'Will?'-začudoval sa Jack.
'Ahoj, Jack.'-Will nadvihol jeden kútik úst.
'Nechcete mi vysvetliť čo sa tu deje?'Elizabeth pozrela na mňa a Jackovi naznačila, aby som radšej vyšla von. Čiže téma pre dospelých. On neváhal a hneď ma odprevadil za dvere. Tam stál aj zvyšok našej posádky.
'Nemá niekto šálku alebo pohár?'-spýtala som sa.
'Nosím zo sebou celú čajovú sadu.'-uškrnul sa Oliver. Prevrátila som očami. Tak to pôjde bez hrnčeka. Ucho som priložila k dverám a načúvala. Bolo počuť tlmené hlasy.
'...si robíš srandu? Veď sme ho predsa zabili.'-rozoznávala som Jackov hlas.
'Myslíš si že inak by som sa tu močil?'
'Mohol si prísť za Elizabeth.'
'Čo budeme teraz robiť? Ako ho porazíme keď je už mŕtvy?'-začula som Elizabeth. Chvíľu bolo ticho.
'Improvizácia?'-asi všetci pozreli na Jacka, lebo odpovedal tým svojim tónom čo používal keď nevie ako ďalej.
'Musíme ísť za Calypso.'-odpovedal Will istým hlasom. Calypso? Zrazu sa otvorili dvere a ja som sa prepadla do vedľajšej izby. Bola som celou váhou opretá o dvere.
'Thea?'-všetci na mňa zazerali.
'Ano?'-postavila som sa a oprášila si nohavice. Jack na mňa zazeral špeciálnym pohľadom, ktorý som nevedela čo znamená.
'Kedy vyrážame?'-dodala som.
'Keď sa nalodíme. Počítaj s troma dňami lebo cestou zastávky nebudú.'-odpovedala mi Elizabeth. Stále na mňa pozerali s pohľadom "Choď si radšej prezrieť Singapur. Preberáme dôležité veci." Po prvé už nie som decko, ale ak im to urobí radosť.
'Idem sa prejsť.'-otočila som sa na päte.Vyšla som z Pirátskej pevnosti. Bolo to ako naozaj pevnosť. Plno stráží, kontrôl a prehliadok. Obišla som budovu a hádala kde asi je tá miestnosť kde sa vykecávajú. Poobzerala som sa či nenatrafím na vhodné miesto kde sa môžem vyšplhať na strechu. Zbadala som bedničky s rybami a morskými potvorami.
Zrazu ma napadlo že pre Willovu posádku to musí byť niečo ako kanibalizmus.Pozrela som sa ponad bedne. Strecha bola pomerne vysoko. Prišla som k bedniam, pootáčala ich (ten rybár bude nadšený) a urobila schodíky. Kúsok som sa vrátila, potom som sa rozbehla a odrazila sa od mojich schodíkov. Zachytila som sa rímsy a vytiahla sa na strechu.
Prešla som na miesto odkiaľ som tušila že je teraz vykecávací krúžok bezo mňa.
Tušila som správne. Ľahla som si na brucho, nakúkala cez dieru v streche a načúvala ďalej.
'....ak Davy Jones naozaj žije a nevieme ako ho zabiť myslíte že Calypso by nám povedala ako na to? Inak by bol už mŕtvy nie?'-začula som Jacka.Davy Jones žije!
YOU ARE READING
𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔
FantasyThea je obyčajné 15 ročné dievča žijúce v Tortuge. Ako väčšina detí na spomínanom ostrove je buď sirotou, alebo netuší, kto sú ich rodičia. Thea sa už dávno zmierila s myšlienkou, že sa jej zbavili ako s kusom odpadu. Ako každý, má svoj sen. Tým je...