sekiz

4K 454 244
                                    

"HYUNG!! UYANSANA!!!" Jeongin'in bana seslenmesiyle zar zor gözlerimi araladım. Cumartesi günü de erkenden uyandırmazsın be Jeongin.

"OF TAMAM GELDİM!" Diyerek yataktan kalktım. Lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra Jeongin'in yanına mutfağa indim.

"Jeongin bu ne?"

"Ne, ne hyung?" Gözümle masayı gösterdim. Her haftasonu en azından bir kase mısır gevreği olan masa şuan bombomuştu. Jeongin ise masaya yaslanmış bana bakıyordu.

"Haa!! Hyung diğerleriyle kahvaltıya gideceğiz."

"Diğerleri?" Deyip tek kaşımı kaldırdım.

"Seungminler." Deyince çok bi tepki vermedim. Yavaş yavaş alışıyordum Hyunjin'e. Kedi kafeyee gittiğimizde full onunla takıldım. Bu biraz rahatlamama sebep oldu. Çok cana yakın ve eğlenceli birisi. Bu yüzden eskisi kadar çok çekiniyorum ondan.

"İyi." Deyip yukarı giyinmeye çıktım. Kot mavi bir pantolon giyip üzerine bryaz bir sweat giyip onun üzerine de mabi kot bir ceket giygim .Saçlarımı da elimle düzeltip telefonumu alıp aşağı indim. Jeongin zaten hazırdı. Ben indiğimde birisi Jeongin'i aramıştı.

"Alo? Sevgilim?"

"..."

"Tamam aşkım bizde çıkıyoruz şimdi."

"..."

"Tamam hadi orada görüşürüz."

"..."

"Bende seni seviyorum Seungmin hadi hadi bye bye." Deyip telefonu kapatıp cebine attı. Ben ise çoktan ayakkabımı giymiş hazır bir şekilde kapının önünde bekliyordum.

"Ne diyor?"

"Hiç, bizi kafede bekliyorlarmış onu diyor." Kafamı olumlu anlamda salladım. Jeongin'de ayakkabısını giyince taksi aramaya başladık. Kafe biraz evimize uzaktı.

Sonunda birtane taksi bulunca ona binmiş ve kafeye gelmiştik. Kapıyı ittiğimde, çıkan zil sesi sonucu herkes bana bakıyordu, Hyunjin hariç. O telefonuyla ilgileniyordu. Onu görünce gözlerim kısılasıya kadar gülümsedim ama o beni görmüyordu çünkü hâlâ telefonuyla ilgileniyordu.

Hyunjin kimseyle konuşmazdı, benimle bile. Ama artık çok sık konuşuyor. Hem Changbin, Jisung ve Jeongin ile de konuşuyor. Kedi kafeye gittiğimizde çok yakınlaştık. Bu yüzden beraber takılmaya karar verdik -ne kadar benden habersiz bir karar yapılmış olsa da ama sorun etmedim çünkü grubun içinde Hyunjin'de var-

Onlara biraz daha yaklaşınca Chan bizi farketti.

"Hoşgeldiniz çocuklar." Chan'ın dediğiyle Hyunjin bakışlarını bize çevirdi. Bizi görünce telefonu bıraktı.

"Hoşbulduk hyung." Dedim gülümsememi hiç bozmadan. Boş kalan yerlere oturduk. Ben, Minho ve Jisung'un arasına. Jeongin'de Changbin ve Seungmin'in arasına oturup Seungmin'in eliyle oynamaya başladı. Gerçekten Seungin ikilisine hayranım.

Bakışlarımı Hyunjin'e çevirdiğimde bana bakıyordu. Bende ona bakınca gülümsedi. Tam gülümsemesine karşılık verecektim ki garson menüleri getirdi. Senin amına koyayım romantik bir bakışma yaşayacağız oldu mu şimdi bu?

Hyunjin'e karşılık vermeyi es geçip elime menüyü aldım. Klasik olan şeyleri istedim.

"Omlet ve portakal suyu, lütfen."

"Bende aynısından." Diye atladı Hyunjin. Ona bakıp menüyü Jisung'a verdim. Herkes siparişini verdikten sonra garson yanımızdan ayrıldı bizde havadan sudan konuşmaya başladık.

"Okul bitecek..." Diye dalgınca konuştu Seungmin. Bende başımla onu onayladım.

"Kaç hafta kaldı?" Diye sordu Changbin.

"Bir buçuk." Diye karşılık verdi Minho. Sonra Jisung atıldı konuşmaya.

"Bakın ne diyeceğim."

"Ne diyeceksin?" Diye yanıtladı onu Minho. Daha sonra ise hepimiz pür dikkat Jisung'un ne diyeceğini beklemeye başladık.

Jisung gözlerini hepimizde gezdirdikten sonra -sonunda- lafa başlamıştı.

"Kurban bayramında babaannemin köyüne gidelim mi? Hemen karar vermeyin biraz düşünün çok eğlenceli olur. Gezeriz, oyun oynarız bir kaç gün orada kalıp geri geliriz." Deyip heyecanla bizden gelen cevabı beklemeye başladı.

"Olur!" İlk atılan Minho'ydu.

"Olur niye olmasın." İkinci atılan ben olmuştum.

"Babaannende bize yetecek kadar oda var mı?" Bu sefer konuşan Chan olmuştu.

"Ohoo!!! Hepimize yetecek oda fazlasıyla var."

"Tamam o zaman bana da uyar." Hyunjin'de onaylamıştı. Diğerleri de onaylayınca bir süre daha havadan sudan konuştuk sonra siparişlerimiz sırayla geldi. Sohbet ve kahkahalarla geçen kahvaltının ardından bahşişi ödeyip mekandan çıktık. Boş caddelerde yürümeye başladık.

---

AKLİMDA MUKEMMEL FİKİRLER VAR PUHAHNXKSNZS

Umarim severek okumussunuzdurr!!

Diger bolumde goruselim 💌

- Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin lutfen <3 -

ponpon kızlar, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin