Pov Hyunjin ::
Seungmin ile eve gelesiye kadar beraber yürüdük. Eve gelince kendimi direkt odama attım. Eşofman tişört kombini yapıp kendimi yatağa attım. Direkt pat diye yatağa zıpladığımdan dolayı başım birazcık dönmüş olabilir...
Aklım Felix'e gitti, her zaman ki olduğu gibi. Lunaparktan çıktıktan sonra çok durgun görünüyordu. Bunun sebebini hâlâ anlamış değilim. Normalde çok eğlenmiştik beraber. Ama bilmiyorum, neden öyle davrandığını... Belkide sormalıyım?
Yastığımın altından telefonumu çıkardım ve direkt instagrama girdim. Bildiğim kadarıyla Felix okul günleri dışında geç uyuyor. Yani ben öyle biliyorum ve şu an saat gece yarısını çok geçiyor.
Instagrama girdiğim gibi direkt Felix'in hesabını görüntüledim.
Pov Felix ::
Uyku hiçbir şekilde tutumuyor, hiçbir şekilde hemde. Jeongin ile konuşmak istiyordum ama eve gelir gelmez uyuyacağını söylemişti. Ben ise yatakta sadece oturur pozisyonda duruyordum. Ta ki telefonuma bildirim gelesiye kadar.
Yanımdaki telefonumu elime alıp gelen bildirime baktığımda kalbim kudurmaya başlamıştı.
@hjwang sizi takip etmeye başladı!
Hyunjin'di sanırım. Hemen telefonun kilidini açıp Hyunjin'in hesabına girdim. Tahminim gibi Hyunjin'di.
@hjwang
6,439 takipçi - 5 gönderi - 51 takip ediliyor
⭐
1,324 beğeni - yorumlar kapatılmıştır.
Azıcık yaralanmış olabilirim 🤏🏻
678 beğeni - 165 yorum
@chanris: Yine kavga mi ettin 😟
🔄@hjwang: 🥺
🔄@chanris: Bir kerede yerinde dur be kereta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ponpon kızlar, hyunlix
FanfictionLee Felix, okulun basketbol takımındaki herkesin göz bebeği olan Hwang Hyunjin'e bakayım derken yanlışlıkla kendini Ponpon Kızlar ekibinde bulur. - seungin, 2chan, minsung. - tamamlandı. by, samslixie.