*z pohľadu Jacka*
Musím Theu nájsť. Neverím že to otravné decko mi tak chýba.
Sedel som v kapitánskej kajute. Elizabeth mi požičala jednu z jej lodí, keďže Perla je zase fuč. Mala jedinú galeónu a dala mi ju. Uvažoval som nad mapami kde len Holanďan môže byť.
'Kapitán, priniesol som rum.' vošiel do kajuty Oliver.
'Teraz nemám chuť.' vážne mi niečo je keď som odmietol rum. Aj Olivera to zaskočilo.
'Kapitán, ste v poriadku?' podišiel k môjmu stolu.
'Samozrejme že som. Do toho ťa nič nie je.'
'Dobre, taak ja vás nechám.' fľašu nechal na stole a otočil sa.
'Počkaj mám otázočku.'
'Ano, kapitán?' obrátil sa smerom ku mne.
'Čo je medzi tebou a Theou?'
'Je to len kamarátka.' bol zaskočený mojou otázkou.
'Dobre, choď. Ešte povedz kormidelníkovi aby šiel smerom k Tii Dalmy.'
'Rozkaz kapitán.''Kap-kapi-t-tán.' vbehol mi do kajuty teraz Gibs.
'Čo je zasa?' pozrel som naňho vražedným pohľadom.
'Holanďan na obzore.'
'Prečo si mi to nepovedal skôr?' vyletel s naňho a rozbehol sa na palubu. Takmer som ho zvalcoval.'Nezničte mi Perlu!' zakričal som na celú palubu. 'A neodstreľte Theu!' dodal som.
Prirazili sme k pravoboku Holanďana. Rozkázal som páliť, ale dopadlo to ako minule. Všetky delové gule preleteli cez loď, tak som zastavil paľbu. Vyšiel som hore na kormu a odtiaľ som prezeral palubu nepriateľskej lode. Moja posádka bola pripravená na všetko. Toto vôbec nevyzeralo ako námorná bitka, skôr ako vraždenie pohľadmi.
'Jack Sparrow.' z podpalubia vyšiel Davy Jones a v jednej ruke držal omráčenú Theu. 'Nechýba ti niekto?' zasmial sa.
'Zopár ľudí by sa našlo.' nadvihol som jeden kútik úst a naznačil úsmev.
'Ktorí presne?' Jones čakal na jedinú odpoveď.
'Napríklad tá osoba čo držíš v ruke.'
'Ak si ju chceš vziať poď si po ňu. Alebo mám lepší napad.' diabolsky sa uškrnul.Vytiahol si meč spoza opaska a prebodol Theu. Potom ju hodil k nám na palubu. Začal sa rehotať a nariadil posádke ponoriť sa pod vodu.
Rozbehol som sa k Thee a zodvihol jej hlavu.
'Smer Tia Dalma! Na plné plachty!' rozkázal a potom potichu dodal 'Je čas poslať ho medzi mŕtvych.'
YOU ARE READING
𝕯𝖔𝖇𝖗𝖔𝖉𝖗𝖚ž𝖘𝖙𝖛𝖔 𝖓𝖆 Č𝖎𝖊𝖗𝖓𝖊𝖏 𝕻𝖊𝖗𝖑𝖊 ✔
FantasyThea je obyčajné 15 ročné dievča žijúce v Tortuge. Ako väčšina detí na spomínanom ostrove je buď sirotou, alebo netuší, kto sú ich rodičia. Thea sa už dávno zmierila s myšlienkou, že sa jej zbavili ako s kusom odpadu. Ako každý, má svoj sen. Tým je...