Chapter 15

176 5 4
                                    

S Pablem jsme konečně došli domů. Bylo to krásné odpoledne. Sundali jsme si boty a Pablo odložil věci.
Ruku a ruce jsme přišli do obývacího pokoje, kde seděly Nat a Pedri. Seděli úplně odděleně, takže bylo jasné, že se pohádali.

Care:,, Panebože, co se stalo tentokrát?"

Vzala jsem ovladač a stopla jsem film.

Nat:,, Pedri je blbeček, to se stalo."
Pedri:,, Vyprovokovala mě!"
Nat:,, Protože jsi se mnou nesouhlasil!"
Pedri:,, Nenávidím tě Natasho Hernández!"
Nat:,, Taky tě nenávidím Pedro González!"
Pab:,, Hej, dost! Chováte se jako malý děcka."

V hlavě mi zazněla jedna věta: "Protoze jsou děcka" Oba se na něj hnusně koukli. Pablo se zoufale na mě koukl. Chvíli bylo ticho, ale pak se ozvala Nat.

Nat:,, Je tam udělaná večeře, mohl by to někdo nandat prosím?"
Care:,, Jo jdeme pro to."

S Pablem jsme se vydali do kuchyně, kde jsme jim nandali jídlo. S Pablem jsme se mezitim dohodli, že Nat bude spat u mě a Pedri u Pabla. Donesli jsme jim to do kuchyně a položili jsme jim to na stůl. S Pablem jsme si sedli naproti sobě. Jelikoz nešli, tak jsem zarvala.

Care:,,Hej vy dva, pojďte se najíst."

Po chvilince sem přišli oba. Sedli si a začali jíst. Jelikož řeč stála, tak jsem se rozhodla promluvit.

Care:,, Nat, asi budeš dneska spát u mě."

Oba se na mě zmateně koukli.

Nat:,, Co? Proč?"
Pab:,, Já a Care jsme se domluvili na tom, že bude nejlepší, když budete nějaký čas od sebe."
Pedri:,, No tak to se nelíbí ani mně. Nat může spát v pokoji pro hosty a já budu spát na gauči."

S Pablem jsme se na sebe koukli. Chvíli jsme se na sebe koukali a něco jsme si naznačovali. Po chvíli jsme se na ně otočili a nastejno jsme kývli na souhlas.

Care:,, Dobře, ale žádné hádky."

Nat kývla, pak jsme se všichni koukli na Pedriho, který taky nakonec kývl. Poté, co dojedli, jsme šli si sednout k televizi. Ležela jsem na Pablitovi. Po pár minutách senát zvedla a promluvila.

Nat:,, Hned budu zpátky."

Nat odešla a já jsem z Pabla vstala. Koukla jsem se na Pedriho.

Care:,, Bez za ní, si promluvit! Máš ji rád a ona tebe taky! Tak běž a žádné hádky. "
Pedri:,, Ale já"
Pab:,, Mazej!"
Pedri:,, Ale neodposlouchavejte."

Pedri se na nás koukl s takovým vahajícím obličejem. Jen jsem naznačila hlavou ať jde, s docela otráveným obličejem odešel. Koukla jsem se na Pabla a kývla jsem. Vstali jsme z pohovky a šli jsme za dveře. Nic moc jsme neslyšeli, ale přeci něco ano.

Nat:,, No už jsi mluvil, tak můžeme jít zpátky."

Koukla jsem se na Pabla. Najednou jsem cítila, jak se dveře otevíraly.

Nat:,, Jako vážně?!"
Pedri:,, Řekli jste, že nebudete odposlouchavat!"
Pab:,, Noo nic jsme neslíbili."

Pablo se rozeběhl a skočil Nat do postele.

Nat:,, Padej!"

Pablo se zvedl a šel ke mně. Opřel hlavu o mé rameno.

Care:,, Hele už půjdeme spát. Buenas noches Nat."

Objala jsem ji. Pak jsem objala i Pedriho a začala jsem mu šeptat.

Care:,, Chci, aby jste se usmířili, jasné?"

Jen kývl.

Care:,, Buenas noches."

Nat a Pablo udělali svůj pozdrav a pak jsme šli. Pedri tam ještě chvíli byl, ale pak jsem za námi slyšela kroky, co vedou ke schodům, takže to byl Pedri. Prošli jsme celou dlouhou chodbu na konec, kde byl můj pokoj. Vešli jsme do pokoje. Pablo položil tašku s věcmi a skočil do postele. S úsměvem jsem na něj koukala. On se na mě koukl a naznačil, ať jdu také. Rozeběhla jsem se a skočila jsem vedle něj. S úsměvem jsem se na něj koukla. Chvíli jsme si jen koukali do očí, pak jsme se jen přiblížili a políbili jsme se. Po chvíli jsem vstala.

Pab:,, Kam jdeš? Buď tu se mnou."
Care:,, Jdu do sprchy."
Pab:,, Můžu jít s tebou?"

Jen jsem se na něj váhavě koukla, viděla jsem jeho psí oči a nemohla jsem ho odmítnout. Jen jsem kývla a vešla jsem do koupelny. On šel jako ocásek za mnou. Po sprše jsme si lehli a poté v objetí usnuli.

Děkuji za přečtení! S Tash už něco chystáme, ale vše se dozvíte v pravý čas.

-Care❤️‍🩹💋

Stereo love w/Pablo Martin Paéz GaviraKde žijí příběhy. Začni objevovat