Alize & Poyraz Bölüm 50

9.5K 814 31
                                    

"Ayakkabılar yepyeniymiş."

"Eee?"

"E si, üstündeki eşofmanın deliğini tarif etmişlerdi. Sanki çiviye takılmış gibi üçgen bir delik vardı diye anlatmışlardı. Üstelik renginin de biraz soluk olduğunu söylemişlerdi. Bolca yıkandığından rengi atmış gibi, demişlerdi."

"Hepsini anımsıyorum." sadede gelmesini istiyordu. Orkun detaylı anlatıp anımsatmak istiyordu ama o kocasını kaybetmişti hafızasını değil.

"Alize, bahsedilen eşofmanın erkek eşofmanı olduğunu ama zayıf biri olduğunu anımsadıklarını söylemişlerdi. Biliriz ki kadınlar eski eşofman giymeyi pek sevmez hele ki altında yeni bir ayakkabı varsa. Bu bizi katilin erkek olduğu yönünde düşünmeye zorlasa da işler öyle değil. Uyanık biri ile karşı karşıyayız. Çünkü Hüseyin Bey kızının ayağında da aynı ayakkabıyı görünce o aklına takılanın ne olduğunu bulmuş. Aradığımız katil kadın olmalı!"

"Kadın mı? Ne yani bir kadın mı öldürdü Sina Beyi? İyi de kim? Bir gece önce oğluna karısını hiç aldatmadığını söyleyen birini bir kadın neden öldürmek ister?" Alize gerçekten şaşırmıştı. Bir kadın parmağını hiç beklememişti. İyi ama Poyraz'ı bir kadın sürükleyebilir miydi?

"Kadının derdi başkadır belki? Alize bir şey sormam lazım. Naz Çağlar! Naz'ın babası Sina Bey olabilir mi?"

"Eğer aldatmadım derken doğru söylüyorsa olamaz. Ama bir kaçamak yapmış ve o geceyi anımsamayacak kadar kendinden geçmişse ki inanmam buna ama hadi oldu diyelim, o zaman da Naz neden babasını öldürmek istesin? Kız ailesine ulaşmak istiyor. Kötü bir çocukluk geçirmemiş aksine son derece iyi geçmiş yaşamı. Evlat edinen aile zengin! Sıkıntı çekmemiş. Şimdi ise seni beni satın alacak kadar çok para kazanıyor. Sana mantıklı geliyor mu?"

"Naz değil zaten. Pasaport kayıtlarını inceledim. O tarihte yurt dışında olduğu kesin. Naz ile bağlantılı başka bir sorun olabilir. Ya da Naz bu işi başka bir kadına yaptırtabilir!"

"Orkun, hafta sonu Naz Türkiye'ye geliyor. Ben de holdingde olacağım. Bana uğrayacak. İstersen sen de gel ve gayri resmi bir görüşme yap. Ya da direkt çağır ama biliyorsun aile henüz bilmiyor Naz'ın varlığını."

"Büronda görüşmek çok daha mantıklı! Hem senin yanında rahat olup konuşabilir hem de sen tepkilerini izlersin. Belki yalanını yakalarsın."

"Vaktim olsa sizin bölümde polislik yapacağım. Belki kocamın katilini de bulurum böylece."

"Onu da bulacağız inan. Bunu en çok isteyen kişilerden biri benim."

"Biliyorum."

Biliyordu gerçekten. Orkun hem meslek icabı hem de Ilgın'a olan ilgisi yüzünden çözmek istiyordu. Yine de bir arpa boyu yol alınmamıştı. Hala kocasını suya atan kişi serbest geziyordu. Aklındakini sormadan telefonu kapatamazdı.

"Poyraz'ı denize atan kişi de kadın mı bu durumda? Poyraz'ı tek başına taşımaya gücü yeter mi, bir kadının? Sanmıyorum. "

"Altıncı hissin devrede sanırım yine?"

"Sadece katili bulmaya yoğunlaşıp saçmalıyor olabilirim. Sina Beyin telefon kayıtlarından bir şey bulamadınız mı?"

"Bir gün önce sadece ailesi ile görüşmüş. Karısını ve kızını aramış, soruşturmada bunları öğrenmiştik zaten. Nur Hanımla görüşmesi var. Onu da biliyorduk. Annesi hastalandığı için geçmiş olsun telefonu açmış. Avukatı ile yaptığı konuşmalar var ve hepsi bize zaten bildirildi. Yani tanımadığımız ya da görüştüğünü bilmediğimiz bir konuşma kaydı yok."

Alize & PoyrazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin