Útok na Tortugu

236 29 3
                                    

*Thea*
Hojdala som sa na sieti napnutej medzi dvoma trámami v podpalubí. Prichádzala jeseň, takže v podpalubí už nebol taký ťažký vzduch. Rozmýšlala som nad všetkým a zároveň nad ničím. Prevažne som hľadela na strop nado mnou.
'Čo je na tom strope také zaujímavé?' začula som niekoho hlas. Pootočila som hlavu a zbadala som Angelicu.
'Ale nič. Len som sa utápala v myšlienkach.' usmiala som sa. S Angelicou som mala lepší vzťah ako s Jackom. A prečo ju volám menom? V podstate oboch? Neviem si zvyknúť na to, že sirotou vlastne nie som. A ani stále neviem prečo som bola celých 15 rokov sama. A opustenou sa cítim stále.
'Mám jednu otázočku.' ozvala som sa.
'Pýtaj sa.' vyzvala ma.
'Prečo si si ma nenechala?' spýtavo som na ňu pozrela. Pozrela sa na podlahu.
'Sľubujem, že raz ti to poviem. Ale ešte nie teraz.' zahľadela sa do mojich očí.

*BUM* *BUM* *BUM* *BUM*

'Čo je to?' vyskočila som zo siete.
'Delo. Niekto útočí na Tortugu!' oči sa jej rozšírili a vytiahla meč. 'Musíme vypadnúť z lode. Môžu nás trafiť...' hneď ako dopovedala cez trup preletela delová guľa a podpalubie sa začalo plniť vodou. 'Von!' rozkázala mi. Schmatla som svoje veci a vybehla po rebríku von. Angelica hneď za mnou.

Pribehla som k zábradliu.
'Perla!?' zakričala som.
'Thea! Thea!' pribehol ku mne Oliver. 'Si celá?'
'Hej som v pohode. Ale kde je Ria? A kam zmizla Angelica.' spýtala som sa ho.
'Angelica šla do svojej kajuty. Zrejme pre niečo dôležité. A Riu som nevidel.' oznámil mi. 'Ale teraz musíš vypadnúť z tejto lode. Poď.' schmatol ma za plece a ťahal preč z lode. Keďže Angelicinu loď trafili ešte niekoľko krát potápala sa rýchlo. Loď bola asi sto metrov od brehu. Museli sme tam doplávať.

Dostali sme sa na breh. Predok lode bol už väčšinou pod vodou. Dalo sa vidieť ešte celú kajutu kapitána, ale aj tá sa už pomaly dostávala pod vodu. Na hladine som Angelicu nevidela. Musela byť ešte na lodi.
'Oliver, musíme zachrániť Angelicu.' skríkla som na neho a chystala sa skočiť do vody.
'Ostaň tu. Ja za ňou pôjdem.' povedal a skočil. Videla som ako pláva k lodi.

Nemohla som ďalej sledovať, lebo na breh už vystúpilo niekoľko pirátov z posádky Jonesa. Tým niekoľko myslím okolo 150 a ich počet sa stále zvyšoval. Zabudla som spomenúť, že za Perlou bolo ešte množstvo lodí. Celá flotila. Toto nebude ako bojovať s posádkou plnou anglických vojakov. Toto bolo Piráti vs. Iní piráti, čiže Davy Jones. Ešte od minulého boja sme mali straty. Je nás oveľa menej.

Prišli ku mne 5 piráti. Čo teraz? To je oproti mne značná presila. Jeden zaútočil. Odrazila som útok. Trochu som cúvla a vytiahla pištoľ od deda. Namierila som a vystrelila. Lenže nič to neurobilo. Do kelu, navlhol mi prach. Zbraň som dala za opasok a pripravila sa na súboj s mečmi.

Najskôr na mňa išli dvaja. Jednému som poranila nohu a ten druhý ma zatial zhodil na zem. Meč mi vypadol a ležal odo mňa asi meter. Ostatní traja ma prišpendlili na mieste.

Ten ktorý ma zhodil sa ku mne začal približovať. V ruke sa mu blýskala šabľa. V očiach mal pohľad, ktorý dychtí po krvi. Je so mnou Amen. Zabije ma.

Nezabite ma za ten koniec :D konečne po dlhom čase tu máme akčnejšiu kapitolku a dám ju na viac častí ;) dúfam že sa páčila :D

𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt