3. Bölüm

57 6 10
                                    

"Rogers'ın ölümünden 15 yıl geçmiş, Eric ve Victoria sayesinde süper asker serumlarının genetiğe işlediği ortaya çıkmıştı. Peggy iki çocuğunun da bu işlere karışmasını istemiyordu ki kısmen de başarılı olmuştu çünkü Victoria akademik başarıyı önemserken Eric çoktan Kaptan Amerika olmuştu ama her ne kadar Kaptan Amerika olsa da bir problem vardı.

Peggy operasyona ne zaman gitse çocuklar Starklarda kalıyordu ve kız kardeşe sahip bir abi için bu pek iç açıcı bir durum değildi.

'Annemin her operasyona gittiğinde ben ve abimin buraya gelmesini anlayamıyorum Tony. İkimizde süper askeriz ve kendinizi koruyabiliriz hiç antrenman yapmamama rağmen her gün spor yapan seni çok rahat yere serebilecek kapasiteye sahibim.'

'Ben bir sorun göremiyorum.'

'Neyde?'

'Beni yere se-'

Biz konuşurken dayın içeri geldi

'Kes sesini Tony!'

'Bu sadece bir espriydi Eric en yakın arkadaşımın kardeşine asılacak değilim.'

'Sana güveniyorum.'

'Teşekkür eder-'

'Kardeşime asılacağın konusunda sana güveniyorum Tony.'

'Abartıyorsun Eric.'

'Bu konu hakkında daha fazla konuşmayacağım.'

Biz dayınla konuşurken birden babam içeri girdi.

'Eric bu işle uğraşmak isteyeceğini düşünüyorum ama annenden azar yemen garantili haberin olsun.'

'Evlatlıktan reddetmekle tehdit ettiğinden beri onu fazla taktığım söylenemez Howard.'

'Sen bilirsin Kaptan Amerika'nın işine karışacak değilim.'

Dayın çok dik başlı bir insandı. Onun işine karışmasına, onun yerine karar verilmesinden nefret ederdi. Bu konuşmadan sonra babam ve Eric odadan çıktılar.

'Artık tek kaldık Victoria'

'Yanlış hatırlamıyorsam Tony ki hatırlamıyorum odan koridorun başındaki ilk oda ve bence ayakların oraya gidecek kadar sağlam.'

'Bence yanlış hatırlıyorsun.'

'Tony 'Bu sadece bir espriydi Eric en yakın arkadaşımın kardeşine asılacak değilim.' demiştin.'

'Tamam şaka yaptım ya.'

'Yapma Tony.'

Eric'in işi iki gün sürdü ama Eric için iki günden çok iki yıl gibiydi

'O olduğuna eminim Howard'

'Onun öldüğünü ikimiz de biliyoruz Eric'

'Ya ölmediyse?'

'Babanın gözü önünde öldü'

'Sıkıntı şu ki babam ölü ve ölü bir adamı bugün için şahit tutamayız Howard'

'Yeter Eric!'

'Evet Bayan Carter da işin içine girdiğine göre...Her neyse sizin dediğiniz olsun'

Dayın o günden sonra Bucky Barnes'ın yaşadığını düşünmeye başlamıştı ama Peggy ve babamı asla ikna edemedi benle annen ise bunu bilmiyorduk"

Taşların LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin