Chapter 39

90 4 0
                                    

One week later

Právě sedím u Pabla na posteli a on s Pedrim právě hraje fifu. Dost jsem se nudila, protože jsem jen seděla za nimi a koukala se na ně, nebo do mobilu. Pořád tam pokřikovali a mě už dost bolela hlava.

Pedri:,, Haha! Vyhrávám!"
Pab:,, Te nechávám, aby jsi se necítil špatně."
Pedri:,, No to ne!"
Pab:,, Ale jo!"

Oni stále pokračovali v hádání. V tento moment jsem to už nezvladala, tak jsem vstala a šla jsem ke dveřím, u kterých mě zastavil hlas.

Pab:,, Kam jdeš?"
Care:,, Jdu si pro pití a pro špunty do uší, už se nedáte poslouchat."
Pab:,, Však tak moc neřveme."
Care:,, Nee, vůbec."

Otočila jsem se a konečně jsem vyšla z pokoje. Šla jsem do kuchyně, kde jsem vzala tři sklenice a vzala jsem čistou perlivou vodu. Šla jsem zpět do pokoje, kde stále hráli a jejich emoce dávali stále najevo. Když jsem vešla, tak jsem je utišila.

Care:,, Máte tu pití jo a měli by jste to vypnout."
Pab:,, Děkujeme! A proč?"
Care:,, Za chvíli máte jet na zápas a asi se chcete stavit pro Nat."
Pedri:,, Ajo, tak jedeme!"
Care:,, Se potřebuju převléct, takže si klidně ještě chvíli hrajte."

Na to jen kývli a otočili se zpět k televizi. Šla jsem k Gaviho skříni, kde jsem měla kupu svých věcí, ale i přes tento fakt, jsem se po triku koukla na jeho hromádku. Vzala jsem si jeho dres a mikinu, k tomu jsem přidala své rifle.

 Vzala jsem si jeho dres a mikinu, k tomu jsem přidala své rifle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Berte, že má ryfle)

Vše jsem pobrala a šla jsem k němu do koupelny. Oblékla jsem se a vyšla jsem z koupelny.

Care:,, Můžeme jít."
Pab:,, Jo, jdem-"

Zasekl se a s úsměvem se na mě koukl.

Pab:,, Není to moje mikina?"

Řekl s šibalskym úsměvem a šel pomalu ke mně.

Care:,, Hele už ne."

Chytl mě za boky. Chtěl mě políbit, ale Pedri se musel vyjádřit.

Pedri:,, Hele, řekl bych, ať si to necháte na doma, ale vy jste doma, tak vám řeknu, ať si to necháte do soukromí."
Pab:,, Musíš to prostě kazit."
Pedri:,, Ano."

Pablo jen protočil očima. Jen jsem ho pohladila po ruce, za kterou jsem ho ihned chytla a táhla jsem ho na chodbu, abychom šli do auta. Pedri nás jako ocásek následoval. Rychle jsme si oblékli boty a šli jsme do auta. Pedri a Gavi seděli vepředu a já seděla na prostředním místě vzadu. Pedri se rozjel směr Nat dům. Po cestě jsme se dost zasmáli. Pablo z ničeho nic vytáhl na Pedriho jeho trapas. Nemohla jsem se přestat smát.

Care:,, Jak se ti může povést!"
Pedri:,, Hele přestaň, říká ta, která zkazila někomu romantickou chvilku."
Pab:,, Uhmm."
Care:,, Pepino! Já říkala, že budeš sticha!"
Pedri:,, Je to tvůj manžel, musí vědět vše!"
Care:,, Aghhh Pepino shut up!"
Pedri:,, Jaká Pepina?!"
Pab:,, Určitě vás chápu."
Care:,, To nemusíš. A pojďte jsme tu."

Stereo love w/Pablo Martin Paéz GaviraKde žijí příběhy. Začni objevovat