S Gavim jsme se sešli u ***** . Pozdravili jsme se a šli jsme se projít. Šli jsme kolem zmrzliny.
Pab:,, Dáme si zmrzlinu?"
Care:,, Pokud mají karamelovou, tak ano."Pablo se jen usmál a šel ke stánku.
Pab:,, Hola, mohu poprosit 2 zmrzliny Slaný karamel?"
Prodavačka:,, Ano, můžete. Budou to 2€."Chtěla jsem tam dát polovinu, ale Pablo to za mě zaplatil. Šli jsme o kus dále a já začala mluvit.
Care:,, Já bych si to dokázala zaplatit."
Pab:,, To vím, ale máš smůlu.
Care:,, Nechci, aby za mě někdo utrácel."
Pab:,, Však to nic není."Chtěla jsem ještě něco dodat, ale Gavi mě přerušil. Různě jsme chodili po městě a povídali si. Po chvíli už bylo 18:00, tak jsme šli do haly. Pabla jsem poslala na tribunu a já šla do šatny, kde už se holky prevlékali. Šla jsem k Vaness. Pozdravila a obejmula jsem ji. Ostatní jsem jen pozdravila a šla jsem na své místo. Vzala jsem si dres, chrániče a nalepila jsem si tejpy. Obvázala jsem si i prst, který mě docela bolel. Vzala jsem si flašku a šla jsem se rozcvičovat. Rozběhla jsem se. Poté jsme s holkama dali rozcvicku a šli jsme střílet na bránu, aby se brankářky rozhýbaly. Poté jsme se sli ještě samostatně protáhnout. Viděla jsem, že Nat už sedí vedle Gaviho, ale vypadala docela naštvaně. Navázala jsem s ni oční kontakt a naznačovala jsem ji, ať jde sem. Videla jsem, jak Pablitu něco řekla a vydala se ke mně.
Nat:,, Tak co vaše rande?"
Care:,, Kušuj, spíš mi řekni, jak to šlo s tebou?"Vytáhla mobil a ukázala mi obrazovku. Měla tam asi 100 zmeškaných hovorů od svého otce. Udělala jsem na ni svůj pohled. Nechtěla jsem, aby kvůli mně měla problém.
Nat:,, Ne."
Care:,, Co?"
Nat:,, Nedávej mi ten pohled."
Care:,, Jakej pohled, žádný pohled nedělám."
Nat:,, Nevrátím se domů Care a už vůbec ne na stadion."
Care:,, Nat, nechci, aby jsi kvůli mně měla měsíc zaracha. To ti za to nestojí."
Nat:,, Ne, když už jsem tady, tak tady zůstanu."Jen jsem poraženecky kývla a šla jsem se zase rozcvičovat. Nat si šla sednout k Gavimu. Videla jsem, že se o něčem bavili, ale chtěla jsem být pořádně rozcvičená, tak jsem tomu nevěnovala takovou pozornost. Viděla jsem, jak k nim někdo přišel a Nat se tam s tím klukem hádala. Vyběhla jsem schody a šla jsem k nim.
Car:,, Co se tady k čertu děje?"
Nat tam něco říkala, ale mně neodpovídala, tak jsem šla dolů, protože trenérka už šla něco říkat.
Hra začala, byla jsem plne soustředěna, nechtěla jsem udělat nějakou chybu. Přeci jenom se na mě kouká můj dlouholetý crush.
Koukla jsem se na tribunu, Nat tam nebyla. Byla jsem docela scared, co když si pro ni přišel otec. Jen jsem se na Gaviho usmála a hrála jsem dal. Šli jsme zase do útoku. Tentokrát jsem měla skvělou šanci. Tak jsem vyskočila, hodila jsem míč, ale zároveň jsem ho roztočila. Dala jsem góla. Běželi jsme zpět do obrany. Já jsem rychle poslala Pablovi vzdušnou pusu. Videla jsem, jak se usmál. Sama pro sebe jsem se usmála a začala jsem se zase soustředit na hru. Po chvíli jsem viděla, že je Nat zpět. Docela se mi ulevilo. Videla jsem, jak se Nat s Pablem baví. Pablo se dost usmíval. Nat se na něco zeptala a videla jsem, jak se pousmála. Hra pokračovala dál. Bylo to 30:29. V poslední minutě to druhý tým vyrovnal, ale to se mi nelíbilo, tak jsem to hodila z dálky a byl to gól. Nakonec jsme vyhráli 31:30. Všichni jásali a my jsme oslavovali a poděkovali jsme publiku. Po zápase jsme šli do šatny.Tak, je ti další kapitola. Pokud chcete vědět, příčinu hádky, nebo jak hadka probíhala, tak to najdete u tondasmrdi. Dekuju za přečtení.
-Care🫶🏻
ČTEŠ
Stereo love w/Pablo Martin Paéz Gavira
FanfictionPohled Care, pohled druhé hlavní postavy je v knize ,, Stereo hearts" od mé kamarádky @tondasmrdi