Sınır koyacağım artık haberiniz olsun
Sınır:55 oy"Ya Jeongin oldu mu bu?" Deyip etrafımda döndüm.
"Ya hyung! Sabahtan beri 70 tane kıyafet değiştirdin! Fıstık gibisin hepsi çok yakıştı!"
"Ay ne kızıyorsun be!" Deyip boy aynasından tekrar kendime baktım.
Bu gün balo vardı, yani yıl sonu balosu ve ben çok heyecanlıyım!! Çünkü Hyunjin ile beraber gideceğim. Aslında her şey fazla mı hızlı gelişti diye de düşünmüyorum değil. Amaann! Boşversene aşık olduğum çocukla baloya gideceğim!
"Ooo hyung, için içine sığmıyor gibi." Ne ara sırttığımı farketmeden Jeongin'e döndüm. O çoktan hazırdı, benim aksime. Ben ise sabahtan beri 'Hyunjin beni bu kıyafetle beğenir mi?' Diye düşünüp bir sürü kıyafet deniyordum. Hoş, bundan hiç pişman değilim.
Bu gün Jeongin ile birlikte ani bir karar sonucu saçımı kahverengi yaptık. Bence, bana çok yakıştı hee..
"Of hyung! 2 saatimiz kaldı hadi, daha saç makyaj var." Mecbur bu üstümdekini giymek zorundaydım.
"İyi be!"
---
Hyunjin & Felix
Hyunjin:
Felix, hazırsın değil mi?Felix:
Evett!!Hyunjin:
Güzel
O zaman 15 dakikaya sizin evinizin önündeyimFelix:
Tamam Hyun bekliyorum
Hyunjin, mesajınıza "❤" ifadesini bıraktı!Şu an balo için hazırdım, evet Jeongin ile birlikte gitmedim. Seungmin, bi yarım saat önce falan Jeongin'i alıp gitti. Ben Hyunjin ile gidecektim.
Hyunjin ile geçirdiğim her dakika mutluyum. Neşe kaynağı gibi. O kimseye yüz vermeyen birisi. Yalnız başına olduğu zaman insanlara çok soğuk davranıyor. Ama arkadaşlarına -8'li takılıyoruz bu yüzden benim tarafımda dahil- çok samimi, sevecen ve sıcak davranıyor. Onu 1 yıldır seviyorum. O hiçbir zaman beni farketmemişti.
Hyunjin, çok güzel bir insan. Sadece dış görünüş olarak değil, evet dış görünüş olarakta güzel ama kişilik olarak ve kalbide çok güzel.
Onunla tanıştığımdan beri bana çok güzel davranıyor. Değerliymişim gibi.
Onunla her gün konuşuyoruz, okulda da sanaldan da. Her şekilde. Ona daha çok bağlanıyorum ve bundan hiçbir şekilde pişman değilim. Bana, beni bırakmayacağına söz verdi.
Hyunjin:
Felix, geldim kapıdayım benFelix:
Geliyorumm
Hyunjin, mesajınıza "❤" ifadesini bıraktı!Son kez aynadan kendime bakıp aşağı indim. Kapıyı açtım fakat keşke açmasaydım...
HYUNJIN SAÇINI MAVİ YAPMIŞŞŞ!!!
Ağzım bir karış açılırken Hyunjin kıkırdadı. O güzel gülümsemesiyle geldim kendime ve dışarı çıkıp kapıyı kilitledim. Sonra beraber onun arabasına gittik.
Hyunjin, zengin olduğu için şoförü vardı.
"Gelsene, Felix." Deyip kapıyı açıp bana en güzel gülümsemesini sundu. Bende ona aynı şekilde gülümseyip arabaya bindim. O da benim arkamdan binip kapıyı kapattı ve şoföre kısaca "Gidebiliriz." Deyip bana döndü. Bir süre yüzümü inceledi, bende onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ponpon kızlar, hyunlix
FanficLee Felix, okulun basketbol takımındaki herkesin göz bebeği olan Hwang Hyunjin'e bakayım derken yanlışlıkla kendini Ponpon Kızlar ekibinde bulur. - seungin, 2chan, minsung. - tamamlandı. by, samslixie.