İç Savaş sonrasında 7 yıl geçmişti 2023'de yani Thanos'un sonsuzluk eldivenini kullanması üzerinden 5 yıl geçmişti.
Her şeyin bir bedeli vardır ben de aldığım kararın bedelini yaşıyordum 2 yıl ev hapsine mahkûm tutulmuştum aslında o kadar da kötü geçmiyordu onun güvende olduğunu biliyordum ve bu beni mutlu ediyordu annemden sonra onun toz olduğunu öğrenene kadar... O zaman işler tersine döndü eğer babam olmasaydı ben de Clint gibi sırra kadem basardım.
Babam benim de kendisi gibi bir dahi olduğumun farkındaydı ve Stark Endüstrisinin varisi artık zırhlar ile ilgili eğitim alması gerekiyordu son 3 yıldır kafamı bu işlerle meşgul etti ve ilk zırhımı yapmaya başladım."Adele yemek vakti tatlım."
"..."
"Adele?"
"..."
"Ufaklık ne zaman kapıyı açmayı ya da ses vermeyi düşünüyorsun?"
"Tam şu anda."
Babamın karşısına onunki gibi bir zırhla çıkmam onun gururlandırmıştı.
"Nasıl?"
"Kanunsuzluk yapmadığın sürece mükemmel."
"Mantıklı gelmezse yapmam."
"Bu durumda zırha el koymak zorunda kalacağım."
"Şu durumda değil, hâlâ yapmam gereken bir kaç ayar var."
"Yemekten sonra yaparsın."
Tam bu konuşmalar sırasında Rogers, Romanoff ve Lang evimize gelmişti tabi doğal olarak Lang'i görünce şaşırdık.
"Bay Lang sizin de toz olduğunuzu sanıyordum. Ekip arkadaşlarımdan birinin daha hayatta olduğunu görmek güzel."
"Aslında tam o sıra başka bir boyuttaydım Bayan Stark."
"Başka bir boyut?"
"Kuantum boyutu."
Steve babamı ikna etmek üzere lafa atıldı.
"Bize yardımın lazım Tony."
"Eve git Adele."
"Tamam garajdayım ben."
"Garaja gitmeni isteseydim garaja git derdim."
"Peki o zaman. İçecek ister misiniz?"
"Evet, olabilir. Sizi dinliyorum Yüzbaşı."
"Kuantum boyutunda geçirilen 5 saat bizim boyutumuzda 5 yıla eşit."
"Yani?"
"Kuantum boyutu sayesinde bir zaman makinesi yapıp kayıplarımızı geri getirebiliriz Tony."
"Ya da ölebiliriz."
"Bu 2. bir şans Tony."
"Ben 2. şansımı kızımın hayatta olması ile kullandım yüzbaşı, üstüne kumar oynayamam."
"Ton-"
"Yemeğe kalmak istiyorsanız kalabilirsiniz ama bu konu hakkında kararım kesin."
Akşam yemeğinden sonra ben odama çekildim babam ise aşağıda bir şeyler ile uğraşıyordu birden aklıma Thor ile Loki'ye sataşma fikri geldi ve Bu "mükemmel" fikrini babama söylemek için aşağı indiğim zaman babamın bir holograma baktığını gördüm kurcalarsam büyük ihtimalle sıkıntı çıkacaktı o yüzden sessizce odama girecekken babam beni fark etti.
"Evet Adele?"
"Bir şey yok baba."
"O yüzden mi sessiz duruyordun?"
"Sadece bir şey soracaktım ama işinin olduğunu görünce rahatsız etmek istemedim."
"Anladım... Merak ettiysen söyleyeyim ki söz konusu sen olunca merak ettiğini tahmin etmek zor değil bu bir zaman makinesi."
"Zaman makinesi mi? Bana daha çok mobius kuşağının testten çevirmiş hali gibi geldi."
"Aynen öyle ufaklık."
"Peki nereye zaman yolculuğu yapacağız?"
"Adele Diana Stark Avenger olmaya hazır mısınız?"
"2016'dan sonra gerçekten bu hatayı yapacak mısın?"
"Eninde sonunda benim yerime geçeceksin Adele."
"O zaman hazırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taşların Laneti
FanfictionEric Rogers yine her gece yaptığı gibi o gece de annesi uyurken evden çıktı kazma ve küreği yanına aldı ve ormana gidip yine mezar kazmaya başladı. Babasını kaybettiğinden beri her gün gece geç saatlerde ormana gider fazla dikkat çekmemek için en fa...