Chapter 4

201 6 0
                                    

Chvíli jsme v šatně ještě slavili. Trenérka nás všechny pochválila. Dokonce i mě, což se moc nestává. Chvíli jsem tam s holkami byla, ale potom jsem se sbalila a šla jsem k autu za ními. Přiběhla jsem k nim, prvni jsem šla k Nat. Obejmula jsem ji.

Care:,, My jsme to zvládli!"
Nat:,, Ano!"

Poté jsem přišla k Pablovi, také jsem hi objala.

Pab:,, Hrála jsi skvěle!"
Care:,, Děkuju mooc."

Poté jsem přišla k tomu neznámému. Podala jsem mu ruku a představila jsem se mu.

Care:,, Ahoj, jsem Caroline, ale všichni mi říkají Care."
???:,, Ahoj, jmenuji se Pedri, jinak pěkně jsi hrála."
Care:,, Děkuji, ráda tě poznávám."

Otočila jsem se směr Gavi a začala jsem mluvit.

Care:,, Jinak, s Nat máme přespávačku, nechcete u mě také přespat?"
Pab+Ped:,, Jestli nebudeme vadit, tak klidně."

Šli jsme do auta. Nasedli jsme s Nat dozadu. Vzala jsem mobil a napsala jsem ji.

Nat<33

Care:,, Panebože, on u mě bude spát!"
Nat:,, Ano ano vím!"

Byla jsem šťastná. Dnešní den se opravdu povedl.
Navigovala jsem Pedriho ke mně domů. Vystoupili jsme u mého domu. Otevřela jsem vchodové dveře a všechny pustila dovnitř. Šli jsme do obývacího pokoje, kde seděli rodiče.

Care:,, Ahoj! Mami, bude tu spát Pablo a Pedri."
Mamka:,, Kdo?"
Care:,, Pedri a Pablo. Kamarádi."
Mamka:,, Dobře. Dáte si něco k jídlu?"
Care:,, Ano mami, objednáme pizzu?"
Mamka:,, Dobře. Tak jakou kdo chce?"

Všichni řekli jakou pizzu a prostě se objednala.

Care:,, Tak mi jdeme do pokoje vše připravit, pak přijdeme."

Šli jsme po schodech. Otevřela jsem dveře do pokoje.

Care:,, Tak. Musíme připravit matrace na zem, ale máme jen 2, takže někdo bude spát na posteli se mnou."

Vše jsme připravili.

Care:,, Kdo mi půjde pomoct přinést pití a jídlo?"
Pab:,, Já, klidně."

Sešli jsme schody. Vešli jsme do kuchyně. Vzala jsem sklenice a nějaké pití. Položila jsem to na linku a vyndala jsem nějaké křupky atd..
Pizza má dorazit až za pár minut, tak pro ni pak dojdeme. Šli jsme po schodech nahoru. Z pokoje jsem nic moc neslyšela. Vypadá to, že Nat Pedri úplně nesedl. Vešli jsme a oba byli na mobilech. Položili jsme jídlo na stůl a sedli jsme si vedle sebe na postel.

Care:,, Pustíme si nějaký film?"
Nat:,, Ano!"

Vybrali jsme Top gun. Mamka nám přinesla pizzu. Nějak jsme si to rozdělili. Lehli jsme si a koukali jsme se. Po nějaké chvíli jsme usli.

Ráno nás probudili rodiče. Koukali se na nás ze dveří. Chtěla jsem něco říct, ale z pozarohu vylezl Xavi.

Dnes je kratší, ale v dalších kapitolách to bude delší! Dekuju za podporu. Jinak s Nat (tondasmrdi), jsme se dohodli na termínech vydávání. Pondělí, Středa a Sobota. Takže ve středu se můžete těšit na další kapitolu.

-Care 🫂

Stereo love w/Pablo Martin Paéz GaviraKde žijí příběhy. Začni objevovat