10. Bölüm

17 3 0
                                    

Geçmişe gidip taşları günümüze getirmeyi başarmıştık şimdi sıra taşları eldivene yerleştirmekteydi. Babam büyük bir titizlikle taşları eldivene yerleştirdi ve kimin eldiveni kullanacağına karar vermeye çalıştık. Söze ilk atılan Fesatlık Tanrımız olmuştu.

"Geçmişteki hatalarımı telafi etmem gerekiyor ben kullanırım"

"Taşları çalıp cehennemin dibine gitmeyeceğin ne malûm?"

"Ne zamandan beri farklı takımlardayız Adele?"

"2012'de 2 günde 80 kişiyi öldürdüğünden beri."

"Beni üzüyorsun ufaklık."

"Ve de şimdi bunun için gidip annemin eteğinin dibinde ağlamam lazım."

Thor pişkin pişkin lafa atıldı.

"İnanın önemli bir mesele olmasaydı ikinizin kavgasını daha çok kızıştırmak için elimden geleni yapardım çünkü çok eğlenceli oluyorlar ama şu an olmaz ben kullanırım eldiveni?"

"Hayır Thor sen olamazsın."

"Nedenmiş o?"

"Çünkü bunun için uygun değilsin."

"Damarlarımda şimşekler çakıyor Tony."

"İşe bu yüzden kullanamazsın. Bunun için fazla güçlüsün."

Bir süre süren sessizlik sonrası Bruce lafa atıldı.

"Ben yaparım."

"Emin misin Bruce?"

"Hiç bu kadar emin olmamıştım Nat."

Eldiveni Banner'ın kullanmasına karar verdik. Herkes kendini korumak için bir şeyler aldı. Bruce eldiveni eline taktı ama takmasıyla beraber taşlar güçlerini göstermeye başladı Banner'ın kolu yara almaya başlıyordu eğer bir an önce Banner eldiveni elinden çıkarmaz ve parmağını şıklatmayı başaramazsa Hulka dönüşme riski vardı neyse ki Banner parmağını şıklatmayı başardı ve eldiveni elinden çıkarttık ama Bruce taşların gücüne dayanamayarak bayıldı.
Derken telefonum çaldı arayan annemdi  bunu görünce hepimiz başardığımızı anladık. Telefona cevap vereceğim  sırada birden büyük bir füze Avengers Kulesine çarpıp kuleyi yerle bir etti herkes bir yerlere savruldu gelen Thanosdu ve şimdi de eldivene sahip olup yeni bir toplum oluşturmak istiyordu.

Taşların LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin