Babamın bıraktığı bu ses kaydını 8 yaşında babam Afganistan'a gittiği zaman onun eşyalarını karıştırdığım zaman bulup dinlemiştim. Normal şartlarda annem babamın eşyalarını karıştırmama izin vermezdi ama o da o sırada operasyondaydı yani Peggy, annem konusunda da başarısız olmuştu buna rağmen ne annem ne de babam onlar gibi bu işlere bulaşmamı istemedi 2016 da daha reşit olmamama rağmen 2 yıl ev hapsi alınca bunun sebebini daha iyi anlamıştım.
"Merhaba baba."
"Merhaba Adele."
"Bu anlaşma olayı tam olarak neyin nesi?"
"O kadar önemli değil Adele."
"Annem Avengers'ı bırakmış aynı şekilde Clint de."
"Evet, çünkü anlaşmayı imzalamadılar."
"Baba dediğinden hiç bir şey anlayamıyorum."
Babamın kafası yeterince meşgul olduğu için bana hep geçiştirme cevaplar veriyordu neyse ki Steve bana her şeyi basit bir şekilde anlattı.
"Avengers'ın masum insanlara zarar verdiklerinin düşünüyorlar bu yüzden dünya güvenlik örgütü tarafından denetlenmesi gerektiğini düşünüyorlar anlaşmayı imzalayanırsa eğer izin verilmedikçe Avengers görev yapamayacak."
"Cevap verdiğin için teşekkür ederim Steve, gördün mü? Cevap vermek o kadar da zor değilmiş Bay Stark."
"İstediğin cevabı aldıysan gidebilirsin Adele."
"Birileri sadece bir soru sordum diye kızmış anlaşılan her neyse bozuk zırhlarını karıştırmak için izin almadan burdan gitmeye niyetim yok."
"Hayır."
"Peki."
"Peki mi?"
"Evet, kafan yeterince dolu zorlamanın manası yok."
"Birden bire bu düşünceli halin ne zaman ortaya çıktı bilmiyorum ama teşekkürler."
"Rica ederim ama bir şey daha var."
"Olmasa şaşardım zaten. Neymiş o?"
"Bana ihtiyacınız var."
"Dinliyorum."
"Barnes birden bire kontrolden çıkıp etrafa saldırmaya başlayınca ne yapacaksınız?"
"Zırhım yanımda Adele ayrıca o camın kırılması imkansız."
"Cam değil mi her türlü kırılır."
"Senin düşüncen ne Adele?"
"Bucky'i bazı kelimeler sayesinde etkileri altına alıyorlardı yani eğer o kelimeleri bulabilirsek kontolden çıkmasını da engelleyebiliriz."
"Bırak da bu konuyu biz düşünelim."
"Ne zaman Barnes camı kırıp binanın ağzına sıçınca mı?"
"Ağzını toparla Adele."
"Ben burda sana yardımcı olmaya çalışıyorum sen beni azarlıyorsun."
"Sadece seni korumaya çalışıyorum Adele, ayrıca dersin yok mu senin? Bay Max'i bekletme."
Babamın sinirini fena halde bozmuştum ama fark etmeden Steve Rogers'ın güvenini kazanmış olacaktım ki havaalanı dövüşünde ona yardım etmemi istedi tabi ki de kabul ettim ama başıma büyük bir dert açmış aynı zamanda da babamı düşündüğümden daha çok sinirlendirmiştim.
"Tebrik ederim Adele Diana Rogers sevgili dayınızı çok iyi temsil ediyorsunuz. Eminim bu hareketinizle gurur duyardı istersen evlatlıktan reddeyim sende bu sayede her yediğin haltta bunu bahane et."
"Bana uyar."
"Beni sinirlendirmeye bayılıyorsun demi madem öyle küçük hanım babanız parasını sizi buradan çıkartamak için kullanmayacak haberiniz olsun bir hata yaptıysanız cezasına da katmalısınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taşların Laneti
FanfictionEric Rogers yine her gece yaptığı gibi o gece de annesi uyurken evden çıktı kazma ve küreği yanına aldı ve ormana gidip yine mezar kazmaya başladı. Babasını kaybettiğinden beri her gün gece geç saatlerde ormana gider fazla dikkat çekmemek için en fa...