O jeden týden později
Balily jsme si své věci. Už nám oboum bylo lépe, tak jsme podepsali revers. Teď právě čekáme, až pro nás přijedou.
Obě jsme si sedli na lůžka a Nat promluvila.Nat:,, Takže ty a Gavi?"
Care:,, Co s ním?"
Nat:,, Care před týdnem ti vyznal lásku a ty jsi ho políbila."
Care:,, Jak to víš?"
Nat:,, Tu noc jsme vás já i Pedri slyšeli."Nadechovala se, že bude pokračovat, ale někdo otevřel dveře. Byl to Pablo a Pedri.
Pab:,, Čau."
Nat:,, Nazdar Gavito."Pablo k ní přišel a rozcuchal ji vlasy. Nat na to jen ironicky odpověděla.
Nat:,, Díky."
Pab:,, Nemáš za co."Odpověděl a šel ke mně. Pedri si sedm vedle Nat a videla jsem, jak si tam něco šuškají. Po chvíli na sebe kývli a Nat promluvila.
Nat:,, Notak lidi, už jsme vás prokoukli."
Pablo se na ni zmateně podíval.
Pab:,, Kdy?"
Pedri:,, Před týdnem, když jsi Care vyznával lásku, oba jsme to slyšeli."
Pab:,, Vy jste nespali?"
Nat+Pedri:,, Ne."Oba se smáli.
Pedri:,, Notak už ji polib Gavi!"
Pablo se na mě koukl lehce jsem kývla a oba jsme se usmáli. Pomalu se ke mně nahl a políbil mne. Bylo to příjemné, přesně jako před týdnem. Dotáhli jsme se od sebe s úsměvem. Koukli jsme se na Pedriho. Držel v ruce telefon, který byl namířen na nás.
Care:,, Jako fakt?"
Jenom se tomu zasmáli, tak jsem to dal neřešila.
Care:,, Tak jdeme děti."
Pablito mi vzal tašku a dal mi ruku kolem pasu, já si jen položila hlavu na jeho rameno. To samé udělal Pedri u Nat, já věděla, že to mezi nimi jiskří! Byli jsme u auta. Pablo dal tašky do kufru. Stoupla jsem si ke dveřím. Nat stála opřena o auto. Bylo vidět, že ji rána ještě bolí. Toho si všiml Pablo.
Pab:,, Jsi si jistá, ze chceš odjet?"
Nat:,, Jo, někdo vás musí hlídat. Víš co, aby jste něco nerozbili."Zavtipkovala Nat.
Pab:,, Tak jdeme."
Otevřel dveře. Nejdříve mi pomohl nastoupit a poté Nat. Slyšela jsem, jak sykla bolestí, musela jsem se ujistit, zda je v pořádku.
Care:,, V pořádku?"
Jen kývla, viděla jsem, že není v pohodě, ale vím, že to nepřizná. Kluci sedli dopředu.
Pedri:,, Takže zavezeme každou zvlášť, nebo budete teď chvíli spolu?"
Nat se na mě koukla a pokrcila rameny, tak jsem se rozhodla zavelet.
Care:,, Zavezte nás ke mně."
Pedri jen kývl. Celou cestu bylo ticho, ale to příjemné ticho. Nikdy jsem toho moc nenamluvila, takže mi to vyhovovalo. Přijeli jsme před dům. Pablo nám šel donést tašky dovnitř, ano má mé klíče, taťka má nějakou pracovní cestu a mamka letěla s ním. Gavi mi šel poté pomoct, Nat mezitím seděla v autě. Videla jsem jen, jak šel k autu Pedri. Šli jsme rovnou ke mně do pokoje. Vybalila jsem si věci a Pablito mi s tím pomohl. Chtěla jsem spát, tak jsem si lehla na Pablovu hruď. On mě objal. Chvíli jsme tam leželi. Byl to krásný okamžik, avšak, jako každý, který je s ním. Po chvíli jsme se rozhodli už vstát a jít za nimi. Šla jsem pomaleji po schodech a zaslechla jsem jejich konverzaci.
Pab:,, Vy se díváte na Teen wolf? Proč jste mě nezavolali taky?"
Pedri:,, Protože jsi měl dost práce s Care."
Care:,, Já to slyším."Sedli jsme si k nim. Hlavu jsem položila na Pablovo rameno a on položil hlavu na mou hlavu.
Koukla jsem se směrem Nat a Pedri, viděla jsem, že se něco děje, ale nevěděla jsem co. Rozhodla jsem se jí napsat.Care:,, Co se děje?"
Nat<3:,, Já nevím, Care pomoz mi."
Care:,, Uklidni se a řekni mi, co se děje."
Nat<3:,, Myslím, že jsem se zamilovala."
Care:,, A sakra."Tak co myslíte? Bude Nat s Pedrim? Děkuju za veškerou podporu, moc si ji vážím.
-Care<33
ČTEŠ
Stereo love w/Pablo Martin Paéz Gavira
FanfictionPohled Care, pohled druhé hlavní postavy je v knize ,, Stereo hearts" od mé kamarádky @tondasmrdi