Jen jsme se rychle rozloučili. On šel k nim do pokoje a já šla do mého. Zavřela jsem dveře. Vše jsem si odložila a šla jsem na postel. Otevřela jsem notebook a chtěla jsem si pustit 2 sérii La casa de papel, jenže někdo zatukal.
Care:,, Uhm, dále?"
Byl to Pablo strčil hlavu do dveří. Vypadalo to docela zábavně.
Pab:,, Mohl bych tu být s tebou? Nat tam má Pedriho."
Care:,, Jo, klidně pojď, měla jsem v plánu si pustit La casa de papel."
Pab:,, Tak to tu bejt musím."Oba jsme se zasmáli. Skocil mi na postel. Pustila jsem to. Oba jsme se uvelebili. Koukali jsme se do té doby, než někdo zatukal. Byl to Pedri.
Pedri:,, Uhm, vidím, že tu jste oba, to je dobře. Jste spolu už v pohodě? Nebo??"
Pab:,, Uhm já nevím, asi jo."
Care:,, Jo, jsme."Koukla jsem se na Pabla, který se usmíval.
Pedri:,, Tak to je dobře, protože by jsme si mohli dát zase do kupy pokoje s Xavimu jsem to už řekl."
Pab:,, Tak jestli s tím souhlasí Care a Nat, tak-"
Care:,, Dobře, ale musím mluvit s Nat.."
Pedri:,, Tak my tu s Pablem pobalíme moje věci a pak nás zavolejte."Jen jsem kývla a vyběhla jsem z pokoje. Běžela jsem ke dveřím. Zaťukala jsem. Ozvalo se pouhé dále. Otevřela jsem a ve dveřích jsem se zastavila. Slzy se mi nahrnuly do očí. Ona se postavila naproti.
Care:,, Nat..."
Nat:,, Care.."Objala jsem ji. Slzy se mi spustili.
Care:,, Promiň."
Nat:,, Neomlouvej se. Není to tvá chyba."
Care:,, Já jen- já jelikož jste nám lhali, tak jsem myslela, že spolu něco máte nebo-"
Nat:,, Care, ne, v pohodě, taky bych se tak zachovala."Chvíli jsme si tam ještě brečely do ramenou.
Care:,, Proč jste nám o tom neřekli?"
Nat:,, Chtěli jsme mít čas pro sebe, od té doby, co jste spolu, už se tak moc nebavíme."
Care:,, Promiňte."Přestala jsem ji objimat. Někdo zaklepal a rovnou vešel. Byli to kluci.
Nějak se vše vyřešilo, kluci si přestěhovali veci a vše bylo ok. Už nás volali na večeři. Společně jsme šli zase jako parta. Byl skvělý pocit vědět to, že je vše tak, jak má být. Sedli jsme si ke stolu a začali nám nosit jídlo. Poděkovali jsme. Při jídle jsme si povídali o všem. Dost jsme se nasmáli. Po jídle jsme šli na pokoje. V plánu bylo noční lyžování. Na chvíli jsme si lehli do postele. Jen jsme leželi a koukali si do očí. Po chvíli mi začal zvonit mobil. Volala mi Nat.Nat:,, V kolik tam máme být?"
Care:,, Uhm v 9:00, což je za čtvrt hodiny! Kurňa."Rychle jsem ti tipla a začala jsem vše připravovat. Hodila jsem Pablovi oteplováky a tak dále. Zacal se strojit a já také. Rychle jsme vyběhli ven. Všichni už na nás čekali. Koukli se na nás takovými dávnými pohledy.
Xavi:,, Konečně."
Care:,, Tak pardoon, už můžeme."Šli jsme k lanovce, nasedli jsme a jeli až nahoru. Nahoře jsme se zastavili. Bylo tam malo lidi.
Care:,, Kdo jde závod?"
Nat, Pedri, Pablo, Koundé, De Jong, Lewy:,, Já!"
Care:,, Heh, eazy soupeři."
Xavi:,, Tak já to odpočítám. Tři, dva jednaaa, start."Všichni byli pozadu, až na mě, Nat a Pabla. Věděla jsem, že s nimi nebude lehké soupeřit, ale ani nic těžkého. Vždy jsem vyhravala, tak co by se mohlo stát. Jeli jsme strašně rychle, jenže jsem nejela na ledový hrbol. Nějak se mi lyže podsmykly a já sebou plácla na zem. Chvíli jsem nevěděla, co se děje. Otevřela jsem oči a videla jsem, ze oba už byli dole. Nějak jsem se zvedla a sjela jsem dolů. Dole už oba čekali.
Pab:,, Tak co? Dnes jsi byla nějaká pomalá."
Nat:,, Prej že lehký soupeři."
Care:,, Hm."Dost mě bolela hlava, ale nechtěla jsem s tím někoho otravovat, abych nekazila nálada.
Tak je tu další díl. Dekuju moc, že jste si to přečetli! Teď nejspíš nebudou tak týden vycházet další díly. Jedu na týden do Londýna, takže se moc omlouvám.
-Care🫶🏼🥀
ČTEŠ
Stereo love w/Pablo Martin Paéz Gavira
FanficPohled Care, pohled druhé hlavní postavy je v knize ,, Stereo hearts" od mé kamarádky @tondasmrdi