Konečne Karibik

294 32 5
                                    

Vstala som z postele a načiahla sa za opaskom zo zbraňami. Sťažka som si ho prehodila cez hlavu a napravila ho. Stále ma bolelo celé telo, ale už musím z tejto kajuty vypadnúť. Vyšla som z kajuty a oslepilo ma svetlo. Rukou som zaclonila slnko a zbadala prichádzajúceho Olivera.
'Konečne vonku?' spýtal sa.
'Ano. Už som odtiaľ musela vypadnúť.' usmiala som sa. 'Kde je Jack?' dodala som.
'Na prove. Spí tam.' uchechtol sa.
'Teraz žartuješ či nie?'
'Nie. Len už tá predstava: Kapitán lode Čierna Perla spí na prove lode, lebo má obsadenú kajutu.'
'Idem za ním.' pomaly, ako mi to zranenia dovoľovali som prešla k prove. Jack ležal dole a mal hlavu opretú o laná. Na tvári mal klobúk.

Vzala som fľašu vody a obliala ho.
'Čo to...?!' rýchlo sa posadil a obzeral sa.
'Tú nudu som si musela nejako vynahradiť.' uškrnula som sa. Pozrel na mňa vražedným pohľadom a niečo si zamrmlal. Vyliezol hore ku mne.
'Cestou sa zastavíme v Tortuge a tam ťa vyložím. Potom idem zo zvyškom posádky ku Calypso a navštívim ešte jedno miesto. A odvrávať mi nebudeš. Raz ťa už Davy Jones dostal, nabudúce to nedopustím.'
'Ale ja nechcem trčať na Tortuge. Trčala som tam celý život.'
'Za to nemôžem. Ostaneš tam.'
'Argh...Neostanem.'
'Dostaneš fľašu rumu a nechám ti aj nejakú ochranku.'
'Nepotrebujem ochranku. A ani rum ti nepomôže.'
'Po kom si len taká tvrdohlavá?' Jack sa chytil za hlavu.
'No tri krát hádaj. A neostávam tam.' odpoveď na to si len zamrmlal. Považovala som to za víťazstvo. Odišla som ku kormidlu a začala sa rozprávať s Cottonovým papagájom.

𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Where stories live. Discover now