale nakoniec som si povedala, že sa to zlepší a stalo sa :) Postupne táto kniha schytala 1k videní a číslo sa stále zväčšovalo :) Dnes má 3,44k videní a 465⭐ Veľké Ďakujem vám všetkým ^^ :)

Čafté :D

Ps.: Trochu sa zreklamujem :D pokiaľ sa vám štýl môjho písania páčil, nájdete u mňa aj ff na Avengers alebo jednu dobrodružnú haraburdu :D That's all :)

PPS.: Pokračovanie nebude ;) síce prvá kniha hlása úspechy, autorka už nie je tak veľmi zaťažená na Pirátov :) teraz ju viac baví Marvel/Dc comics a fantasy príbehy ako Trón zo skla (mega kniha btw, odporúčam!) a na PotC už tak často nemyslí a je tomu ťažké uveriť, pravdepodobne z toho vyrástla :D (nehovorím, že v telke si to nepozriem rada :D), takže pokračovanie nie je :)

🎉 You've finished reading 𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔ 🎉
𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Where stories live. Discover now