Bylo jen černo.
Pov Otec Care (Oscar)
Dost jsme si s Maríou (matka Care) užívali, koukali jsme, jak kluci hráli, párkrát jsme volali i s holkama. Právě by měl skončit zápas Nat, tak jsme se i s Xavierem rozhodli jim zavolat. Byly nedostupné, obě. Třeba jen nemají čas, zavoláme jim po zápase. Šli jsme si sednout s Maríou do VIP. Xavier šel za klukama do šatny. Viděl jsem, jak jde k nám Pablo, který ihned začal mluvit.
Pab:,, Pane Hernández?"
Taťka:,, Ano Pablo?"
Pab:,, Neozvala se vám Care? Mně dala zobrazeno a už neodpověděla."
Taťka:,, Ne, neozvala, třeba nemají čas, ale určitě se budou koukat."Pablo jen kývl a běžel za týmem.
Byla 33 minuta a Gavi dal gól. Poté dal gól Lewandowski v 45 minutě s Pablovým asistem. Poté v 69 minutě dal gól Pedri, také s asistem od Pabla. V pridanem čase dal gól i Benzema, ale to Barceloně nezkazilo vítězství. Byli jsme všichni pyšní. Po konci jsme odešli. Před stadionem jsem se koukl na mobil, volalo mi neznáme číslo. Začal jsem volat zpět, protože i María od nich měla pár zmeškaných hovorů.Taťka:,, Prosím, tady Oscar Hernández, kdo volal?"
??:,, Dobry den, tady zdravotní sestra ***** z nemocnice ******, dnes k nám přivezli vaši dceru a také dceru vašeho bratra, poprosila bych vás, aby jste se co nejdříve to půjde dostavili do naší nemocnice. Podrobnosti se dozvíte na místě. Naschle."
Taťka:,, Naschle."Vyděšeně jsem se koukl na Maríu. Vše jsem ji řekl. Šli jsme za Xavierem, který byl vysmátý. Vše jsem mu řekl a jemu úsměv zmizel. Xavier vběhl do šatny kluků a řekl, že musejí všichni odletět už dnes. Kluci to nechápali, ale udělali to tak, jak Xavier řekl.
Nastoupili jsme do letadla. Nechtěl jsem moc kazit klukům náladu, ale vím, že Gavi a Pedri mají blízko k Care a k Nat, takže by to vědět měli. Přišel jsem k nim.Taťka:,, Omlouvám se, že ruším, ale mám pro vás oba špatnou zprávu."
Pab:,, Žádná špatná zpráva dnešek nezkazí. Povídejte."
Taťka:,, Care a Nat měly nehodu, obě leží v nemocnici. Pořád máte dobrou náladu?"Pablo se na mě koukl se slzami v očích a Pedri také.
Pab:,, Co? Kdy? Kde? Jak?"
Taťka:,, Bohužel nic nevím, dozvíme se to na místě."
Pab:,,Můžeme po příletu jít za nimi s vámi?"
Taťka:,, Jistě. Po příletu přijďte za mnou, mou ženou a Xavierem."Na to jen kluci kývli a sedli si. Věděl jsem, že jim to úplně zkazí tento den, ale vím, že Pablo a Care se k sobě dost mají, takže by to opravdu vědět měli. Šel jsem si sednout k Maríe. Oba jsme se strachovali. Xavi seděl vedle nás a také vypadal vystresovaně. Celou cestu jsme nepromluvili. Bylo hrobové ticho.
Druhý den
Konečně jsme přiletěli. Rychle jsme se zvedli ze sedadel a šli před letadlo, Pablo a Pedri vyšli. Sli jsme s nimi k Pedrimu do auta a jeli jsme do nemocnice. V nemocnici jsme se ohlásili a dostali jsme se k holkám na pokoj, naštěstí, ho měli společný. Vešli jsme dovnitř. Hned jsme k nim přiběhli. Ležely tam bezmocně. Pablo a Pedri tam stáli v pozadí a jen se smutně koukali. Koukl jsem na ně a ukázal jsem, že mohou jít blíže. Pedri šel k Nat a Pablo k Care. Přišel doktor a vše nám řekl, jak na tom jsou a co se stalo.
Doktor:,, Záznamy kamer ukazují, že jedna koukala do mobilu a ta co řídila, se koukla také, pak do nich narazily auta z obou stran.
Po deseti vteřinách řidička vyletěla z auta, po chvíli se probrala a vrátila se pro spolujezdkyni, kterou vytáhla chvíli před tím, než začalo hořet auto. Jenže jak ji vytáhla, tak ji to způsobilo Pneumotorax."
Pedri:,, Co to znamená?"
Mamka:,, Když se ti vzduch dostane do plic, po chvíli nemůžeš dýchat a tvé plíce se poškodí."
Xavi:,, A co se stalo Nat?"
Doktor:,, Když vylétla z auta, tak se bouchla pořádně do hlavy, naštěstí to nebylo na operaci. Mela to samé jak Caroline, pneumotorax. Naštěstí ani jedna neměla jinou zlomeninu, kromě žeber. Ale bohužel z toho nejsou venku."
Tat:,, Co tím myslíte?"
Doktor:,, Caroline ma 50% na přežití a Natasha kvůli pádu na hlavu o deset méně. Take jsme si všimli, že se nedávno bouchla do hlavy."
Pab:,, Když jsme měli posilku, tak se bouchla do hlavy, kvůli pádu."
Pedri:,, Viděl jsem to a Care taky."
Doktor:,, Děkujeme za informaci. Nechám vás s nimi o samotě, rodiče pojďte se mnou prosím."Šli jsme za doktorem, který nám řekl vše do podrobnosti a rikal vše potřebné a poté jsme si měli promluvit s hasiči a policií. Strávili jsme tam pár hodin. Jelikož mě volali do práce a María si mohla říci o směnu, tak jsem odešel a ona tam zůstala, jako jejich ošetřující lékařka.(pracuje v té nemocnici) Xavier musel po chvíli odejít, ale kluci tam zůstali.
Pablitos pov
Seděl jsem vedle Care a Pedri vedle Nat. Držel jsem ji za ruku a koukal jsem se na ni, jak bezmocně leží. Moc mě mrzelo, že jsem ji neřekl své city, může umřít! Pořád jsem si to vyčítal, co když ji už nikdy neuvidím. Najednou jsem slyšel, jak Pedri začal mluvit.
Pedri:,, Omlouvám se, moc se omlouvám."
Vstal jsem a objal jsem ho.
Pab:,, Stékají ti slzy."
Pedri:,, Je to moje vina. Pořád jsem ji provokoval, protože-...."
Pab:,, Protože k ní chováš city?."
Pedri:,, Já nevím Gavi, něco cítím, něco ano, ale vůbec nevím, co."
Pab:,, Jo, ten pocit moc dobře znám.."Lehce jsem se koukl na Care a najednou Pedri zase promluvil.
Pedri:,, Care?"
Pab:,, Jo. Kolikrát jsem ji chtěl říct, že ji mám rád a že mi na ni záleží, ale nevěděl jsem- nevěděl jsem, jestli to chci. Nevěděl jsem, jestli ji tím neublížím, kvůli sociálním sítím, ale teď už vím, co chci."Na chvíli jsem se odmlčel a zase jsem se na Care koukl.
Pab:,, Chci, aby byla moje holka. Pedri, ona je jediná, která mě chápe, není nějaká posedlá fanynka, která mě chce dostat jen do postele. A pokud takhle vidíš Nat, tak to dopadne stejně."
Pedri:,, Neumím si ji představit jako svou holku."
Pab:,, To já Care ze začátku taky ne, ale byly nějaké situace, kde jsem poznal, že bez ní nemůžu žít."
Pedri:,, A jak poznám, že bez ní nemůžu žít?"
Pab:,, Když jsme byli v Arábii, tak mi Care strašně chyběla. Tak moc jsem ji chtěl obejmout, tak až jsem chtěl chtěl odletět za ní, abych s ní byl. Co jsi cítil ty?"
Pedri:,, Chyběla mi, chtěl jsem ji napsat a obejmout ji."Na chvíli se odmlčel, ale zase začal mluvit.
Pedri:,, Víš jak jsem dal proti Betisu a Madridu gól?"
Jen jsem kývl.
Pedri:,, Oba byli pro ni."
Jen jsem se usmál.
Pab:,, Kámo, ty jsi se zamiloval."
Tak, je tu nová kapitola! Jsem ráda za veškeré ohlasy. Už teď, vám můžu slíbit, že toto není jediná zápletka. S tondasmrdi Vám všem moc děkujeme!
-Care🐡🫂
ČTEŠ
Stereo love w/Pablo Martin Paéz Gavira
FanfictionPohled Care, pohled druhé hlavní postavy je v knize ,, Stereo hearts" od mé kamarádky @tondasmrdi