Chapter 2

267 7 0
                                    

Poté, co jsem to típla, jsem šla do sprchy. Vlezla jsem do sprchy a pustila jsem na sebe horkou vodu.

Vzala jsem si pyžamo a šla jsem do pokoje si lehnout. Nemohla jsem usnout, tak jsem si pustila nějaký film na netflixu.
Po chvíli na mě padala únava, tak jsem to vypla a usla.

Ráno jsem se vzbudila o půl šesté. Nějako jsem se vyhrabala z postele a šla jsem se obléct. Vzala jsem si na sebe toto.

Šla jsem do koupelny a udělala jsem si veškerou hygienu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem do koupelny a udělala jsem si veškerou hygienu. Vešla jsem do pokoje pro tašku a seběhla jsem ze schodů a vešla jsem do kuchyně. Jelikož je brzo a rodiče budou teprve vstávat, tak jsem se rozhodla udělat lívance.
Měla jsem je hotové, tak jsem je nandala na tři talíře. Ozdobila jsem to sirupem a lesním ovocem. Dala jsem to na stůl a začala jsem vařit vodu na kafe. Jelikož jsem nestíhala, tak jsem si ty lívance nandala do boxu. Kafe jsem si dala do termo hrníčku. K pití jsem si vzala čistou vodu. Rodičům jsem vše připravila na stůl a šla je rychle vzbudit. Bylo už třičtvrtě na sedm a já musela jít. Rozloučila jsem se a šla jsem na autobus. V autobuse jel Pablito. Šla jsem uličkou a neměla jsem si kam sednout. Pablito na mě mávl a ukázal, že mám jít k němu.

Care:,, Hola Pablito."
Pab:,, Hola Care."

Sedla jsem si k němu a povídali jsme si.

Care:,, Jakto, že dnes jdeš?"
Pab:,, Dnes nemám trenink a někdy musím chodit do školy."

Oba jsme se zasmáli. Jeli jsme ještě nějakou chvíli. Autobus stavil kus od naší školy, takže jsme šli pomalu společně do školy. Škola začíná v 7:50 a my došli do třídy v 7:40. Ve třídě jsme se rozdělili. On šel za svými kamarády a já jsem šla za Nat.

Car: ,,Holaaa"
Nat: ,,Hola"

Sedla jsem si k Nat a začali jsme kecat.

Nat: ,, Viděla jsem, jak jsi přišla s Pablitem. To jste spolu jeli?"
Car:,, Noo jako jooo."
Nat:,, Vážně! Tak povídej."

Různě jsme kecali a pomlouvali. Po chvíli začala matika. Předmět co doslova nesnáším. Moc jsem nedávala pozor, koukala jsem na Pablita. Dlouho jsem ho neviděla. Po chvíli se otočil a navázal oční kontakt. Začala jsem se pomalu červenat, tak jsem se na něj jen usmála a odklonila pohled na tabuli. Cítila jsem, jak mi více a více rudly tváře. Snažila jsem se soustředit, ale úplně to nešlo. Po chvíli mi cinkni mobil. Vyndala jsem ho z kapsy a koukla jsem se kdo psal. Psal mi Gavi. Koukla jsem se do chatu.

Pab:,, Ahoj."
Care:,, Ahooj."
Pab:,, Baví tě to?"
Care:,, Hele mám být upřímná? Ne, nechápu koho by to bavilo. Tebe?"
Pab:,, Taky ne. Hele co se stalo včera, když Nat byla za Xavim, utekla s brekem."
Care:,, Hele, to radši neřeš."
Pab:,, Dobře no."

Po chvíli nas učitelka napomenula a my začali dávat pozor. Tedy jen na chvíli. Po chvíli jsem uslyšela další cinknuti.

Pab:,, Nemáš po škole čas?"
Care:,, Hele asi jo. Proč?"
Pab:,, Nechtěla by jsi někam ven?"
Care:,, Hele klidně, ale v pět už půjdu na zápas."
Pab:,, Ty máš zápas?"
Care:,, No ano mám."
Pab:,, Můžu se přijít podívat?"
Care:,, Jasně, proč ne. Tak o přestávce si to dohodneme.
Pab:,, Jasně."

Po chvíli zazvonilo. Já se jen koukla na Nat a ukázala ji chat. Koukla jsem na ni a potom na Pabla. Jen kývla a já se zvedla. Šla jsem směr Pablo. Zastavila jsem se u lavice, kde seděl sám. Koukl se na mě a začal mluvit.

Pab:,, Ahoj, tak jak se domluvíme?"
Care:,, Hele, asi půjdu doprovodit domů Nat, pak půjdu domů, kde si vezmu věci rovnou na zápas a pak se můžeme někde sejít."
Pab:,, Dobře, tak se sejdeme o půl čtvrté před *****?"
Care: ,,Dobře, tak domluveno."

Usmála jsem se a šla jsem za Nat. Vše jsem ji řekla. Byla jsem strašně šťastná, já půjdu ven s Pablitem! Nemůžu tomu uvěřit.

Po všech hodinách jsem šla s Nat k ní domů.

Car:,, Držím palce!"
Nat:,, Já tobě taky!"
Car:,, Ádios."
Nat:,, Ádios!"

Šla jsem domů, kde jsem si zabalila věci na házenou a prevlékla jsem se.

Šla jsem domů, kde jsem si zabalila věci na házenou a prevlékla jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak, je tu další kapitola. Dekuju za veškerou podporu. Luv ya!

- Kájušee

Stereo love w/Pablo Martin Paéz GaviraKde žijí příběhy. Začni objevovat