Bojujeme proti Jonesovi

250 30 0
                                    

Svetlá zrejme zbadal aj Jones lebo zmenil smer. Doteraz šiel na sever, ale odbočil na západ. Tam sa vynoril Bludný Holanďan. Postupne sme sa k Perle približovali.

Naša loď mala Perlu už na dostrel dela. Perlu sme obkľúčili z 3 strán a 4 sa tiež pomaly uzatvárala. Postupne sme vytvorili kruh okolo Perly s priemerom približne 300 metrov.  Na niektorých miestach boli aj 2 lode vedľa seba.
'Pripravte delá!' Jack zakričal na posádku a dodal 'Ale mierte tak, aby som neprišiel o Perlu.' Uškrnula som sa. Nikto sa nedokáže strachovať o loď tak, ako Jack Sparrow. Teda, KAPITÁN Jack Sparrow.

'Nazdar Jack. Dlho sme sa nevideli.' Zakýval nám Barbossa z paluby Cisárovnej. Prekvapene som zažmurkala. Čo tu robí aj on?

Pozrela som na Angelicu. Zabíjala ho pohľadom. Keď porazíme Jonesa, mám taký pocit, že tu bude ešte jeden boj.

'Pán Cotton, vezmite kormidlo.' Rozkázal Jack. Potom prišiel k nám.
'Keď sa budeme naloďovať na Perlu, ty Thea ostávaš na tejto palube.' Povedal. Už som sa nadychovala, že budem protestovať, ale Angelica sa k nemu pridala 'Jack má pravdu. Výnimočne.' Jack sa na to uškrnul. 'Už si aj tak v centre diania a keby bolo na mne, tak si niekde inde. V bezpečí.'
'Pirátsky život nie je bezpečný.' Odfrkla som. Jack len prevrátil očami.

Zbehla som po schodíkoch dole z kormy. Hneď sa pri mne objavila Thea a Oliver.
'Budem hádať. Jack ťa nechce pustiť bojovať mimo tejto paluby.' Povedal Oliver, keď si všimol môj naštvaný výraz.
'A ty si si všimol svojho strýka?' Nadvihla som obočie.
'Aj on je tu?' Nahodil prekvapený výraz.
'Si fakt všímavý.'
'Bol som v podpalu...' prerušil ho Jackov rozkaz 'PÁĽ!' Hneď sa ozvalo niekoľko rán z našich diel. O trochu neskôr aj z dvoch ďalších.

K nášmu ľavoboku- z pravoboku sme pálili- prirazila Elizabethina loď. Elizabeth a Barbossa k nám preskočili. A s nimi aj Will Turner (II.) s Willom Turnerom (III.). Ich loď sa hneď potom vrátila na miesto.

Naša loď prestala páliť a pohla sa smerom k Perle. Teraz som si všimla, že loď je nepoškodená. Delové gule zase cez ňu preleteli. Je to super a zároveň blbé. Super preto, lebo Jack nebude nariekať, že má zničenú loď a blbé preto, lebo bude ťažšie ho poraziť.

Prirazili sme k lodi a niektorí piráti hodili záchytné háky. Samozrejme zbytočne. Namiesto nášho nalodenia na Perlu sa nepriatelia nalodili k nám.

Vytiahla som šablu a pustila sa do útoku.

Zaútočil na mňa jeden pirát. Uhla som sa jeho výpadu a vrazila mu do ksichtu. Potom som ho prebodla. Meč som vytiahla a pirát sa skydol na zem.

Pozrela som smerom k Davymu Jonesovi. Blížil sa k Jackovi. Ten si ho nevšimol, lebo mu bol otočený chrbtom a bojoval proti nejakému pirátovi. Rozbehla som sa smerom k Jonesovi a cestou som kričala na Jacka. Ten ma samozrejme nepočúval.
'Hej Chápadielko!' Zakričala som na Jonesa. Aspoň odvediem jeho pozornosť od Jacka. 'Tu ma máš.' Zamávala som rukami nad sebou.

*Oliver*
'Už ma štveš.' Povedal som pirátovi s ktorým som práve bojoval. Vytiahol som pištoľ a strelil ho do hlavy. Jeho mozog sa rozletel na všetky strany. Poobzeral som sa po palube. Zbadal som Theu, ako na seba upozorňovala Jonesa. Čo to do kelu robí? A načo?

Potom som to pochopil. Kúsok od neho bojoval Jack a Jones sa ho asi pokúsil prebodnúť. Thea sa ho zrejme snaží odlákať od kapitána.

Thea mi navyše vysvetlila ako sa ho zbaviť. Teraz sa už len modliť, aby to srdce bolo v jeho hrudi. Dostával som sa pomaly k Jonesovi zozadu. Pod nohy sa mi priplietol hrniec- čo do kelu robí na palube? -a skoro som sa ocitol s nosom na palube. V tom ma niečo napadlo. Jonesa musíme aj tak najskôr omráčiť, tak prečo si nepomôcť? Hrniec som zdvihol a chytil ho za uško. Približoval som sa k Jonesovi a kútikom oka zbadal Theu. Uškŕňala sa a zrejme môj plán pochopila.

Dostal som sa až k Jonesovi a celou silou mu vrazil hrncom do hlavy. Zatackal sa, ale neomdlel, ani neodpadol. Ups.

Jones sa otočil a pozrel na mňa vražedným pohľadom. Double ups. Všimol si ako držím hrniec. Nevinne som sa usmial. Jones zavrčal. Vrazil som mu tým hrncom znova. To bol už celý červený od hnevu. Zozadu na neho niekto skočil. Bol to Will (III.). Zatackal sa. Thea mu podložila nohu a ocitol sa na zemi.

Pribehol k nám kapitán s Angelicou, Elizabeth, Willom a mojím strýkom.

*Thea*
'Ustúpte deti.' zamrmlal Barbossa. Vytasil šabľu a Jonesa prebodol. Jones sa len zasmial. 'Len takto ma neporazíte. Srdce tam už síce mám, ale funguje to trocha inak.'
'Ešte sme neskončili.' ozval sa Jack. Vytiahol svoju kresadlovku a strelil mu do hlavy. Teraz mal Davy Jones namiesto tváre len dieru. Onedlho sa mu tvár začala hojiť a dorastať. 'Rýchlo.' Jack zamrmlal. Will (II.) vytiahol nôž a čo najrýchlejšie vyrezal srdce. Vydýchla som si úľavou. Už to srdce len spáliť a celý svet bude zachránený. Lenže aby to nebolo také ľahké, tak sa Jones akurát zotavil. Zavrčal na nás a načiahol sa za svojím srdcom. Will sa mu stihol našťastie uhnúť.
'Myslíte si, že ma porazíte tak ľahko?'
'A prečo by sme nemali?' Spýtal sa ho Barbossa.
'Pre toto.' Zrazu ma schmatol a držal mi meč pod krkom. 'Zložte zbrane a podajte mi moje srdce ak ju nechcete vidieť mŕtvu.' Jack, Angelica a Oliver zbledli. Počkať...aj Oliver? Will sa spýtavo pozrel na Jacka.
'Kašlite na mňa a zbavte sa jeho.' Povedala som a pritom som žmurkla. Dúfam, že si to všimli a pochopili. Jack sa nachvíľu zamračil. Moje žmurknutie si všimol, len ho zrejme nepochopil. Tvár sa mu zrazu vyjasnila a ledva viditeľne prikývol.

Jones držal meč pravou rukou. Svoju pravačku som dala na rukoväť Jonesovho meča. Ľavačkou som nahmatala svoju dýku za opaskom.
'Will spáľ ho.' Povedal Jack. Angelica mu začala nadávať a Jones sa zechechtal. Potom mi do ucha zašepkal 'Vyzerá to tak, že tvojmu tatkovi na tebe nezáleží.'
'On len robí, čo som mu naznačila.' Dýkou som mu vrazila medzi rebrá a pritom odtisla jeho pravú ruku preč od môjho krku. Will hodil Jonesovo srdce do malého plamienka, čo bol na palube. Hneď, ako to spravil, plameň sa zväčšil, zozelenel a jeho srdce sa začalo rozpadávať.
'Toto neznamená, že ste vyhrali. Zariadil som vám pekne temné časy. Teraz sa budete báť celého sveta!' Boli posledné Jonesove slová predtým, ako sa zmenil na prach, ktorý odvial slabý vietor.

Predposledná kapitolka :) už len jedna :)
Boj som chcela ukončiť už pri tom hrnci, ale to by bolo až moc ľahké :D dúfam, že sa kapitola páčila :)

𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Where stories live. Discover now