Afganistan'dan geri geldiğim zaman herkes plan dışı bir şeyler olduğunun farkındaydı ama hiç kimse ne olduğunu bilmiyordu babam, Thor ve Loki dışında hiç kimse. Thor ve Loki bunun ile başa çıkacağımı düşündükleri için fazla endişe duyuyorlardı ama babam için aynısını diyemezdim fırsatını bulduğu anda buna bir son vermemi ve taşları bir sonra ki koruyucu gelene kadar yok etmemiz gerektiği konusunda konuşup duruyordu ama birden bu fikrinden vazgeçti ve bana eskisinden daha çok destek çıkmaya başladı. Şimdi ise Wanda'nın yerleştiği kasabanın girişimdeyiz tüm halkı kendi gerçekliği altında esir tutmuş durumda kardeşinin ölümünden sonra Vision'ın ölümü -ve Vision'un cesedini ona vermemiş olmaları- ve sonradan bizi kendisinden uzaklaştırarak içine düştüğü yanlızlık onu derinden etkilemiş ve isteyerek ya da istemeyerek kendi gerçekliğini oluşturmaya itmişti.
"Avengers olmasaymış iyi televizyoncu olurmuş şovları gayet eğlenceli."
"Şovlardan çok araya reklam koyması dikkatimi çekti çok garip değil mi sence?"
"Bilmiyorum küçük cadının ne yapacağı belli olmuyor içeriye gönderdiğimiz tüm insansız hava araçları ile aramızdaki bağlantı kesildi."
"Şovun zamanına göre dizayn edilmiş olan drone?"
"Ondan da."
"Belki zihin taşını kullanıp oradakileri kendine getirebilirim."
"Evet, ben de düşündüm bunu fakat bu Wanda'nın bize düşman olmasını tetikler ve sonuçları daha ağır olabilir."
"Zaman taşını kullanıp Wanda'nın buraya geldiği zamana gitsek?"
"Sence zamanla gereğinden fazla oynamadık mı Adele?"
"Haklısın baba."
"Güç ya da uzay taşı ile bir şeyler yapabilir misin?"
"Sanmıyorum."
"Peki ya gerçeklik taşı?"
"Daha ona sahip bile değilim."
"İraden nerede küçük hanım?"
"İradem?.. Wanda'nın kurduğu gerçekliğin içine girersem kişiliğim burdaki kişiliğimden daha farklı bir hâl almaya başlayacak ve zihnimle istemsizce bir savaş oluşacak bu sayede iradem güçlenecek ve gerçeklik taşı ortaya çıkarak kendi benliğim ile Wanda'nın gerçekliğine girmiş olacağım."
"Aynen öyle. Teoride mantıklı ama denemeden bilemeyiz."
"İlk defa bir taşın ortaya çıkmasında bana yardımcı oluyorsun Tony Stark."
"Gevezeliği kes de içeri gir ha bu arada aklıma gelmişken eğer kendi benliğini kaybedersen oradaki benliğin konusunda ömür boyu seninle dalga geçerim."
"Eğer benliğimi kaybedersem umarım beni en son görmek istediğin şey yeni benliğim olur da ömrün boyunca utançtan dalga geçmesin."
"Bu senin için daha kötü olur buradaki şeyleri izleyen tek ben değilim."
"Zihin taşına sahip olduğumu varsayarsak olay her türlü benim avantajıma döner."
"Dikkatli ol karşına ne çıkacağını bilmiyoruz."
Yavaşça Wanda'nın gerçekliği ile dünya arasında olan bariyere doğru yaklaştım ve içeri diğerlerine oranla daha rahat girdim üzerindeki kıyafetler değişmemişti anlaşılan zaman normale dönmüştü. Etrafı incelerken bir taraftan da Wanda'nın evini arıyordum şanslı günümdeydim anlaşılan çünkü karşıma Billy ve Tommy çıktı ve ben de onları gizlice takip ettim direkt onlara evlerinin yerini sormadım çünkü Wanda ile uygun bir anda konuşmam gerekiyordu.
Wanda'nın gerçekliğindeki 2. Haftamdı dışarıyla herhangi bir iletişime geçmedim ayrıca gerçeklik taşı da hâlâ karşıma çıkmadı ama zihin taşı sayesinde kendime bir ev yapmayı başardım ve iki haftadır bu evden Wanda'nın evini gözlemliyordum sonunda doğru bir anı bulup Wandaların evine gittim ama ne var ki tam kapıda iken Agatha ile karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taşların Laneti
FanfictionEric Rogers yine her gece yaptığı gibi o gece de annesi uyurken evden çıktı kazma ve küreği yanına aldı ve ormana gidip yine mezar kazmaya başladı. Babasını kaybettiğinden beri her gün gece geç saatlerde ormana gider fazla dikkat çekmemek için en fa...