Vyliezla som z vody. Ria na mňa pozerala ako keby som neviem odkiaľ spadla.
'To bola skutočná Morská Panna. A neutopila ťa.....Ako....?' Začala koktať.
'To je dlhý príbeh. Raz ti ho možno poviem.' Zamierila som do lesa a vydala sa cestičkou k tunelu.S Riou sme vyšli z tunela a zašli do jednej z tmavých uličiek. Ľahli sme si, keďže sa už stmievalo.
'Už som si odvykla od spania na zemi.' Trochu som sa pousmiala.
'To si ochvílu zvykneš.' Uškrnula sa a hodila po mne moju starú deku.
'Ty si ju tu nechala?'
'Vedela som, že sa ti ešte zíde.' Úškrn sa jej zväčšil. Ak sa to teda dá. Zabalila som sa do deky a Ria takisto. Popriali sme si 'Dobrú noc.' A onedlho som počula Riu pochrapkávať. Potom som aj ja zaspala.'Hej, vstávaj.' Niekto so mnou myksoval.
'Ešte 5 minút Oliver.' Zašomrala som a viac sa zabalila.
'Kto je Oliver?' Spoznala som Riin hlas. Pootvorila som jedno oko. Ria stále čakala kým vstanem. Pretrela som si oči a posadila sa.
'To je jeden z našej posádky.' Zamrmlala som a postavila sa. Deku som ukryla. 'Inak, ako to že si už hore?' Zívla som a oprela sa o stenu.
'Zobudila ma mačka.' Ria nahodila vražedný pohľad. Uškrnula som sa.
'Poď ideme sa najesť.' Vyzvala som ju.
'Dobrý nápad. Mať tak peniaze...'pokrčila plecami. Na to som sa usmiala a pobúchala sa po vačku. Vyrazili sme z našej uličky a to by som nebola ja, keby som do niekoho nenabúrala.'P...prepáčte.' vykoktala som a pozrela do koho som vlastne nabúrala. Bola to Angelica. Prezrela som si ju skumavým pohľadom. Postrehla som, že ona mňa tiež.
'Ako sa voláš?' Podozrievavo sa spýtala. Tušila niečo, čo som ja už vedela.
'Thea. Thea Sparrow.' Vypleštila na mňa oči. 'Prečo si ma tak divne obzeráte?' Mala som čo robiť, aby som nevybuchla od smiechu kvôli ksichtom čo Angelica strúhala.
'S..Sparrow?' Vykoktala.
'Niečo sa vám nezdá?' Začalo mi šklbať kútikmi úst. Čím viac si ma prezerala, tým viac sa mi zdalo, že jej oči vypadnú z jamôk.
'Nie...Ja...Len...Koľko máš rokov?'
'Budem mať 16.' Angelica cúvla o krok vzad.'Thea? Si si istá, že jej môžeš povedať všetko o sebe?' Zašepkala mi do ucha Ria.
'Neboj sa, viem čo robím.' Zašepkala som jej späť.'Čo sa deje?' Spýtala som sa Angelicy. Mala som úsmev od ucha k uchu. Dopĺňam aj, že som sa snažila aby vyzeral čo najnevinnejšie.
'Ummm...N..ni..nič.' vykoktala a začala blednúť.
'Vyzeráte akosi bledo, ste v poriadku?' Už som sa riadne premáhala od výbuchu smiechu.
'Ano..Nie...Ja..' pokračovala v koktaní a ja som to už nezvládla. Vyprskla som a schytala záchvat.
'Thea?' Prekvapene sa ma spýtala Ria.
'Se...sek...sekun...dičku...' povedala som spomedzi jedného zo svojich záchvatov. Onedlho sa mi to podarilo ako tak dostať pod kontrolu.
'Pardon.' Usmiala som sa.Angelica na mňa pozerala ako na zjavenie.
'Máte na moju osobu nejaké otázky?' Môj úsmev sa mierne zväčšil.Angelica sa ma hneď začala pýtať. Na väčšinu otázok som odpovedala aj s nejakým prídavkom ako napr. ako som zistila to o Jackovi alebo o nej. Ria ma za ten čas pozorne sledovala a aj ona sa dozvedela zopár nových vecí.
Don't kill me :D
Dala som si menšiu prázdninovú pauzu dúfam, že nevadí :)
Inak ďakujem vám ste super 2,82k videní a 373 lajkov ^^
YOU ARE READING
𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔
FantasyThea je obyčajné 15 ročné dievča žijúce v Tortuge. Ako väčšina detí na spomínanom ostrove je buď sirotou, alebo netuší, kto sú ich rodičia. Thea sa už dávno zmierila s myšlienkou, že sa jej zbavili ako s kusom odpadu. Ako každý, má svoj sen. Tým je...