3 ay geçti, 3 ay sonra taburcu oluyorum. Geçirdiğim en garip 3 aydı babam odaya annemi bile almıyordu alsa bile bizi tek bırakmadı doktorlar varken bile yine başımda durup her fırsatta kimseye güvenmemem konusunda uyarıp durdu bense 3 ay boyunca sadece tek bir sözü düşünüp durdum.Howard, Peggy ve annemi geri getirmek aklımın ucundan bile geçmedi.
Bunları düşünürken aniden gelen kapı açılma sesi ile irkildim.
"Hazır mısın Adele?"
"Evet baba hazırım."
"Güzel. Eve gitmeyeceğiz... Yani direkt eve gitmeyeceğiz ilk önce seni bir yere götürmem gerek."
Hastaneden çıktıktan sonra şehir dışında ormanlık bir yere gelip arabadan indik ve toprak bir yolda yürümeye başladık yürüdükçe yolun kenarındaki ağaçlar sıklaşmaya, hayvan sesleri artmaya, saat henüz 13.56 ve havanın güneşli olmasına rağmen karanlık olmaya başlamıştı babam sürekli çevremizi kontrol edip duruyor ben kontrol etmeye çalışınca önüne bakmamı söylüyordu her nereye götürüyorsa bunun 3 ay önce bahsettiği şey ile alakalı olduğuna emindim. 3 ay boyunca ne Howard ne Peggy ne de Maria ile uzun uzun sohbet etme fırsatım oldu her seferinde babam bir bahane bulup konuşmamızı engelledi. En sonunda yol bitmiş ve karşımızda küçük bir kulübe duruyordu babamın telkini ile onu takip etmeye devam ettim. İçeri giridiğim zaman buranın babamın her zaman söylediği gençken kendi projeleri ile ilgili taslakları çizdiği yer olduğunu anladım. Babamı takip etmeye devam ettim, kitaplığa saklanmış bir kapıyı açıp içeri girdi peşinden gittim içeri girdiğimde masanın üzerine geçmişteki Tony den aldığım kitaplar belirli bir şekilde sıralanmış açık vaziyette duruyordu. Babam bir kolunu omuzuma attı ve öbür kolunu da masaya dayadı.
"Bu kitaplar sonsuzluk taşları ile ilgili, 6 kitap ve her biri bir sonsuzluk taşını anlatıyor ama bizi ilgilendiren ruh ve zihin taşları yani senin geçmişteki benden aldığın taşlar. Kitapları biraz karıştırınca ruh taşını kullanarak ölmüş bir insanı ruh taşı için kurban olmadığı sürece yeniden canlandırabileceğini ama bunu sadece taşların koruyucusunun yapabileceğini öğrendim. Taşlar kendi koruyucularını kendileri seçerler ve bir aracı yardımı ile iki taşı yani zihin ve ruh taşını koruyucuya iletirler. Zihin taşına sahip biri bilgi ile lanetlenmiş olur bu sayede insanların bilmediği çoğu şeyi önceden bilebilir bu sayede bir sonraki adım için daha mantıklı bir karar verebilirler. Ruh taşı ise koruyucu öldüğü zaman ruhunun onun içinde kalması için verilir yani tam anlamı ile ölmüş olmaz ve istediği kişinin ruhunu da taşın içine sıkıştırabilir daha sonra da geri getirebilir ama kendimi sadece ondan sonraki koruyucu geri getirebilir yani sen. Howard Peggy ve Maria'nın geri gelmesinin bir mesaj olduğunu düşünüyorum Eric geri gelmek için seni kullanacak bunu nasıl yapacağını bilmiyorum ama sonsuzluk taşları sonsuza kadar yok olmaz yani illaki bir yerde karşına çıkacaklar. Dikkatli ol Adele, söz konusu Eric'ın amacına ulaşması ise her şeyi yapabilir."
"Sadece ruh ve zihin taşları mı karşıma çıkacak?"
"Tahminimce tüm taşlar yaşadığın olaylara göre teker teker karşına çıkacaklar."
"Peki hepsi karşıma çıkınca ne olacak?"
"Bilmiyorum Adele. Dikkatli olmaktan başka çaren yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taşların Laneti
Fiksi PenggemarEric Rogers yine her gece yaptığı gibi o gece de annesi uyurken evden çıktı kazma ve küreği yanına aldı ve ormana gidip yine mezar kazmaya başladı. Babasını kaybettiğinden beri her gün gece geç saatlerde ormana gider fazla dikkat çekmemek için en fa...