1. Bölüm

117 9 8
                                    

"1973 yılı bizim Rogers yine bildiğimiz gibi. Dayak yemesine rağmen asla pes etmiyor.

'Bunu bütün gün yapabilirim.'

'Tabi eğer ölmezsen ufaklık.'

Tam o sırada Steve'i arayan Çavuş Barnes arkadaşını her zaman olduğu gibi yine dayak yerken bulmuş ve arkadaşlarına yardım etmiştir.

'Teşekkür ederim Buck.'

'Asla vazgeçmeyeceksin demi?'

'Üniforma yakışmış.'

'Hoşuna gidecek bir şey getirdim Steve.'

Steve, Bucky'nin elindeki zarfı alır ve içinde yazanı okumaya başlar.

'Tebrik ederim dostum, en sonunda orduya alındın.'

'Ne zaman gideceğiz?'

'Yarın sabah.'

Steve Rogers, uzun zamandır kurduğu hayaline en sonunda kavuşmuş ve orduya alınmıştı artık o da bir askerdi ama bu durumun onun hayatını tamamen değiştirecek olduğunu hiç kimse bilmiyordu.

Rogers, diğer askerlere göre daha sıska daha zayıftı bu yüzden asker ve komutanlar onu itip kakıyordu ama Rogers bunu asla önemsemedi çünkü o pes etmek için değil, ülkesi için her şeyi yapmaya göze aldığı için buraya gelmişti ve en sonunda bunu başaracaktı.

"Evet beyler, sıraya geçin hemen. ROGERS HIZLI OL."

Artık beklenen zaman gelmişti, Amerika 1. Dünya Savaşı'ndan sonra bir süper asker projesi başlatmıştı ve en sonunda bu proje bitmek üzereydi ama tek bir şey eksik; süper asker olmaya layık bir asker.

'Ben Barmen'i öneriyorum gayret güçlü bir asker.'

'Steve Rogers bu iş için daha uygun biri.'

'Steve mi?! Proje mahvolur.'

'Hayır, amacına tam manasıyla ulaşır.'

Komutan bir bombayı askerlerin arasına atar ve Rogers bombanın üstüne atlar.

Bu hareketi ile Rogers 'Kaptan Amerika' olmaya hak kazanır.

Artık Steve'in hayatı baştan sona değişmiştir, her gün görevden göreve koşuyor ve herkesin sevgisini kazanıyordu Ajan Carter da dahil.

Her kahramanın bir sevdiği olmalı demi? Oldu da Carter ve Rogers evlendi. Evliliklerinin 2. Yılında Eric adında bir çocukları oldu ve 6. Yılında 2. Dünya savaşı patlak verdi. Steve Rogers ve Peggy Carter için artık evebeyinlik değil askerlik zamanıydı.

(Savaş yılını bilerek değiştirdim çünkü hikayede zaman sorunu olacağını düşündüm)

Taşların LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin