Xavi:,, Rychle ji někam polož!"
Pedri ji položil na gauč, který byl u zdi. Rychle jsem běžela k baru.
Care:,, Dejte mi prosím láhev čisté vody, má kamarádka je v šoku."
Barman se hned nahl pod bar do lednice a vyndal mi láhev s vodou.
Care:,, Díky, napište to na účet."
Rychle jsem běžela k nim. Dala jsem Xavimu vodu. Nějako ji oživili.
Care:,, Pedri, co se stalo?"
Pedri:,, To teď neřeš, řekne ti to Nat sama."Nechápala jsem, ale jen jsem kývla.
Pedri:,, Beru ji ke mně na pokoj, ty si vezmi Gaviho."
Zase jsem souhlasně přikývla. Pedri vzal Nat a i s Xavim šel k nim do pokoje. S Pablem jsme šli k nám na pokoj, kde jsme Nat posbírali věci a vydali jsme se na jejich pokoj. Zatukala jsem. Z pokoje se ozvalo dále. Otevřela jsem tedy dveře a vešli jsme.
Care:,, Nesu ji věci. Jak ji je? Je ti lepší?"
Pedri:,, Jo, už jo, ale potřebuje klid, Xavi ví, že se prohodí pokoje a souhlasil, takže si Gavi může taky přehodit věci."
Pab:,, Dobře."Začal si balit. Já si zatím sedla na postel a koukala jsem se na spící Nat.
Care:,, Řekni mi, co se dělo. Prosím."
Pedri:,, Řeknu ti to, co jsem viděl, on ti vše dořekne. No přišel jsem na chodbu a tam byli nějací chlapi z Arsenalu. Zmlátil jsem je, protože Nat řvala o pomoc a oni ji drželi. Poté jsem přiběhl k ní a v rukách mi omdlela. Jediné co ti řeknu, že o ní něco nevíš. Tajila to předevšemi, jen mě se přiznala. "Nevěděla jsem co říct.
Care:,, Oh, to ji chtěli znásilnit?"
Pedri:,, Nejspíše ano."
Care:,, To se musí nahlásit. Jinak, to jsi těm chlapům dal tak málo, že nejsou na chodbě?"
Pedri:,, Pokud Nat bude schopna vypovídat, tak to nahlásíme. Ale určitě až zítra."
Care:,, Dobře, my s Pablem půjdeme spát, kdyby něco, tak piš. Hlavně se o ní starej dobře!"
Pedri:,, To je jasné, jinak, hlavně potichu. Nemusí vás slyšet každý."
Pab:,, Ty jsi dneska měl vtipnou kaši že?"
Care:,, Radši jdem. Nazdar Prdri."Otevřela jsem dveře a Pablo je následně zavřel.
Pab:,, Panebože."
Care:,, Co predemnou skrývala?"
Pab:,, Nevím, ale asi měla důvod."
Care:,, Asi, tak pojď."Šli jsme do našeho pokoje, kde jsme skočili do postele.
Pab:,, Dáme si společnou sprchu a pak si uděláme pěkný večer?"
Care:,, Že váhaš."S úsměvem jsem se na něj podívala. Rychle jsem vstala, vzala jsem si pyžamo, to samé udělal Pablo a oba jsme se rozeběhli do koupelny. Byla tam obří a strašně pěkná vana.
Care:,, Změna plánu. Dáme si vanu!"
Pab:,, Joo, tak napouštěj."Pustila jsem vodu. Na úložným prostoru i vany, byly ručníky, nějaké sprchové šampony a dokonce i bomba. Samozřejmě do koupele. Oba jsme se svlékli a vlezli jsme do vody. Byla nádherně teplá. Hodila jsem tam i tu bombu do koupele s všude kolem se začali tvořit bublinky. Oba jsme si nějako lehli. Po nějaké té půl hodině, jsme začali vylézat. Oblékli jsme si pyžamo a šli jsme zpět. Oba jsme skočili do postele.
Pab:,, Tak. Co si chceš pustit?"
Care:,, Tak můžeme dokoukat La casa de papel. Zbývá nám už vlastně jen pár dílů."
Pab:,, Dobre."Pablo to nacvakal do notebooku a pustil to. Notebook dal až k nohám. Nějako se uvelebil, tak jsem se uvelebila na něj. Když jsme to po takových čtyřech hodinách dokoukali, tak jsme šli konečně spát.
ČTEŠ
Stereo love w/Pablo Martin Paéz Gavira
FanfictionPohled Care, pohled druhé hlavní postavy je v knize ,, Stereo hearts" od mé kamarádky @tondasmrdi