Ideme do boja

298 35 4
                                    

'Davy Jones!' zakričala som hneď ako som vtrhla do "pevnosti". Za mnou sa tam vrútili Oliver a Will.
'Čo!?' Jack na mňa zízal ako keby som spadla z Marsu.

Všetci (okrem Willa a jeho posádky) vybehli von a utekali k Perle.
'Bludný Holanďan.' šepol Gibbs 'Už zase. Prečo tá prekliata loď je vždy proti nám?'-dodal.

Jack vyhnal Gibbsa k Perle a vykukol cez okienko na more. Zbadal Holanďana ako sa kĺže po vode. Vytiahol ďalekohľad a pozrel ku kormidlu. Zbadal Davyho Jonesa.
'Kde má Chápadláč chápadlá?' opýtal sa. Will a Oliver sa chichotali cez rukáv košele a ja by som sa k nim pridala, keby sme neboli zase v blbej situácii.

'Vylezeš teda von im pomôcť?' opýtala som sa ho.
'Nooo...ano.' prešiel k dverám a vyšiel von.
'Ideme aj my?' spýtal sa Oliver.
'Že sa pýtaš. Ale máme tu menší problém. Musíme nájsť naše zbrane.' zobrali nám ich pri kontrole a nechali ich len niektorým (dospelým).
'Ja viem kde sú.' uškrnul sa Will 'Poďte za mnou.' dodal a vošiel do nejakých dverí. My sme šli za ním.

Ocitli sme sa v stredne veľkej miestnosti. Will podišiel k nejakej truhlici a otvoril ju. Nakukla som do truhly ponad neho. Vo vnútri bolo plno zbraní.
'Sem dávajú zbrane ktoré zoberú. Ak sa náhodou niečo stane tak aby ich zbrane neboli po ruke.' začal vysvetlovať Will.
'Ale prečo ich vzali nám?'
'Mamino myslenie sa ťažko chápe.' pokrčil ramenami.

Vybehli sme do prístavu a naskočili na Perlu. Posádka práve naloďovala Willa a jeho posádku na loď. Keď skončili začali nakladať muníciu. Elizabeth pripravovala 2 svoje lode a dočasné velenie dala prvým dôstojníkom a prišla k nám na Perlu.

'Zdvíhame kotvy. Napnite plachty.' rozkázal Jack. Lode sa pohli a začali sa kĺzať po morskej hladine.

Ďakujem za viac ako 1k pozretí a viac ako 200⭐ ;)

𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Where stories live. Discover now